Renault Talisman - Sirova snaga i sportska lepota

Renault je sa novim Talismanom napravio pun pogodak i u svet automobila doneo pravo osveženje. Na ovom izvrsnom četvorotočkašu dostignut je vrhunac u sportskoj vožnji kao i luksuzu

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Gradske ulice dobile su još jednog fenomenalnog četvorotočkaša. Kako smo i naveli, reč je o fantastičnom Renault Talismanu. Može se reći, da je automobil koji donosi nešto sasvim novo na četiri točka. U julu mesecu prošle godine vozili smo tada tek pristiglog u Srbiju novog francuskog četvorotočkaša s dizel agregatom i manuelnim menjačem. Pokazao se i dokazao odličnim od početka do kraja test vožnje.

Ispod haube 200 konja

Međutim, ovog puta “pod šake” nam je pao turbobenzinski agregat upakovan u verziji 1.6 sa motorom snage od čak 200 KS. Kada je naša test vožnja u pitanju s ovim agregatom, kao i njegov brat s dizel motorom, položio je ocenom deset!

Ispod haube je moćna mašina koja do stotke stiže za odličnih osam sekundi. Ako tražimo kod ovog francuskog proizvođača automobila savršenstvo, onda mu je novi Talisman najbiliži! Ako volite brzu i startnu vožnju, onda je Talisman sa benzinskim agregatom stvoren za vas.

Potrošnja od 5,2 do 9,6 litara

Kada je njegova potrošnja u pitanju, ona se razlikuje u onoj meri koliko ste nežni prema njemu, ili tačnije koliko ste teški na gasu. Ovaj automobil se i vozi pod punim gasom, pa tako, kada smo ga testirali do “patosa”, i vidimo od čega je skrojena ova sportska limuzina, potrošnja na kompjuteru je pokazivala 9,6 litara. Međutim, pri vožnji u sedmoj brzini i do 90 kilometara na čas, ovaj četvorotočkaš je izuzetno štedljiv i potrošnja je iznosila odličnih 5,2 litre, dok je u gradskom drajverisanju iz rezervoara isterivao 7,1 litru benzina. Maksimalnu brzinu isterujemo na dobrih 215 km/h. Treba naglasiti da je motor i pri većim brzinama tih.

Odličan automatski menjač

Sportski sedmostepeni automatski menjač, sa duplim kvačilom, je odlično podešen za sva iskušenja. Renaultovi inženjeri uradili su gas sa optimiziranom dinamikom prenosa. Dinamičnost i vozne performanse oduševiće sve one koji vole brzu i sigurnu vožnju.

Inovativni sistemi kontrole upravljanja i oslanjanja ukombinovani su sa perfektnim agregatom što vozačima omogućava užitak u vožnji kakav krasi samo najsnažnije sportske četvorotočkaše.

Elegancija visoke klase

Svojom pojavom pleni, odličnim agregatom pogoni karoseriju bez muke, a svojom udobnošću i sedištima u kojima su ugrađeni masažeri, u tri režima rada, čini leđa rasterećenim pri dugim putovanjima. Pored odličnog izgleda ovaj francuski lepotan objedinjuje eleganciju i dinamičnost visoke klase, nudeći modernu tehnologiju skrojenu u sportsku karoseriju.

Talismanov enterijer bukvalno blista! Materijali su vrhunskog kvaliteta u celoj kabini. Ističe se kožom kojom je “presvučena” instrument tabla u crnoj i bež boji. Kvalitetna je i direktoriski otmena. U dinamičnoj unutrašnjosti ove poslovno-porodične limuzine sve je na svom mestu. Posebno je naglašena brojna oprema, koja je nadohvat ruke. Dizajn instrument table u dve boje, najkvalitetniji materijali, prefinjena završna obrada i savremena tehnološka rešenja u putničkoj kabini pružaju karakteristike visoke klase kakvom se mogu pohvaliti najbolje i najprostranije limuzine. Kabina je dizajnirana na način kako bi se vozaču maksimalno olakšalo upravljanje, a putnicima da putovanje bude udobno i prijatno gde god sedeli u vozilu.

Sedišta za primer

Kao što smo rekli, prednja sedišta imaju masažere u tri režima rada. Udobna su, elektropodesiva i maksimalno prilagođena telu. Na zadnjoj klupi ima dovoljno prostora, pa tako i visoki putnici imaju odličan prostor za noge, glavu i ramena.

