Promoteri sigurne vožnje na Beogradskom festivalu piva
Kampanja „Kad pijem ne vozim“ i ovoga leta biće prisutna na festivalima u gradovima širom Srbije
Odgovorna konzumacija alkohola ponovo je bila u fokusu na Beogradskom festivalu piva gde je Apatinska pivara u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i ovoga puta promovisala važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju. Posetioci Beer Festa su učestvovali u brojnim zanimljivim aktivacijama koje su imale za cilj da doprinesu podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
Slaviša Lakićević
-Zadovoljstvo mi je da zajedno sa predstavnicima Apatinske
pivare i Agencije za bezbednost saobraćaja, najavim još jedno izdanje kampanje
„Kad pijem ne vozim“. Već sedamnaestu godinu zajednički realizujemo ovu
kampanju i sa ponosom možemo da kažemo da se radi o jednoj od kampanja sa
najvećom tradicijom, ali i najvećim značajem, s obzirom da vožnja pod dejstvom
alkohola predstavlja jedan od najvećih problema bezbednosti saobraćaja i kod nas
i širom sveta. Iskoristio bih priliku da se ispred Ministarstva unutrašnjih
poslova zahvalim Apatinskoj pivari na podršci i donacijama koje smo imali svih
ovih godina. Više od 150 alkometara najnovije generacije koje je pivara
donirala Upravi saobraćajne policije daju direktan doprinos efikasnijim
kontrolama i unapređenju bezbednosti saobraćaja na našim putevima - rekao je
Slaviša Lakićević, načelnik Uprave saobraćajne policije, Ministarstva
unutrašnjih poslova.
Branko Stamatović
-Ispravan i bezbedan stav u slučaju konzumiranja alkohola
glasi: “Kad pijem ne vozim”. Verujemo da je ta rečenica uspela da sačuva brojne
živote tokom svih ovih godina koliko traje društveno odgovorna kampanja koju
realizujemo sa Apatinskom pivarom. Na događaju na kom se uobičajeno konzumira alkohol,
Agencija za bezbednost saobraćaja svojim prisustvom deluje preventivno i u
direktnoj komunikaciji sa posetiocima poziva na odgovorno ponašanje i podseća
da alkohol i vožnja ne idu zajedno. U slučaju konzumiranja alkohola treba
obezbediti alternativu za povratak kući. Ko je konzumirao alkohol ne treba da
seda za volan, za to ne postoji opravdanje. Takođe, ne treba da pristane da se
prevozi sa nekim ko je konzumirao alkohol. Taksi, gradski prevoz, poziv
prijatelju ili roditeljima jesu ispravna rešenja u tom slučaju, kako biste se
bezbedno vratili kući“ - izjavio je Branko Stamatović, v.d. direktora Agencije
za bezbednost saobraćaja.
Slobodanka Cucić
-Veoma je važno da svake godine novim generacijama vozača
podižemo svest o odgovornoj konzumaciji alkohola i iznova apelujemo: Ukoliko si
popio, pozovi prijatelja ili taksi, sačekaj autobus ili prošetaj! Naša
dugogodišnja posvećenost kampanji “Kad pijem ne vozim” usmerena je ka tome da
zajedno sa našim partnerima Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom
saobraćajne policije svi zajedno damo doprinos u edukaciji svih učesnika u
saobraćaju“ - rekla je Slobodanka Cucić, menadžerka za korporativne poslove
Apatinske pivare i dodala da su i mediji takođe godinama unazad odlični
saradnici i partneri koji u velikoj meri doprinose uspešnosti kampanje.
Kampanja „Kad pijem ne vozim“ i ovoga leta biće prisutna na festivalima u gradovima širom Srbije.
Komentari(0)