​Moderan i snažan terenac

Popularni Nisanov terenac Navara pruža izuzetan spoj ekonomičnositi i snage. Motor i sedmostepeni automatski menjač su dovedeni do savršenstva





Nova Nisan Navara NP300 je prava „grdosija na putu”! Ovaj gorostas ne prestaje da očarava jedinstvenim spojem okretnosti, uživanja u vožnji, vrhunskim komforom i visoko kvalitetnim dizajnom. Redakcija WWW.MAKINA.RS imala je specijalnu priliku i pravo zadovoljstvo da testira ovaj terenac u verziji 2.3 dCi sa motorom snage od čak 190 KS.

Terenac za sve podloge

Navara je od svog prethodnika uzeo sve najbolje. Stilski je maksimalno utegnut, udoban i siguran na putu kako u gradskim tako i u brdsko-planinskim uslovima vožnje, pa se u klasi lako nameće kao glavno terensko vozilo. Pored terenskih sposobnosti u ovom četvorotočkašu sve miriše na luksuz. U svakom trenutku će vam pružiti opuštenu i bezbednu vožnju, i to u svim mogućim uslovima. Opremljen je brojnim novim elektronskim asistencijama, kao što je sistem koji nadzire vozila, kao i funkcija automatskog kočenja u slučaju da postoji opasnost od sudara.

Iako je težak nešto više od tri tone, kada stisnete papučicu gasa Navare, ovaj gorostas se bukvalno zakucava za asfalt. Za četvorotočkaša ove klase i veličine ne troši puno. Efikasno elektronsko upravljanje i perfektan menjač povećavaju performanse motora zadržavajući veoma nisku potrošnju goriva i izuzetno nizak nivo buke. U gradskoj vožnji iz rezervoara „iscuri“ oko deset litara dizela, dok na otvorenom putu, ako poštujete ograničenje brzine, potroši oko osam litara. Iz mesta do 100 km/h stigli smo za samo deset sekundi i za njega možemo reći da je pored udobnosti i luksuza, pravo terensko vozilo, koje u sebi ima gene sportske limuzine. Navaru smo na auto-putu isterali na odličnih 200 km/h uz apsolutnu kontrolu nad vozilom. I pored ove brzine na papučici gasa bilo je prostora da se cajger razvuče za bar još deset procenata. Moramo reći da nam je instrument tabla sve važne informacije predstavljala direktno u vidnom polju, što je pri velikim brzinama veoma važno.

Dizajn za desetku

Pogled na dizajn unutrašnjosti nesumnjivo pokazuje pravu lepotu savremenog četvorotočkaša. Njegova unutrašnjost je mešavina nasleđa i savremenog duha. Svi materijali u kabini su prvoklasni. Izražena centralna konzola predstavlja oličenje modernog i snažnog terenca, blagi prevoji instrument table na strani suvozača pružaju osećaj prostranosti naglašavajući kvalitete vozila na duge staze. Sedišta su veoma komforna i udobna, a na zadnjoj klupi je obezbeđen maksimalan nivo sedenja.

Visok kvalitet šasije i poseban sistem zadnje suspenzije dodatno obezbeđuju udobnost i veliku manevarsku sposobnost. Stilizovane linije spoljašnosti, prelep izgled i izuzetno lako rukovanje, čine ovaj model veoma prepoznatljivim. Ono za šta je Navara stvorena, pored svih odličnih karakteristika, jeste i tovarni prostor koji i nije baš tako mali. U njega možete smestiti bukvalno jednu tonu, i to od igle do lokomotive, a vučni kapacitet iznosi odličnih 3,5 tone.

Za grad i planinu

Ovaj gorostas je dugačak 5,3 metara, širok 1,85, u visinu se proteže na 1,84, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 3,1 metar. Ono što treba reći za kraj, svakako, jeste da ovaj terenac može da se bez problema popne na vrh Alpa. Neće vas ostaviti nikada u mestu ni u bilo kakvim vremenskim neprilikama. Jednostavno, Nisan je sa novom Navarom spremno odgovorio na zahteve i potrebe savremenog života, kako u gradu tako i na planini.

Više slika Nisan Navara možete videti na našoj Facebook stranici makina.rs

Tekst

Dragan Stanimirović


LIČNA KARTA

Zapremina motora 2.3 dCi

Snaga 190 KS

Ubrzanje 0-100 10 sekundi

Potrošnja 8-10 l

Cena od 32.000 evra

Komentari(1)

sortiraj
:) 08:14 | 09.06.2017
Nisan je od uvek prqvio odlicne automobile samo sto nisu nikada kod nas bili popularni. Ali mislim da ih sve cesce vidjam na ulici i to je dobro. Ja ih volim. A Navara je odlican auto
3 0 odgovori