Predstavljen potpuno novi Honda XL750 Translap
Novi model Honda XL750 Transalp u najsvežijem izdanju dolazi sa visokim performansama, potpuno novim dizajnom i vrhunskom opremom koja je neophodna savremenim vozačima
Njegove moćne karakteristike čine ga savršenim za produženo turing putovanje, kao i za urbanu vožnju. Ovaj Hondin motocikl napravljen je za vožnje koje garantuju komfor. Sedište je postavljeno na 850mm (dostupno je i nisko sedište od 820mm kao opcija), a položaj vožnje je uspravan za prirodnu kontrolu i snagu. Zadnji nosač je standardna oprema, a ispod sedišta je USB utičnica. XL750 Translap poseduje pregldan TFT ekran, koji nudi četiri tipa prikaza brzine i broja obrtaja u minutu, merač goriva i potrošnje, izbor moda vožnje i parametara motora, odabrani stepen prenosa i prilagodljivu tačku promene naviše na brojaču obrtaja.
U
interfejs je uključen i Honda sistem kontrole smartfona glasom (HSVCs) koji
omogućava upravljanje telefonskim pozivima, imejlom, muzikom i navigacijom. Sva
svetla su LED, a zadnji migavci sadrže funkciju signala naglog zaustavljanja
(ESS). Pri brzini od najmanje 56km/h uz rad bilo koje kočnice, ukoliko se
detektuje negativno ubrzanje od najmanje 6,0m/s2 , svetla za opasnost
trepere kako bi upozorila ostale korisnike druma da je u toku naglo kočenje.
Pri istoj brzini, prag se smanjuje ako je aktiviran ABS, na negativno ubrzanje
od najmanje 2,5m/s2.
Oni se ujedno sami gase - umesto korišćenja jednostavnog tajmera, sistem poredi razliku u brzini prednjeg i zadnjeg točka i izračunava kada treba da isključi migavac zavisno od situacije. Za otvoreni vidik napred, kao i odlično odbijanje vetra, visina vetrobrana pažljivo je optimalizovana. Njegova kompaktna širina takođe minimalizuje turbulencije „zarobljenog“ vazduha. Visoki vetrobran i gornji/donji okvir prednje i bočne strane vetrobrana dostupni su kao aksesoari. Potpuno nova paralelna dvocilindarska jedinica od 755cc proizvodi 67,5kW snage i daje jaki obrtni moment kroz raspon obrtaja, dosežući maksimalnih 75Nm. Kompaktne, takmičarske CRF Unicam glave cilindara sa osam ventila koriste otvore za protok vazduha naniže i Vortex dovod kako bi obezbedile optimalno sagorevanje.
Elektronski
sistemi pomoći za vozača rade preko Throttle By Wire (TBW) i obuhvataju 5
modova vožnje, od kojih 4 sadrže prethodno podešene kombinacije snage motora,
kočenja motorom, ABS-a i Hondine izborne kontrole obrtnog momenta (HSTC) sa
integrisanom kontrolom propinjanja. Peti, „korisnički“ mod dopušta vozaču da
fiksira sopstvenu omiljenu kombinaciju.Za odlične performanse na putu i
apsorbovanje neravnina na terenu, tu je ogibljenje vrhunskog kvaliteta: Showa
43mm SFF-CA USD viljuške i zadnji amortizer rade preko Pro-Linka. Dvojne
dvoklipne kočione čeljusti obezbeđuju efikasnu snagu zaustavljanja dok gume – 90/90-21/150/70-18
napred i pozadi – donose svestranost na putu i van njega.
Ponuda
aksesoara za novi Honda XL 750 Translap grupisana je u pet paketa:
URBANI PAKET
(praktičnost
i skladištenje)
50L
gornja kutija, aluminijumski panel, osnova nosača, obloga sedišta i unutrašnja
torba plus visoki vetrobran i glavni podupirač.
TURING PAKET
(komfor
i skladištenje)
Zadnje
torbe (R26L / L33L), aluminijumski paneli, držači, unutrašnje torbe i zagrejane
ručke.
AVANTURISTIČKI PAKET
(stil
i funkcionalnost)
Bočne
cevi, LED maglenke, štitnik motora i rešetke hladnjaka.
RELI PAKET
(stil
i funkcionalnost)
Brzi
menjač, štitnik motora, donja zaštitna ploča, reli terenski oslonci za noge i
štitnici za zglavke sa ekstenzijama.
KOMFOR PAKET
(komfor
i praktičnost)
3L
torba za tank, visoki vetrobran, deflektori za vetar, komforni oslonci za noge
i utičnica za AAC punjenje.
Svi aksesoari su dostupni i zasebno
Hondin XL750 Transalp dostupan je u tri opcije boja (Matte Iridium Gray metalik, Mat Ballistic Black metalik i Ross White Tricolour) uključujući i atraktivnu Tricolour, koja odaje počast prvobitnom modelu XL600V, obeležavajući povratak legende.
Komentari(0)