Predstavljen novi Defender
Na Salonu automobila u Frankfurtu Land Rover je otkrio dugo očekivani novi Defender, demonstrirajući njegove mogućnosti, spuštajući se sa ektremnog 42-stepenog nagiba na prostoru štanda
Za njega se može reći da je pametno vozilo, sposobno i sigurno za čitavu porodicu. Novi Defender je dizajniran za pustolovne i znatiželjne duše, za one koji znaju vrednost zajednice i žele da promene stvari. Silueta je poznata, ali i nova. Ne samo što izgleda, nego zaista i jeste robustan, a dizajniran je sa svrhom i projektovan da uzbuđuje. Jedinstven po imenu, obliku i sposobnostima, Defender se može personalizovati kako bi vlasnici maksimalno mogli da iskoriste svoj svet.
Tokom sedamdeset godina uvođenja
inovacija, vozila Land Rover osvojila su jedinstveno mesto u srcima
istraživača, humanitarnih organizacije i pustolovnih porodica širom sveta. Dokazan u najtežim uslovima na zemlji, novi
Defender čuva to nasleđe. Uz vrhunski luksuz i prefinjenost Range Rover
porodice i izuzetno sposobnih i svestranih SUV-ova Discovery, novi Defender
upotpunjuje dinastiju Land Rover. Model
110 samo je početak ove porodice najsposobnijih i najizdržljivijih vozila sa
pogonom 4x4 na svetu.
Brzo će ga slediti model 90 sa kratkim
međuosovinskim rastojanjem, a u 2020. će se gami pridružiti dva praktična
komercijalna modela. Vođen strašću i poštovanjem originalnog modela, novi
Defender nudi novi spektar sposobnosti i napredne tehnologije za sve podloge
kako bi redefinirao pustolovine za 21. vek, istovremeno ostajući veran
pionirskom duhu koji je već 71 godinu glavno obeležje Land Rovera.
Dizajn nabijen emocijama
Karakteristična silueta novog
Defendera čini trenutno prepoznatljivim, sa minimalnim prednjim i zadnjim
prepustima, koji osiguravaju izuzetne pristupne i izlazne uglove. Dizajneri kompanije Land Rover redizajnirali
su poznate zaštitne znakove vozila Defender za 21. vek, dajući ovom novom
vozilu sa pogonom 4x4 uspravni stav i Alpine krovni otvor, istovremeno
zadržavajući vrata prtljažnika sa šarkama na bočnoj strani i rezervni točak
montiran spolja, koji prvobitnu verziju ovog vozila čine toliko
prepoznatljivom.
Gerry McGovern
-Novi Defender smo dizajnirali kako
bi osigurali da je spreman na sve, inpirisani ali ne ograničeni sa prošlosti.
Njegova prepoznatljiva maska, sofisticirane površine i robustan stav čitavoj
porodici vozila daju dah futurizma i samopouzdanje koji ih odvaja od drugih,
istovremeno zadržavajući bitne elemente koji Defender čine tako prepoznatljivim
- rekao je Gerry McGovern, direktor odeljenja za dizajn kompanije Land Rover.
Autentičnost originalnog modela
Defender zadržana je u unutrašnjosti gde su izloženi obično skriveni strukturni
elementi i spojevi, s naglaskom na jednostavnost i praktičnost. Inovativne karakteristike uključuju ručicu
menjača postavljenu na armaturnoj ploči kako bi se napravilo mesta za
opcionalno prednje središnje preklopivo sedište, što osigurava tri sedišta
napred, kao na ranim modelima Land Rover.
Kao rezultat, Defender 110 nudi konfiguracije
od pet, šest ili 5+2 sedišta, s teretnim prostorom iza sedišta u drugom redu
zapremnine do 1.075 litara, a kada su sedišta u drugom redu preklopljena, čak
do 2.380 litara. U model 90 će stati šest putnika, vozilo dužine kompaktnog
porodičnog hatchbacka.
