Moderni razbijač gradskih ulica
Renoova uzdanica gradskim rupama pliva kao brod, unutrašnjost diše konforom, a potrošnja goriva je svedena na minimum
Reno Kaptur je najlepši krosover! Na prvu loptu deluje neizmerno
simpatičan, jak, prostran i pouzdan. Za ovu klasu vozila diše luksuzom, ima
sjajne performanse, agresivnog je i veoma dinamičnog izgleda. Novo izdanje francuskog
četvorotočkaša svojom pojavom pretenduje da ojača poziciju u svom veoma
konkurentnom segmentu.
Vrhunski konfor
Kreiran je tako da funkcionalnost bude primarna, njegova spoljašnjost da
poseduje jake mišićave linije, a dinamična svetla daju eleganciju robusnom
pojavom i sa veoma jasnim crtama. Redakcija MAKINA.RS imala je priliku da
testira ovu francusku perjanicu u verziji 1.5 dCi sa motorom snage od 110 KS.
Ova ljuta mašina se podjednako dobro i lako vozi i na asfaltu, kao i na
neravnim terenima. Renoov krosover je od tla podignut 20 centimetara i sve brdsko-planinske
prepreke je prelazio bez ikakvih problema. Na pravcu je snažan i maksimalno
konforan, a u krivinama je izuzetno stabilan za ovu klasu vozila.
Kada ’’sednete’’ za volan, pored dobre i sigurne vožnje, prvo što će vam
ponuditi jeste mir u kabini i velikodušni prostor za celu porodicu. Odlično dizajnirani detelji na instrument
tabli, sedištima, patosnicama i vratima na sve putnike u vozilu deluju
impresivno. Njegova unutrašnjost u prednjem delu deluje moćno i uverljivo, dok
su sedišta maksimalno udobna. Zadnja klupa je konforna za troje putnika. Ugodan
osećaj na dužim putovanjima omogućuju specijalno obilkovana sedišta sa
izraženim stranama i snažnim gornjim delom dizajniranim da spreče zamor u
leđima.
Vrhunska instrument tabla daje sportsko-elegantni ambijent kao dodatnu
poslasticu. Moderna je i maksimalno praktična, a sve komande su nadohvat ruke.
Spoljašnji dizajn je doveden gotovo do savršenstva. Spreda ovaj krosover nosi
potpuno novu Renoovu estetiku, s jedinstvenom maskom i puno stila.
Mala grdosija
Dužina Kaptura je 4,1 metar, širok je skoro 1,8, u visinu se proteže na
nešto iznad 1,5, dok je međuosovinski razmak 2,6 metara. Agregat koji krije
ispod haube je više nego odličan, kao i precizni šestostepeni manuelni menjač.
Kontrola rada elektronskog sistema sa tri vrste vožnje menja se okretanjem
tastera koji se nalazi između menjača i ručne kočnice. Do stotke ovaj lepotan
stiže za 11 sekundi, a najveća brzina koju smo razvili na cajgeru je 190 km/h.
Potrošnja goriva na otvorenom putu je nestvarnih 4,5 litara, dok je u gradskoj
vožnji iz rezervoara ’’isterao’’ samo 6,2 litra dizela! Prtljažni prostor je
veoma prostran. Zapremina je blizu 400 litara i u njega možete bez problema
staviti dva velika kofera, kao i razne druge sitnice u podnožju deljivog
prtljažnika. Zato možemo reći da je
’’kaptur’’ odlično porodično vozilo i sa njime se možete odvesti i na kraj
sveta.
Novi standardi u bezbednosti
Ono što je najbitnije kod ovog četvorotočkaša jeste da će vas svojom
vožnjom isčupati iz svake rupe. Pored odličnog dizajna, pruža i visok nivo
pasivne i aktivne sigurnosti, nudeći optimalnu zaštitu bez kompromisa.
Tehnološka oprema ’’diše’’ zajedno sa vozačem na svim poljima i uspostavlja
nove standarde u bezbednosti u vožnji. Za kraj možemo slobodno reći da je ovaj
francuski četvorotočkaš doneo u svetu auto-industrije nešto sasvim novo.
Tekst
Dragan Stanimirović
Snaga 110 KS
Ubrzanje 0-100 11 sek.
Potrošnja 4,5-6,2 l
Cena od 12.990-19.090 evra
Komentari(0)