U ovom vozilu se lako i udobno smešta petoro odraslih putnika. Vrhunska udobnost je zagarantovana kako na kraćim tako i na dužim relacijama. Vozač raspolaže maksimalnim prostorom, kao i suvozač. U njegovoj unutrašnjosti se nalazi odličan broj manjih i većih pregrada za odlaganje sitnica.

Veliki vertikalni ekran od 8,7 inča, osetljivim na dodir nalazi se na sredini instrument table, a kada se automobil upali multimedijalni doživljaj na velikom ekranu može da počne. Tu su bukvalno sve mnogobrojne funkcije sa kojima raspolaže ovaj lepotan, od ambijentalnog osvetljenja, preko navigacije, pa sve do podešavanja režima vožnje i vrste masaže. Na ovom ekranu Renaultove inovacije vas prate u stopu. Sve važne funkcije u vozilu su nadohvat ruke i maksimalno prilagodljive vozaču.

Prtljažnik od 608 litara

Da je Talisman odličan izbor i za mlade porodice potvrđuje njegov prtljažnik. Ocenjujemo ga odličnom ocenom. Ima 608 litara i maksimalno je dubok, gde se mogu smestiti dečija kolica, oboreno dečije sedište, dve osrednje putne torbe, kao i razne sitnije stvari. Ova francuska prefinjena limuzina dugačka je 4,87 metara, široka je 1,86, u visinu ide na 1,46, dok je međuosovinsko rastojanje 2,8 metara. Njegove dimenzije i veličina mu omogućavaju da se s lakoćom kreće u gradskom okruženju ili na otvorenom putu.

Markantni prednji deo vozila

Kao što smo i ranije pisali o ovom četvorotočkašu treba ponovo reći da je posebno upadljiv markantni prednji deo, a dinamična linija zajedno sa snažnim zadnjim delom vozila doprinela je da automobil zrači snagom i samopouzdanjem. Izražene ivice i moćno izvajane površine, prednja i zadnja LED svetla, svaki pojedinačni detalj, precizne linije, kao i atletske čvrste površine obeležavaju dizajn spoljašnjosti novog Talismana.

Sigurni i zadovoljni

U ovom automobilu potpuno ćete biti sigurni i zadovoljni najnovijom tehnologijom u službi vaše bezbednosti, jer on ne samo da vas štiti, već će vas u svakoj sekundi upozoriti na opasnost. Renaultovi stručnjaci su razvili sisteme koji vas mogu upozoriti da izbegnete eventualne nezgode na putu, a neki od njih čak deluju u sekundi pre vas - upozorenje o prelasku linije, bezbednosno rastojanje, mrtvi uglovi, prekoračenje brzine, prednja, zadnja i bočna pomoć pri parkiranju, kamera pri parkiranju unazad, automatsko prebacivanje dugih i kratkih svetala...

4Control upravljanje

Maksimalno je upravljiv, stabilan i ima dobru poziciju sedenja. Talisman preuzima kontrolu nad krivinama svojim jedinstvenim sistemom 4Control upravljanje na 4 točka, povezano sa varijabilnim vešanjem. U gradskoj vožnji ova limuzina sa radijusom okretanja prednjih i zadnjih točkova po manevarskoj sposobnosti može da se takmiči sa gradskim mališanima, dok na putu sinergija korišćenih tehnologija omogućava izuzetno precizan smer vožnje i ležanje vozila na putu. Šasija se prilagođava u odnosu na prijanjanje vozila na putu, vašu vožnju i izabrani režim vožnje Multi-Sense tako da vam pruža intenzivne osećaje u vožnji.

Renault Talisman je jednostavno odličan automobil i to na svim poljima. Četvorotočkaš je za svaku preporuku. Ono što smo uspeli da zaključimo posle sedmodnevne vožnje i svakodnevnog testiranja u punom gasu ili opuštenoj vožnji, jeste da za Talismana treba reći da sa sigurnošću vašu inspiraciju tokom vožnje pretvara u pravu vrhunsku automobilsku akciju na četiri točka.

Dragan Stanimirović

LIČNA KARTA

Zapremina 1.6 TCe

Snaga 200 KS

Ubrzanje 8 sekundi

Potrošnja 5,2-9,6l

Maksimalna brzina 215/h

Cena od 19.990 do 36.040 evra

Komentari(0)

sortiraj