Karakteristike prilagođene korisniku
uključuju praktične elemente i napredne tehnološke inovacije. Izdržljive gumene
podne obloge predstavljaju zaštitu od prolivanja do kojih dolazi tokom
svakodnevnih pustolovina i ekspedicija na koje idete jednom u životu - za čistu
unutrašnjost potrebni su tek četkanje ili brisanje. Opcionalni sklopivi krov od tkanine koji se
proteže čitavom dužinom vozila daje osećaj otvorenog krova i putnicima u drugom
redu modela 110 omogućava da stoje kada je vozilo parkirano, za potpuno safari
iskustvo.
Definicija izdržljivosti
Land Roverova novodizajnirana
struktura D7x (za ekstremne uslove) je čak 95 posto nova i temelji se na
laganoj aluminijumskoj monokok konstrukciji kako bi se izradila najčvršća
struktura karoserije koju je Land Rover ikad proizveo. Tri puta je čvršća od
tradicionalnog dizajna karoserije na okviru i nudi savršene temelje za potpuno
nezavno vazdušno oslanjanje ili oslanjanje sa spiralnim oprugama i podržava
najnovije elektrifikovane pogonske grupe.
Novi Defender uspešno je prošao više
od 62.000 inžinjerskih ispitivanja dok su šasija i struktura karoserije
dizajnirane kako bi izdržale Land Roverov postupak ispitivanja u ekstremnim
uslovima - ponovljeni i kontinuirani udarci, daleko iznad normalnog standarda
za SUV i osobna vozila. Tokom razvojnih ispitivanja, modeli prototipa prešli su
više od 1,2 miliona kilometara u nekim od najtežih okruženja na zemlji, od 50
stepeni vruće pustinje i 40 stepeni ispod nule na Arktiku, do visina od 10.000
stopa u Stenovite planine u Koloradu.
Svetski stručnjak za off i on-road vožnju
Tehnologija Configurable Terrain
Response po prvi je puta uvedena na novi Defender, a iskusnim off-road vozačima
omogućava da precizno podese pojedinačne postavke vozila kako bi se savršeno prilagodili
uslovima dok neiskusni vozači mogu dozvoliti sistemu da otkrije najprikladnije
postavke vozila za teren, koristeći inteligentnu funkciju Auto.
Nova struktura karoserije omogućava
udaljenost od tla od 291 mm i off-road geometriju svetske klase, nudeći modelu
110 pristupni ugao, ugao prelaza i izlazni kut od 38, 28 i 40 stepeni (visina
Off Road). Njegovu maksimalna dubinu gaza od 900 mm podržava novi Wade program
unutar sistema Terrain Response 2 koji omogućuje vozačima da potpuno sigurno
pređu duboku vodu.
Na suvom, napredna Land Roverova
tehnologija ClearSight Ground View vozačima pomaže da u potpunosti iskoriste
svemoguću sposobnost Defendera prikazujući prostor koji obično zakriva pokrov
motora, neposredno ispred prednjih točkova, na centralnom displeju.
Kao rezultat, novi Defender ponovno
definiše spektar sposobnosti, podižući lestvicu za off-road robusnost i on-road
udobnost. Kreće se gustim gradskim saobraćajem jednako uspešno kao što se penje
planinama, prelazi pustinje i podnosi temperature ispod nule. Njegovo precizno
podešeno upravljanje istodobno nudi uživanje u vožnji i prvoklasnu udobnost na
svim vrstama podloga.
Snaga i efikasnost
Izbor naprednih benzinskih i čišćih
dizelskih motora omogućava da novi Defender ima snagu, kontrolu i efikasnost za
bilo koju vrstu okruženja, dok će se pogonski sklop hibridnog električnog
vozila (PHEV) pridružiti gami sledeće godine pružajući mogućnost tihog kretanja
na samo električni pogon.
Prilikom lansiranja, gama benzinskih
motora sastoji se od četverocilindarskog motora P300 i snažnog
šestserocilindarskog motora P400, koji se odlikuje efikasnom tehnologijom lakog
hibridno-električnog vozila. S druge
strane, kupci mogu izabrati jedan od dva četverocilindarska dizelska motora -
D200 i snažni D240 - koji nude uštedu goriva od 37.2mpg (7.6 l/100km) i emisiju
CO2 od 199g/km (prema NEDC-u). Inovativna inžinjerska rešenja podržavaju
efikasnu vožnju, uključujući ravno podvozje nadahnuto Formulom 1 koje
poboljšava aerodinamičke performanse u čitavoj gami.
