Moderan i snažan terenac
Popularni Nisanov terenac Navara pruža izuzetan spoj ekonomičnositi i snage. Motor i sedmostepeni automatski menjač su dovedeni do savršenstva
Nova
Nisan Navara NP300 je prava „grdosija na putu”! Ovaj
gorostas ne prestaje da očarava jedinstvenim spojem okretnosti, uživanja u
vožnji, vrhunskim komforom i visoko kvalitetnim dizajnom. Redakcija WWW.MAKINA.RS
imala je specijalnu priliku i pravo zadovoljstvo da testira ovaj terenac u
verziji 2.3 dCi sa motorom snage od čak 190 KS.
Terenac za sve podloge
Navara
je od svog prethodnika uzeo sve najbolje. Stilski je maksimalno utegnut, udoban
i siguran na putu kako u gradskim tako i u brdsko-planinskim uslovima vožnje,
pa se u klasi lako nameće kao glavno terensko vozilo. Pored terenskih
sposobnosti u ovom četvorotočkašu sve miriše na luksuz. U svakom trenutku će
vam pružiti opuštenu i bezbednu vožnju, i to u svim mogućim uslovima. Opremljen
je brojnim novim elektronskim asistencijama, kao što je sistem koji nadzire
vozila, kao i funkcija automatskog kočenja u slučaju da postoji opasnost od
sudara.
Iako
je težak nešto više od tri tone, kada stisnete papučicu gasa Navare, ovaj
gorostas se bukvalno zakucava za asfalt. Za četvorotočkaša ove klase i veličine
ne troši puno. Efikasno elektronsko upravljanje i perfektan menjač povećavaju
performanse motora zadržavajući veoma nisku potrošnju goriva i izuzetno nizak
nivo buke. U gradskoj vožnji iz
rezervoara „iscuri“ oko deset litara
dizela, dok na otvorenom putu, ako poštujete ograničenje brzine, potroši oko
osam litara. Iz mesta do 100 km/h stigli smo za samo deset sekundi i za njega
možemo reći da je pored udobnosti i luksuza, pravo terensko vozilo, koje u sebi
ima gene sportske limuzine. Navaru smo na auto-putu isterali na odličnih 200 km/h uz apsolutnu
kontrolu nad vozilom. I pored ove brzine na papučici gasa bilo je prostora da
se cajger razvuče za bar još deset procenata. Moramo reći da nam je instrument
tabla sve važne informacije predstavljala direktno u vidnom polju, što je pri
velikim brzinama veoma važno.
Dizajn za desetku
Pogled
na dizajn unutrašnjosti nesumnjivo pokazuje pravu lepotu savremenog
četvorotočkaša. Njegova unutrašnjost je mešavina nasleđa i savremenog duha. Svi
materijali u kabini su prvoklasni. Izražena centralna konzola predstavlja
oličenje modernog i snažnog terenca, blagi prevoji instrument table na strani
suvozača pružaju osećaj prostranosti naglašavajući kvalitete vozila na duge
staze. Sedišta su veoma komforna i udobna, a na zadnjoj klupi je obezbeđen
maksimalan nivo sedenja.
Visok
kvalitet šasije i poseban sistem zadnje suspenzije dodatno obezbeđuju udobnost
i veliku manevarsku sposobnost. Stilizovane linije spoljašnosti, prelep izgled
i izuzetno lako rukovanje, čine ovaj model veoma prepoznatljivim. Ono za šta je
Navara stvorena, pored svih odličnih karakteristika, jeste i
tovarni prostor koji i nije baš tako mali. U njega možete smestiti bukvalno
jednu tonu, i to od igle do lokomotive, a vučni kapacitet iznosi odličnih 3,5
tone.
Za grad i planinu
Ovaj
gorostas je dugačak 5,3 metara, širok 1,85, u visinu se proteže na 1,84, dok
međuosovinsko rastojanje iznosi 3,1 metar. Ono što treba reći za kraj, svakako,
jeste da ovaj terenac može da se bez problema popne na vrh Alpa. Neće vas
ostaviti nikada u mestu ni u bilo kakvim vremenskim neprilikama. Jednostavno,
Nisan je sa novom Navarom spremno odgovorio na zahteve i potrebe savremenog
života, kako u gradu tako i na planini.
Više slika Nisan Navara možete
videti na našoj Facebook stranici
makina.rs
Tekst
Dragan Stanimirović
LIČNA KARTA
Zapremina motora 2.3 dCi
Snaga 190 KS
Ubrzanje 0-100 10 sekundi
Potrošnja 8-10 l
Cena od 32.000 evra
Komentari(1)