Fantastični italijanski sportista
“Alfu 4C” pokreće četvorocilindrični turbo benzinski motor, u potpunosti izrađen od aluminijuma, zapremine 1,75 sa motorom snage od 240 KS
“Alfa romeo 4C” je prava “ljuta guja”. Ovaj model sa motorom postavljenim na sredini I sistemom pogona na zadnje točkove donosi performance I istalijanski stil, ali istoveremeno nudi maksimalno zadovoljstvo vožnje uz potpunu bezbednost.
Ovo sportsko vozilo pokreće četvorocilindrični turbo benzinski motor u potpunosti izrađen od aluminijuma zapremine 1,75 sa motorom snage od 240 KS. Agregat karakteriše direktno ubrizgavanje I sofisticirana “Alfa TCT” suva transmisija sa dve spojnice, dok je eksterijer vozila dizajniran od strane “Alfa Romeo stajl” centra I vuče dizajnerske tragove pravo od najslavnijih modela iz prošlosti brenda. “Skrojen” je u fabrici “Maserati” u Modeni. Automobil “4C” se oslanja na sportsku tradiciju “Alfe” Brenda – modele “8C” I “6C” iz tridesetih I četrdesetih godina.
Kupe dvosed sa pogonom na zadnjim točkovima I motorom u
sredini, može se pohvaliti velikom agilnošću. Po svojim performansama, čuvenom
italijanskom dizajnu I tehničkoj superiornosti postavlja nove standarde u
kategoriji kompaktnih sportskih vozila. Ova “mećava” omogućava uživanje u
vožnji uz potpunu bezbednost sa karoserijom od ugljenika. Sportskom duhu
doprinosi I prefinjena spoljašnja linija, koja je primenjena I u enterijeru.
Turbo
benzinski motor od 1,75 kubika I 240 konjskih snaga sa direktnim ubrizgavanjem
omogućava razvijanje maksimalne brzine od 250 km/h. Prema fabričkim podacima,
od 0 do 100 stiže za manje od pet sekundi. Uz novi “Alfa TCT“ menjač
sa dvostrukim kvačilom, prisutan je i „Alfa DNA“ dinamički kontrolni selektor,
koji se aktivira putem prekidača i omogućava menjanje „težine“ na upravljaču i
papučici za gas. „Alfa 4C“ dugačka je četiri metra, široka dva, a visoka 1,2, a
međuosovinski razmak je 2,4 metra.
„Alfa romeo 4C“ savršen je predstavnik Italije, jer ga
krase sigurno uživanje u vožnji, takmičarska priroda i besprekoran odnos težine
i snage. Odlikuje se ograničenom težinom. Karoserija je potpuno izgrađena od
ugljenika, dok je u izradi zadnjeg rama i kutije menjača korišćen aluminijum.
Rezultat je težina ispod 850 kilograma i optimizacija centra gravitacije
vozila, što mu daje veću pokretljivost i omogućava vožnju i na najzahtevnijim
putevima.
Tekst
Dragan Stanimirović
U TRI „CRTE“
-Novi 1,75 turbo
petrol motor sa četiri cilindra izrađen je u potpunosti od aluminijuma
-„Alfa TCT“ automatski
menjač ima dvostruko dvojno kvačilo
-Šasija je u potpunosti izrađena od ugljenika sa potpornom i strukturalnom funkcijom
Komentari(0)