Kako izgleda proces dizajniranja jednog od najprestižnijih hotela u Srbiji

Osmisliti dizajn luksuznog hotela, u kom će se posetioci osećati kao da se nalaze u potpuno drugačijem, autentičnom, a opet najudobnijem i najprijatnijem mestu, danas je pravi izazov

    foto: Render - Karisma Hotels & Resorts
    Podeli




U oblasti hotelijerstva trendovi se stalno menjaju, mnogi se trude da ispune očekivanja gostiju luksuzom i kvalitetom, pa nas, reklo bi se, retko šta može iznenaditi kad je reč o izgledu eksterijera i enterijera. Ipak, arhitekte Marija Mitrović i Vladimir Stojiljković iz Paralela Studio, svojim radom na projektu izgradnje prestižnog Bor hotela by Karisma na Zlatiboru kreirali su prostor o kom se priča, pomerivši granice na dodatni nivo. Oni su nam otkrili u čemu se krije tajna njihovog uspeha, koliko traje period od ideje do realizacije, šta sve stoji iza nastanka rešenja, kao i šta je bila njihova inspiracija.

Čak 93 luksuzne hotelske smeštajne jedinice, SPA & Wellness centar, tri restorana, Rooftop bar, Lobby bar, Cigar lounge, konzijerž – ovo su samo neke od usluga koje će biti dostupne posetiocima hotela Bor Hotel by Karisma na Zlatiboru. Reč je o prvom hotelu u Srbiji kojim će upravljati jedna od vodećih svetskih hotelskih grupacija, Karisma Hotels&Resorts, koji će istinski hedonisti zapamtiti po vrhunskoj usluzi i inovativnim konceptima, ali i po besprekornom dizajnu - eksterijeru u potpunosti integrisanom sa prirodnim okruženjem i enterijeru urađenom po poslednjoj reči sofistikacije.

Planinska atmosfera protkana kroz svaki detalj hotela

Arhitekte Marija i Vladimir ističu da ih je dugogodišnje iskustvo naučilo da je prezentovanje i kasnija razrada detalja u enterijeru ključna za finalni izgled objekta, jer upravo oni određeni prostor čine distinktivnim. U prilog tome govori činjenica da su smernice za projekat pronalazili čak i u samom logou i imenu hotela.

-Naša polazna tačka bila je zamisao da enterijer treba da bude ispunjen sa što više prirodnih materijala kao što su drvo i kamen. Posebnu pažnju posvetili smo završnoj obradi u želji da je učinimo što prirodnijom, tako da se stekne utisak da su određeni komadi baš takvi nađeni u zlatiborskom okruženju. Potom smo u dizajn inkorporirali i metal, beton, kožu, tekstil i svedene boje koji odišu naturalizmom, ali i elegancijom. Kad je reč o eksterijeru, naglasili bismo da je u potpunosti integrisan sa prirodnim ambijentom koji ga okružuje - ističu arhitekte Marija i Vladimir.

Inspiracija za dizajn je u svemu što nas okružuje

Prema rečima arhitekata, projekat Bor Hotel by Karisma bio je veoma inspirativan, a o tome svedoči činjenica da su inspiraciju pronalazili sa svih strana.

-Osim iz detalja, mnoge naše ideje proizašle su iz dugogodišnjeg rada na projektima u inostranstvu. Osmišljavanju rešenja doprinela su i iskustva sa putovanja širom sveta. Kontinuirano pratimo i savremene trendove, te su oni svakako imali uticaj na dizajn. Naravno, veliku ulogu u projektu su svakako odigrali investitori koje dugo poznajemo i znamo da uvek insistiraju na kvalitetu i estetici. Tankmont i njihova prodžekt menadžment kompanija TM Hospitality su ispratili i izveli radove poštujući naš projekat enterijera do najsitnijih detalja. Imali su puno poverenje u nas, što doprinosi dobroj atmosferi i opuštenosti u radu, a iz toga proizilazi i kreativnost. Pronašli smo „zajednički jezik” sa svim saradnicima na projektu i odredili pravu meru u svemu što radimo. Jednostavno rečeno, obratili smo pažnju na sve što bi moglo da nam pomogne u kreiranju projekta vrednog pažnje - kažu arhitekte Marija i Vladimir.

Izazovi kao motivacija

Iako je ovaj projekat predstavljao ozbiljni poduhvat koji je sa sobom doneo i niz izazova, to arhitekte ovog prestižnog hotela nimalo nije obeshrabrilo. Naprotiv, upravo kompleksnost zadatka s kojim su se susreli pomogla im je da odaberu pristup u radu koji podrazumeva da sve sagledaju iz više uglova – pre svega, inženjerskog, potom kreativnog i, na kraju, ekonomskog. Za njih, izazovi nisu predstavljali prepreke, već svojevrsnu inspiraciju i motivaciju za pronalaženje što kvalitetnijih idejnih rešenja. Krajnji rezultat pokazuje da su u tome itekako uspeli.

-Za izradu koncepta hotela najviše vremena nam je trebalo u početku, dok nismo precizno definisali pravac u kome će se kretati dizajn. Kada smo to uradili, ideja se dalje lako razvijala i gradila kroz sve sadržaje hotela. Istina, realizacija zamisli, od onih najsitnijih do najkrupnijih, može biti naporna, ali rezultat našeg rada na hotelu Bor nam pokazuje da se trud itekako isplati - zaključuju Marija i Vladimir.

Sinergija svetskog iskustva i srpske duše

U kreiranju koncepta i dizajna hotela, pored Paralela studija, učestvovala je i prestižna agencija iz Grčke na čelu sa Talisom Pitulisom, Mancode Founder & Founder of the McVICTOR&HAMILTON Advertising Agency and Creative Head. Prema njegovim rečima, Bor Hotel by Karisma nije samo hotel, već poseban doživljaj.

-Iza nas je zaista uzbudljiv projekat. Jednostavno, naše međunarodno iskustvo i ekspertiza, u sinergiji sa srpskom dušom, rezultirali su kreiranjem posebnog pečata, pomeranja granica i podizanja dizajna na viši nivo. Naša zajednička vizija bila je stvaranje jedinstvenih osećanja i uspomena u kombinaciji sa vrhunskom udobnošću i upečatljivim stilom - izjavio je Talis.

Posetiocima koji žele da priušte sebi doživljaj luksuza, pažljivo projektovanog ambijenta, upečatljivog stila, vrhunske usluge i udobnosti, vrata Bor hotela by Karisma biće otvorena u novembru 2023. godine. Za sve koji tragaju za novim, jedinstvenim načinom stvaranja nesvakidašnjih iskustava ovaj hotel biće pravi izbor.

Komentari(0)

sortiraj