„Kineski zid“ cepa srpske puteve
Novi kineski četvorotočkaš „great wall H6“, koji se „pakuje“ u Bugarskoj, stilski je maksimalno utegnut, nudi odličnu udobnost, kao i sigurnost na putu
Srpski
drumovi „bogatiji“ su za još jednog
novog četovorotočkaša. Reč je o kineskom SUV vozilu pod nazivom „great
wall H6“. Pleni već na prvi pogled svojim modernim linijama, a ovaj kineski
proizvođač „šesticom“ želi
da postavi novi trend u ovom segmentu vozila.
Udoban i prostran
Redakcija MAKINA.RS imala je jedinstvenu priliku da vozi ovaj kineski gorostas koji se „pakuje“ u Bugarskoj, u verziji 2,0 TCi, sa motorom snage od 143 KS. Tokom vožnje H6 dobro prianja na asfalt, a upravljanje njime omogućava laganu i sigurnu vožnju, bez obzira na to da li je reč o kratkom ili dugom putu. Po ulasku u njegovu kabinu, odmah u oči pada neočekivano prostrana unutrašnjost. Sve je na svom mestu, strogo precizno, korišćeni su odlični materijali... Centralno mesto zauzima upravljač obložen kožom, TFT ekran sa kamerom za vožnju unazad... Kontrolna tabla je pregledna, dok su sedišta veoma udobna.
Zahvaljujući dugačkom
međuosovinskom rastojanju od 2,68 metara, u H6 bez problema može da se smesti
pet odraslih osoba - „bez guranja“. Na zadnjoj klupi, koja je deljiva, ima
dovoljno prostora za glavu i kolena dvometraša, čime se mogu pohvaliti samo
najbolje limuzine, a uživanje putniku u sredini povećava potpuno ravan pod.
Unutrašnji dizajn je kao eho spoljašjosti vozila. Osećaj prostranosti u vozilu
dodatno povećava panoramski stakleni krov.
Do stotke za 12 sekundi
Ova kineska perjanica ima velike
i atraktivne svetlosne grupe, agresivna prednja krila i branike. Jednom rečju,
izgleda tako da ga je nemoguće ne primetiti na ulici. Pruža savršen spoj
ekonomičnosti i snage. Od nule do stotke ova kineska „zver“ teška skoro dve
tone ubrzava za samo 12 sekundi, a maksimalna brzina je 180 km/h. Glavni
argument H6 je veoma štedljiv motor koji na otvorenom putu troši samo 6,2, a u
gradskoj vožnji retko kada prelazi osam litara dizela na pređenih 100
kilometara. Maksimalno je stabilan na putu, a odlično podnosi i tradicionalne
srpske puteve pune rupa. Šestostepeni manuelni menjač je odlično „upakovan“, a
kada prvi put dodirnete ručicu, doživećete nesvakidašnje iskustvo. Proizvođač
je išao do te mere da menjač bude dosta jednostavan i maksimalno precizan.
Pogon na sva četiri točka „poješče“
i najkrupnije kamenje i omogućiti vam vožnju i po najnepristupačnijim
predelima. Na svim podlogama kod modela H6 vožnja je jednaka pravom užitku za
vozača, kao i za putnike. Kineski četvorotočkaš je dugačak 4,6 metara, širok
1,8, a u visinu se proteže na 1,7 metara. Zapremina prtljažnika je izuzetno
velika i podeljena je u dva dela – 808 litara, a kada se zadnja klupa obori,
dobija se nestvarnih 2.010 litara.
Tekst
Dragan Stanimirović
LIČNA KARTA
Zapremina 2,0 TCi
Snaga 143 KS
Ubrzanje 12 sekundi
Potrošnja 6,2-8l
Maksimalna brzina 180 km/h
Komentari(0)