Adidas pokrenuo kampanju “You Got This” - Poruka koja motiviše sportiste da se izbore sa pritiskom
Veliki broj vrhunskih fudbalera, košarkaša, atletičara i drugih šampiona adidas je ujedinio u najnovijoj kampanji "You Got This", kako bi poslao poruku podrške u borbi protiv pritiska
Veliki broj vrhunskih fudbalera, košarkaša, atletičara i drugih šampiona adidas je ujedinio u najnovijoj kampanji "You Got This", kako bi poslao poruku podrške u borbi protiv pritiska sa kojim se suočavaju sportisti širom sveta. Lionel Mesi, najbolji fudbaler današnjice, zatim super talentovani Džud Belingem, Pat Mahoum, Triniti Rodman i drugi, istakli su da je neophodno da se sportisti na pravilan način suoče sa svakodnevnim izazovima, kako bi uživali na terenu, i ostvarili svoje snove i potencijal.
Centralni deo kampanje je zanimljiv
video od 90 sekundi koji prikazuje adidasove zvezde kako daju sve od sebe u
trenucima kada im je najteže. Od Džud Belingema koji postiže gol na svom debiju
u Ligi šampiona kao deo ekipe Real Madrida, pa sve do besprekornog skoka sa
grede gimnastičarke Emili Malevski na nacionalnom prvenstvu 2022 – svaki akter
filma prikazuje na koji način se bori sa pritiskom i tako inspiriše druge da
urade isto.
Utisak filma pojačavaju stihovi
bezvremenske i kultne himne, “Under Pressure” koju izvode grupa Kvin i Dejvid
Boui, a na kraju ostaje snažna poruka brenda adidas “You got this” koja dolazi
kao trijumf i potvrda rada, truda i talenta. Da bi dodatno objasnio sa čim se
sportisti suočavaju u momentima kada trpe pritisak, adidas je dogovorio i
saradnju sa grupom naučnika. Njihov zadatak je bio da uz pomoć sofisticirane
tehnologije i specijalnih aparata prate neurološke rezultate kako rekreativaca,
tako i svetski poznatih sportista kao što su Emiliano Martinez, Ludvig Adberg,
Neka Ogvumike, Rouz Zeng i Stina Blekstinijus, tokom nekih momenata na terenu.
Primer je nivo stresa koji se dešava u mozgu igrača dok izvodi penal ili šutira
slobodna bacanja u odlučujućim trenucima utakmice, a koji se potom analizira
kroz algoritme kako bi se pronašao način da se umanji pritisak i tenzija.
Čitava ideja nastala je kao podsticaj sportistima da otkriju šta je zapravo moguće kada se očekivanja i pritisci utišaju rečenicom – “You Got This”. Govoreći o kampanji adidas poručuje da želi da inspiriše novi talas mladih sportista širom sveta i sportu vrati ono najvažnije - uživanje.
Komentari(0)