Hyundai Motor po prvi put predstavlja IONIQ 9
Hyundai Motor Company otkriva tizer slike modela IONIQ 9, najnovijeg modela u svojoj potpuno električnoj IONIQ liniji
Hyundai Motor Company je objavio tizer slike svog željno iščekivanog modela IONIQ 9 sa tri reda sedišta. U pitanju je potpuno električni SUV koji će označiti novu prekretnicu u brendu i njegovoj nepokolebljivoj posvećenosti elektrifikaciji. Broj ‘9’ u nazivu IONIQ 9 simbolizuje klasu velikih vozila u Hyundai Motor IONIQ liniji, označavajući inauguracioni ulazak kompanije u carstvo velikih SUV EV modela. Nadovezujući se na uspeh koji su postigli IONIQ 5 i IONIQ 6, model IONIQ 9 je osmišljen da redefiniše EV iskustvo zahvaljujući prostranoj i udobnoj unutrašnjosti i Električnoj Globalnoj Modularnoj Platformi (E-GMP) kompanije Hyundai Motor Group.
“Aerostetički” dizajn predstavlja jedinstveni spoj aerodinamičnih performansi i estetske privlačnosti. Ovaj model crpi inspiraciju iz uglađenih eksterijera i prostranih, udobnih enterijera brodova. Njegova jednostruko zakrivljena krovna linija zajedno sa produženim međuosovinskim rastojanjem obezbeđuje dovoljno prostora svim putnicima, uključujući i putnike u trećem redu. Tizer skice otkrivaju zamršene detalje koji poboljšavaju celokupan kvalitet dizajna modela IONIQ 9. Karakterne linije bočnih strana asociraju na dijagonalne linije tradicionalne korejske odeće hanbok. Prednja svetla imaju Parametric Pixels funkciju, prepoznatljiv dizajn osvetljenja kompanije Hyundai Motor za IONIQ modele. Dizajn višekrakih točkova je savršeno usklađen sa dinamičnom i elegantnom prirodom IONIQ-a 9.
Počevši od 30. oktobra Hyundai Motor će objavljivati tizer sadržaje putem svojih društvenih kanala, što će najaviti svetsku premijeru modela IONIQ 9 u novembru. Detaljnije informacije o svetskoj premijeri će biti objavljene uskoro. Budućnost EV modela je tu sa IONIQ-om 9 koji redefiniše značenje prostranog i udobnog EV-a. Lansiranje IONIQ-a 9 dolazi posle rekordnih uspeha kompanije Hyundai Motor prošle godine i proizvodnje 100-milionitog vozila ove godine. Značajno je što je 100 milion i prvo proizvedeno vozilo bilo EV, što simbolizuje prelazak kompanije Hyundai Motor u novu eru elektrifikacije. Kompanija ostaje dosledna u svojoj posvećenosti elektrifikaciji i ima za cilj da postigne prodaju od 2 miliona električnih vozila do 2030. godine.
Komentari(0)