Tehnologija za 21. vek
Novi Defender jednako je tehnološki
napredan koliko je izdržljiv, a opremljen je novim sistemom za informisanje i
zabavu Pivi Pro Jaguar Land Rovera. Nova generacija dodirnog displeja
intuitivnija je i jednostavnija za korišćenje te zahteva manje inputa za
obavljanje čestih radnji dok njegova stalna uključenost garantuje gotovo
trenutne odzive.
Novi Defender opremljen je još
naprednijom tehnologijom Software-Over-The-Air (SOTA), s 14 zasebnih modula
koji mogu primati ažuriranja. Preuzimanjem podataka dok kupci spavaju kod kuće
ili na udaljenim lokacijama, novi Defender s vremenom postaje sve bolji kako se
elektronička ažuriranja odmah prenose vozilu, bez odgađanja i bez potrebe za
posetom Land Rover servisu.
Nick Rogers
-Zadržali smo izuzuzetnu sposobnost i
minimalističku, funkcionalnu unutrašnjost vozila Defender kako bismo ponovno
izumili ikonu za 21. vek. Novi Defender omogućava nam da pristupamo stvarima na
drugačiji način, da pomeramo granice i da dostignemo nezamislivo, bez da ikada
izgubimo autentičnost originalnog modela. Od početka smo bili opsednuti
funkcionalnošću ispod privlačne spoljašnjosti, od izbora odgovarajućih
materijala do najmodernije povezivosti. Rezultat nije samo najsposobniji Land
Rover ikada napravljen, već i istinski udobno, moderno vozilo koje će ljudi
obožavati da voze - Nick Rogers, izvršni direktor, proizvodni inženjering
Jaguar Land Rover.
Personalizovan za vaš svet
Novi Defender će biti dostupan u
verzijama karoserije 90 i 110, sa do šest sedišta u verziji 90 i opcijom od
pet, šest ili 5+2 sedišta u verziji 110. Gama se sastoji od vozila Defender, S,
SE, HSE, First Edition i vrhunskih Defender X modela, a kupci će moći
personalizovati svoje vozilo na više načina nego bilo koji prethodni Land Rover
zahvaljujući četiri paketa dodatne opreme. Paketi Explorer, Adventure, Country
i Urban daju vozilu Defender različitu autentičnost s mnoštvom detalja. Ekskluzivna limitirana serija First Edition
bit će dostupna tokom prve godine proizvodnje.
Kupci će čak moći da izaberu novu
satensku zaštitnu foliju kako bi se spoljašnja boja učinila još trajnijom.
Održiva, s mogućnošću potpunog recikliranja, ova folija koja štiti vozilo od
svega poput ogrebotina prilikom parkiranja do sitnih oštećenja od udaraca
kamenčića, biće dostupna kao tvornički postavljena opcija s bojama Indus Silver,
Gondwana Stone and Pangea Green, nudeći jedinstvenu savremenu završnu obradu
koja štiti boju vozila.
Pored predefinisanih paketa dodatne
opreme, novi Defender nudi najširi izbor pojedinačne dodatne opreme koja je
ikada ponuđena na vozilu Land Rover, uključujući sve od električnog vitla s
daljinskim upravljanjem, šatora na krovu i vodootporne cerade na naduvavanje do
konvencionalnijih sistema za vuču i krovnih nosača.
-Novi Defender će biti dostupan na 128 globalnih tržišta, a ispunjava i premašuje najstrože zahteve u pogledu emisija i sigurnosti na svetu. Korišćenjem napredne tehnologije za postizanje robusnosti i autentičnosti koje su svojstvene Defenderu, naš je novi 4x4 razvijen za pustolovna srca i znatiželjne umove - rekao je Felix Brautigam, Chief Commercial Officer, Jaguar Land Rover.
Komentari(0)