Štedljiv motor i odličan dizajn

BMW 218d ACTIVE TOURER ruši standarde u kvalitetu opreme, dizajnu i vrhunskim detaljima, nameće se kao glavno porodično vozilo

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli




Nemački četvorotočkaš BMW 218d prepoznaćete i zatvorenih očiju! „Dvojka“ je automobil koji zavodi pojavom, i nema sumnje da će izgledati privlačno i za deset godina. Superioran izgled obogaćen je sportskim karakterom. Redakcija MAKINA.RS testirala je ovu nemačku porodičnu perjanicu u verziji 2,0 s motorom snage od 150 KS.

Prostrana kabina

Tražeći jedinstveno rešenje koje spaja kreativnost i tehnologiju, stvoren je automobil koji predstavlja nešto sasvim drugačije od dosad viđenog. Različit i u isto vreme moderan, „dvojka“ nudi najviše od elegancije i sportskog imidža. Posebna priča je „vozačka kabina“, koja je moderno dizajnirana i opremljena. Kada uđete u ovog lepotana odmah u oči pada neočekivana prostranost. Sve je na svom mestu, nemački precizno, i upotrebljeni su maksimalno kvalitetni materijali. Centralno mesto zauzima sportski upravljač. Kontrolna tabla je pregledna, a opciona sportska sedišta, sjajne bočne podrške, savršena su za dinamičku vožnju koja će i najduža putovanja pretvoriti u zadovoljstvo. Na zadnjoj klupi ima prostora za troje putnika.

Do stotke za devet sekundi

Jednostavno, na prvo mesto u ovom vozilu je stavljen kvalitet, funkcionalnost i preglednost, a vrhunska udobnost je zagarantovana. Startnost je uobičajena za turbo-dizelaša, ali zanimljivo je da se u toku vožnje zvuk motora skoro i ne čuje. Dizel agregat najviše tehnologije , ima kućište napravljeno od legura aluminijuma, turbopunjače i ubrizgavanja koja stvaraju veće pritiske i smanjuju količine goriva. Kada podignete haubu i ugledate motor, tek tada se vidi koja vas „aždaja“ pokreće. Zanimljivo je da ovaj BMW u gradskoj vožnji iz rezervoara isteruje 7 litara, a na otvorenom putu samo 5,9 litara dizela. Novi član porodice BMW je veoma agilan i do stotke ubrzava za samo devet sekundi. Maksimalna brzina koju smo isterali na cajgeru ovog lepotana bila je 195 km/h.

Menjač ružan, ali precizan

Kada je u pitanju šestostepeni manuelni menjač, možemo reći da je njegov spoljašnji izgled, za ovu marku automobila, malo atipičan, a i pomalo ružan. Izrazito je dugačak, a u pojedinim trenucima gradske vožnje zamoriće vas menjanje stepena prenosa. Možda se sa nama neće složiti „BMW-ejisti“, ali naše utiske nismo mogli da sakrijemo. Međutim, inženjeri ovog automobilskog giganta su se svojski potrudili da tamo gde treba bude sve u najboljem redu, tačnije u „kućištu“ samog menjača. U svoje pregrade ulazi precizno. Dužina karoserije od 4,3 metara obezbedila je maksimalnu zapreminu unutrašnjosti u odnosu na spoljašnje dimenzije. Širok je 1,8, u visinu ide na 1,6 metara i poseduje veliki prtljažni prostor u koji može bez problema da se smeste tri osrednje putne torbe.

Ovaj „BMW“ ima prostranost da postavi novi status kao glavno porodično vozilo. Ono što na kraju treba da kažemo za ovog nemačkog četvorotočkaša, jeste da će vam u svakom trenutku dati maksimalnu snagu, a vašu inspiraciju pretvoriti u vrhunsku vožnju.


Tekst

Dragan Stanimirović


LIČNA KARTA

Zapremina 2,0

Snaga 150 KS

Maksimalna brzina 195 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h 9 sekundi

Potrošnja 5,9-7l

Komentari(0)

sortiraj