Grdosija koja „kida” drumove

Kineski “džin” je dizajniran kao „šljakersko“ vozilo, koje dokazuje da dobar izgled, snaga i fleksibilnost zaista mogu da postoje na jednom mestu

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli




Kineski „Great Wall“ je sa modelom „steed 5“ definitivno napravio korak napred u svakom pogledu. Ovaj četvorotočkaš ima snažan, a opet jednostavan i prepoznatljiv stil. Ono što moramo reći na početku jeste da je „steed 5“ za svakog vozača pravi izazov na četiri točka kada je u pitanju pik-ap vozilo.

Težak 2.000 kilograma

Njegova glavna karakteristika je snaga, a u ovu kinesku grdosiju možete upakovati robu i građevinski materijal čak do jedne tone! Redakcija MAKINA.RS imala je priliku da vozi ovaj „kineski teretnjak“ u verziji 2,0 sa motorom snage od 139 KS. Od nule do stotke ovaj „kinez“, težak dve tone, ubrzava za 17 sekundi, a njegova maksimalna brzina je 160 km/h. Na otvorenom putu, bez tereta, „steed 5“ iz rezervoara „isčupa“ 8,5 litara, a u gradskoj vožnji nešto više od 10 litara dizela na pređenih 100 kilometara. I pri bržoj vožnji ovaj četvorotočkaš na pravcu je bio stabilan, ali u pojedinim momentima, pogotovo pri ulasku u krivine, imali smo utisak da se trese ko prut.

Kineski pik-ap dugačak je nešto više od pet metara, širok je 1,8, u visinu se proteže na 1,73, dok je međuosovinsko rastojanje tri metara. Dimenzije tovarnog prostora su zadovoljavajuće, pa tako ovaj teretnjak u dužinu ide na skoro 1,4 metara, u širinu na 1,5, a u visinu do 480 centimetara.

Pogon na sva četiri točka koji možete da pokrenete samo kada je vozilo u mirovanju, pod punim teretom će i na najnepristupačnijem terenu bez problema dovesti putnike i teret do odredišta.

Udobna vožnja

U ovom „šljakerskom“ vozilu vozač, kao i putnici, imaju dovoljno mesta za noge i dobar položaj za vožnju, kao i veoma jednostavan pristup svim komandama. Putnici se posle napornog rada neće gurati u njemu već će se udobno voziti. Pristojan kvalitet izrade u kabini preovladava i masivna, tvrda plastika oko instrument table, kao i rukohvati na unutrašnjim delovima vrata. Modernog je dizajna, koji istovremeno zrači dinamikom i robusnošću prednjeg dela vozila. Prednja svetla daju savremen izgled. Branik i maska su dobro integrisani u karoseriju. Dizajn bočnih strana karoserije dodatno naglašava njegov zanimljiv izgled. Ono što sigurno krasi ovaj četvorotočkaš je svakako konfor i kvalitetna sedišta koja će u dugim vožnjama „vorkerima“, a i putnicima dati udobnost i sav potrebni kvalitet kada je jedno teretno-radničko vozilo u pitanju.


Tekst

Dragan Stanimirović


LIČNA KARTA

Zapremina 2,0

Snaga 139 KS

Maksimalna brzina 160 km/h

Ubrzanje 0-100 17 sekundi

Potrošnja 8,5-10l

Komentari(0)

sortiraj