11. runda FIA Svetskog šampionata Formule 1

Tim Formule 1 Alfa Romeo Sauber uskoro će se takmičiti na poslednje dve trke koje će biti održane jedna za drugom pre letnje pauze, od 20. do 22. jula

    foto: FCA
    Podeli




Prva stanica je u Hokenhajmu, gde će se Markus Erikson i Šarl Lekler takmičiti za Veliku nagradu Nemačke, trku koja nije bila na kalendaru Formule 1 godinu dana. Nakon istrajne borbe za Velike nagrade tokom poslednjih vikenda koja ih je dovela do plasmana pri sredini tabele, tim i vozači uvereni su da će završiti prvi deo sezone uspešno. Antonio Đovanaci, test i rezervni vozač tima Formule 1 Alfa Romeo Sauber, preuzeće volan od Markusa Eriksona tokom prvog slobodnog treninga na Velikoj nagradi Nemačke ovog vikenda.

Markus Erikson (bolid broj 9)

-Hokenhajm je staza na kojoj sam se vozio više puta u okviru Formule 1, kao i u šampionatima Formule 2 i Formule 3 kad sam bio mlađi. To je fina staza. Najveći izazov predstavlja poslednji deo, koji je od ključne važnosti za vaš rezultat. Važno je da održavate dobru brzinu tokom ravnih delova i provučete se uspešno kroz krivine u prvom delu staze. Na ovu Veliku nagradu uglavnom dolaze brojni ljubitelji iz Švedske, pa se nadam da ću videti mnogo njih i ove godine. Uvek je odlično imati njihovu podršku. Kao tim, uočili smo dobar niz u našim rezultatima, a svakog vikenda postajemo sve konkurentiji. Radujem se povratku na stazu i još jednoj borbi za dobre rezultate u Hokenhajmu.

Šarl Lekler (bolid broj 16)

-Hokenhajmring je staza koju dobro poznajem još iz perioda provedenog u Formuli 3. U pitanju je vrlo tehnička staza, sa impresivnim tribinama koje su uglavnom pune gledalaca. Jedva čekam da se vratim tamo, odlično je što je Velika nagrada Nemačke ponovo na kalendaru. Nadam se da možemo da nastavimo sa napretkom koji smo postigli tokom poslednjih nekoliko trka, kao i nastavimo da se borimo za poene.

Informacije o stazi

Hokenhajmring će ponovo biti domaćin Velike nagrade Nemačke 2018. godine. Ova staza predstavlja spoj ravnih segmenata za vožnju velikom brzinom koji podsećaju na prvobitne duge staze i sporih delova u poslednjih nekoliko krivina.

„Motodrom“, ili deo za tribine, predstavlja grandioznu građevinu za gledanje trke, a publika može da čuje i vidi bolide sve do skretanja 10. Tribine takođe pružaju direktan pogled na poslednje sporije krivine, zahvaljujući čemu publika ima bolji pogled na herojske podvige vozača i timova, a ushićenje u vezi sa trkom raste.

Komentari(0)

sortiraj