Fantastični italijanski sportista

“Alfu 4C” pokreće četvorocilindrični turbo benzinski motor, u potpunosti izrađen od aluminijuma, zapremine 1,75 sa motorom snage od 240 KS

    foto: FCA
    Podeli





“Alfa romeo 4C” je prava “ljuta guja”. Ovaj model sa motorom postavljenim na sredini I sistemom pogona na zadnje točkove donosi performance I istalijanski stil, ali istoveremeno nudi maksimalno zadovoljstvo vožnje uz potpunu bezbednost.

Ovo sportsko vozilo pokreće četvorocilindrični turbo benzinski motor u potpunosti izrađen od aluminijuma zapremine 1,75 sa motorom snage od 240 KS. Agregat karakteriše direktno ubrizgavanje I sofisticirana “Alfa TCT” suva transmisija sa dve spojnice, dok je eksterijer vozila dizajniran od strane “Alfa Romeo stajl” centra I vuče dizajnerske tragove pravo od najslavnijih modela iz prošlosti brenda. “Skrojen” je u fabrici “Maserati” u Modeni. Automobil “4C” se oslanja na sportsku tradiciju “Alfe” Brenda – modele “8C” I “6C” iz tridesetih I četrdesetih godina.

Kupe dvosed sa pogonom na zadnjim točkovima I motorom u sredini, može se pohvaliti velikom agilnošću. Po svojim performansama, čuvenom italijanskom dizajnu I tehničkoj superiornosti postavlja nove standarde u kategoriji kompaktnih sportskih vozila. Ova “mećava” omogućava uživanje u vožnji uz potpunu bezbednost sa karoserijom od ugljenika. Sportskom duhu doprinosi I prefinjena spoljašnja linija, koja je primenjena I u enterijeru.

Turbo benzinski motor od 1,75 kubika I 240 konjskih snaga sa direktnim ubrizgavanjem omogućava razvijanje maksimalne brzine od 250 km/h. Prema fabričkim podacima, od 0 do 100 stiže za manje od pet sekundi. Uz novi “Alfa TCT“ menjač sa dvostrukim kvačilom, prisutan je i „Alfa DNA“ dinamički kontrolni selektor, koji se aktivira putem prekidača i omogućava menjanje „težine“ na upravljaču i papučici za gas. „Alfa 4C“ dugačka je četiri metra, široka dva, a visoka 1,2, a međuosovinski razmak je 2,4 metra.

„Alfa romeo 4C“ savršen je predstavnik Italije, jer ga krase sigurno uživanje u vožnji, takmičarska priroda i besprekoran odnos težine i snage. Odlikuje se ograničenom težinom. Karoserija je potpuno izgrađena od ugljenika, dok je u izradi zadnjeg rama i kutije menjača korišćen aluminijum. Rezultat je težina ispod 850 kilograma i optimizacija centra gravitacije vozila, što mu daje veću pokretljivost i omogućava vožnju i na najzahtevnijim putevima.

Tekst

Dragan Stanimirović


U TRI „CRTE“

-Novi 1,75 turbo petrol motor sa četiri cilindra izrađen je u potpunosti od aluminijuma

-„Alfa TCT“ automatski menjač ima dvostruko dvojno kvačilo

-Šasija je u potpunosti izrađena od ugljenika sa potpornom i strukturalnom funkcijom

Komentari(0)

sortiraj