Brus Springstin vodi Jeep kampanju - The Middle za Super Bowl 2021.

Brus Springstin i Jeep su se udružili da bi lansirali dvominutni film The Middle

    foto: FCA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Film je moguće pogledati na kanalima brenda Jeep na društevim mrežama, a jedini put se pojavljue na televiziji za vreme Super Bowla. Kampanja debituje skoro deset godina od dana kada je lansirana Imported from Detroit kamanja.

The Middle je za Brusa Springstina vrlo važan projekat jer je blisko sarađivao sa dugogodišnjim prijateljem, režiserom Tomom Zimnijem. Springstin je napisao i producirao muziku za film sa svojim saradnikom s kojim često sarađuje, Ronom Anielom.


Džon Landau

-Olivije Fransoa i ja smo razmatrali ideje poslednjih deset godina i kada mi je pokazao nacrt za „The Middle”, naša prvobitna reakcija je je bila „Ovo ćemo da uradimo“. Naš cilj je bio da napravimo nešto iznenađujuće, relevantno, blisko i umetničko. Verujem da je Brus upravo to uradio sa „The Middle” - rekao je Džon Landau.

Olivije Fransoa

-Još od Imported from Detroit i Halftime in America do Farmer, i najskorije, Groundhog Day, trudili smo se da pravimo smislene i emotivne veze sa milionima gledalaca, sa kulturološkim značajem kao jezgrom naše komunikacije - rekao je Olivije Fransoa, globalni direktor marketinga kompanije Stellantis.

The Middle je deo proslave 80. godišnjice brenda Jeep i predstavlja poziv svim Amerikancima da se udruže i potraže zajedničko tlo gledajući zajedno ka budućnosti.

-Brus Springstin je bio ključan deo u stvaranju ove zajedničke poruke. Njegova iskustva i mišljenje su često imala ulogu u premošćavanju razlika. Sada nam je poruka poput ove preko potrebna - dodao je Fransoa.

Jeep kampanja je kreirana u saradnji sa agencijom Doner iz Mičigena. Tokom poslednje dekade, brendovi Jeep, Dodge i Ram su probudili inspirativne poruke u svojim naporima oko Super Bowl kampanja. Dok Imported from Detroit govori o izdržjivosti, genijalnosti i odlučnosti američke (detroitske) radne snage u automobilskoj industriji 2011. godini, namera Halftime in America iz naredne godine bila je da podstakne na akciju Amerikance koji prolaze kroz teška vremena, rečenicom Klinta Istvuda: „Ova država se neće predati posle jednog udarca. Mi se uvek podignemo”.

Potom, 2013. godine, brend Ram je lansirao reklamu Farmer koja je odala priznanje i počast američkim farmerima kroz reči legendarnog voditelja radio programa, Pola Harvija.

Komentari(0)

sortiraj