Kako izgleda proces dizajniranja jednog od najprestižnijih hotela u Srbiji
Osmisliti dizajn luksuznog hotela, u kom će se posetioci osećati kao da se nalaze u potpuno drugačijem, autentičnom, a opet najudobnijem i najprijatnijem mestu, danas je pravi izazov
U
oblasti hotelijerstva trendovi se stalno menjaju, mnogi se trude da ispune
očekivanja gostiju luksuzom i kvalitetom, pa nas, reklo bi se, retko šta može
iznenaditi kad je reč o izgledu eksterijera i enterijera. Ipak,
arhitekte Marija Mitrović i Vladimir Stojiljković iz Paralela
Studio, svojim radom na projektu izgradnje prestižnog Bor hotela by
Karisma na Zlatiboru kreirali su prostor o kom se priča, pomerivši granice na dodatni
nivo. Oni su nam otkrili u čemu se krije tajna njihovog uspeha, koliko traje
period od ideje do realizacije, šta sve stoji iza nastanka rešenja, kao i šta
je bila njihova inspiracija.
Čak
93 luksuzne hotelske smeštajne jedinice, SPA & Wellness centar, tri
restorana, Rooftop bar, Lobby bar, Cigar lounge, konzijerž – ovo su samo neke
od usluga koje će biti dostupne posetiocima hotela Bor Hotel by Karisma na
Zlatiboru. Reč je o prvom hotelu u Srbiji kojim će upravljati jedna od vodećih
svetskih hotelskih grupacija, Karisma Hotels&Resorts, koji će istinski
hedonisti zapamtiti po vrhunskoj usluzi i inovativnim konceptima, ali i po besprekornom
dizajnu - eksterijeru u potpunosti integrisanom sa prirodnim okruženjem i
enterijeru urađenom po poslednjoj reči sofistikacije.
Planinska atmosfera protkana kroz svaki
detalj hotela
Arhitekte
Marija i Vladimir ističu da ih je dugogodišnje iskustvo naučilo da je
prezentovanje i kasnija razrada detalja u enterijeru ključna za finalni izgled
objekta, jer upravo oni određeni prostor čine distinktivnim. U prilog tome
govori činjenica da su smernice za projekat pronalazili čak i u samom logou i
imenu hotela.
-Naša
polazna tačka bila je zamisao da enterijer treba da bude ispunjen sa što više
prirodnih materijala kao što su drvo i kamen. Posebnu pažnju posvetili smo završnoj
obradi u želji da je učinimo što prirodnijom, tako da se stekne utisak da su
određeni komadi baš takvi nađeni u zlatiborskom okruženju. Potom smo u dizajn
inkorporirali i metal, beton, kožu, tekstil i svedene boje koji odišu
naturalizmom, ali i elegancijom. Kad je reč o eksterijeru, naglasili bismo da
je u potpunosti integrisan sa prirodnim ambijentom koji ga okružuje - ističu arhitekte
Marija i Vladimir.
Inspiracija za dizajn je u svemu što nas
okružuje
Prema
rečima arhitekata, projekat Bor Hotel by Karisma bio je veoma inspirativan, a o
tome svedoči činjenica da su inspiraciju pronalazili sa svih strana.
-Osim
iz detalja, mnoge naše ideje proizašle su iz dugogodišnjeg rada na projektima u
inostranstvu. Osmišljavanju rešenja doprinela su i iskustva sa putovanja širom
sveta. Kontinuirano pratimo i savremene trendove, te su oni svakako imali uticaj
na dizajn. Naravno, veliku ulogu u projektu su svakako odigrali investitori
koje dugo poznajemo i znamo da uvek insistiraju na kvalitetu i estetici.
Tankmont i njihova prodžekt menadžment kompanija TM Hospitality su ispratili i
izveli radove poštujući naš projekat enterijera do najsitnijih detalja. Imali
su puno poverenje u nas, što doprinosi dobroj atmosferi i opuštenosti u radu, a
iz toga proizilazi i kreativnost. Pronašli smo „zajednički jezik” sa svim
saradnicima na projektu i odredili pravu meru u svemu što radimo. Jednostavno
rečeno, obratili smo pažnju na sve što bi moglo da nam pomogne u kreiranju
projekta vrednog pažnje - kažu arhitekte Marija i Vladimir.
Izazovi kao motivacija
Iako
je ovaj projekat predstavljao ozbiljni poduhvat koji je sa sobom doneo i niz
izazova, to arhitekte ovog prestižnog hotela nimalo nije obeshrabrilo.
Naprotiv, upravo kompleksnost zadatka s kojim su se susreli pomogla im je da
odaberu pristup u radu koji podrazumeva da sve sagledaju iz više uglova – pre
svega, inženjerskog, potom kreativnog i, na kraju, ekonomskog. Za njih, izazovi
nisu predstavljali prepreke, već svojevrsnu inspiraciju i motivaciju za
pronalaženje što kvalitetnijih idejnih rešenja. Krajnji rezultat pokazuje da su
u tome itekako uspeli.
-Za
izradu koncepta hotela najviše vremena nam je trebalo u početku, dok nismo
precizno definisali pravac u kome će se kretati dizajn. Kada smo to uradili,
ideja se dalje lako razvijala i gradila kroz sve sadržaje hotela. Istina, realizacija
zamisli, od onih najsitnijih do najkrupnijih, može biti naporna, ali rezultat
našeg rada na hotelu Bor nam pokazuje da se trud itekako isplati - zaključuju
Marija i Vladimir.
Sinergija svetskog iskustva i srpske duše
U
kreiranju koncepta i dizajna hotela, pored Paralela studija, učestvovala je i
prestižna agencija iz Grčke na čelu sa Talisom Pitulisom, Mancode Founder &
Founder of the McVICTOR&HAMILTON Advertising Agency and Creative Head. Prema
njegovim rečima, Bor Hotel by Karisma nije samo hotel, već poseban doživljaj.
-Iza
nas je zaista uzbudljiv projekat. Jednostavno, naše međunarodno iskustvo i
ekspertiza, u sinergiji sa srpskom dušom, rezultirali su kreiranjem posebnog
pečata, pomeranja granica i podizanja dizajna na viši nivo. Naša zajednička
vizija bila je stvaranje jedinstvenih osećanja i uspomena u kombinaciji sa
vrhunskom udobnošću i upečatljivim stilom - izjavio je Talis.
Posetiocima
koji žele da priušte sebi doživljaj luksuza, pažljivo projektovanog ambijenta,
upečatljivog stila, vrhunske usluge i udobnosti, vrata Bor hotela by Karisma
biće otvorena u novembru 2023. godine. Za sve koji tragaju za novim,
jedinstvenim načinom stvaranja nesvakidašnjih iskustava ovaj hotel biće pravi
izbor.
Komentari(0)