Alfa Romeo svečano predstavio novi identitet brenda u Milanu
Povodom komercijalnog predstavljanja modela Tonale na glavnim evropskim tržištima, Alfa Romeo svečano je otvorio prodajno mesto u Milanu u sklopu Stellantis&You Sales&Services dilerstva
U znak proslave komercijalnog predstavljanja modela Tonale na glavnim evropskim tržištima, juče je u Milanu održano svečano otvaranje nove vodeće prodavnice brenda Alfa Romeo u Stellantis & You Sales & Services. Smešten u gradu gde je svetski poznati brend osnovan 1910. godine, to je prvi salon na svetu koji predstavlja novi identitet brenda: reinterpretaciju klasičnog stila brenda u savremenom ključu.
Simbolično smešteni na istom prostoru gde se 1910. godine nalazio
i Portello, prvo proizvodno mesto brenda Alfa Romeo, danas smo bili svedoci
početka važnog, novog poglavlja u istoriji brenda. Takođe je dodatno učvrstio
neraskidivu vezu koju Alfa Romeo ima sa svetskom prestonicom mode, dizajna i
italijanske kreativnosti. Zapravo, oba pojma predstavljaju simbol italijanske
izvrsnosti koji se međusobno podržavaju, koristeći svoju slavnu prošlost kao
inspiraciju za održiviju, tehnološku i smeliju budućnost. Fokus, ipak, ostaje
na ljudima, njihovim strastima i inspiracijama. Zbog toga Alfa Romeo pruža
impresivno korisničko iskustvo koje ističe njegova vrednosti i viziju budućnosti.
Sa modernim i linearnim dizajnom, nova vodeća prodavnica brenda
Alfa Romeo je minimalistički i tehnološki prostor koji harmonično kombinuje
elemente koji ga čine. Osim strukture, posetioce očekuje tradicionalan kurzivan
ispis koje se nalazi iznad njih i veliki, reflektujući crveni totem na ulazu
koji konceptualno doprinosi pružanju visceralnog iskustva. Sam kupac se ogleda
u ovom objektu koji predstavlja vrednosti brenda, stvarajući neku vrstu
simbioze između „plemena“ i ove nove lokacije brenda Alfa Romeo.
Prostor je obojen u istorijsku „Alfa crvenu“, jarku i smelu
boju koja podseća na visceralne emocije koje su ovu marku učinile simbolom
italijanskog plemenitog sportskog duha od 1910. godine. Energija crvene boje
uparena je sa elegancijom sive koja je, sa mnogim svojim različitim nijansama, sposobna
da predstavi „premijum status“ brenda i tehnologiju u modelima brenda Alfa Romeo
koja obara rekorde. Upravo ova kombinacija strasti i inovacija čini ovaj
italijanski brend tako posebnim i ključnim delom Stellantis-ovog premijum
klastera.
Inspirisan prirodom
Inspirisan prirodom, enterijer salona kombinuje materijale sa
jedinstvenim taktilnim efektima, inovativnim teksturama i koloritom koji podsećaju
na proces oksidacije materijala. Na ovaj način, crvena boja oslikava magmu koja
protiče između kamenja, dok topla crvena LED svetla osvetljavaju celokupan izložbeni
prostor. Prikazana je lepota i moć prirode koja se savršeno integriše sa
digitalnim i tehnološkim, što je još jedna karakteristična osobina najnovije
generacije vozila brenda Alfa Romeo. Nakon što uđu, posetioci dobijaju
zanimljivo i impresivno iskustvo dok slobodno šetaju kroz različite delove
salona.
Pridruži se plemenu
Na primer, u salonu je moguće iskusiti legendarnu istoriju
brenda dok listate razne knjige, kupujete robu ili se jednostavno opuštate u kafiću.
U međuvremenu, oblast „Pridruži se plemenu“ je portal za budućnost brenda gde
možete da pogledate preglede sledećih izdanja simbola Biscione i osetite se kao
deo Alfa Romeo „plemena“, posebne zajednice koja deli vrednosti brenda. Na
kraju, postoji i privatni prostor u novom prodajnom salonu i mesto za postprodajnu
uslugu, što je još jedna ključna faza u korisničkom iskustvu brenda Alfa Romeo,
sa određeno radno vreme kako bi se pobrinuli za sve potrebe premijum klijenta.
Tonale prvi elektrifikovani
kompaktni SUV u istoriji brenda
Jasna zvezda vodeće prodavnice u Milanu je novi Alfa Romeo
Tonale, prvi elektrifikovani kompaktni SUV u istoriji brenda. Italijanski
dizajn, tehnologija koja obara rekorde, elektrifikacija, neuporediva dinamika
vožnje i fokus na kupca su pet aspekata koji predstavljaju osnovu modela
Tonale, strateškog modela koji nagoveštava metamorfozu brenda ka novoj eri
povezivanja i elektrifikacije.
Frančesko Kalkara visoki potpredsednik za globalni marketing
i komunikacije brenda Alfa Romeo:
Frančesko Kalkara
-Svečano otvaranje prve vodeće prodavnice na svetu ovde u Milanu sa novim identitetom brenda je izuzetno važan trenutak za nas i prilika da inspirišemo svet iz Italije tako što ćemo ostati verni svojim korenima. Sa modelom Tonale, Alfa Romeo doživljava radikalnu revoluciju na putu ka novoj eri povezanosti i elektrifikacije. Ova „metamorfoza“ ne odnosi se samo na proizvode i tehnologiju, nego i redefiniše celokupno korisničko iskustvo, koje podrazumeva kvalitet usluge i identitet Brenda. Alfa Romeo želi da obezbedi kupcu impresivno, pa čak i visceralno iskustvo pri svakom kontaktu sa brendom. Taj kontakt se prvobitno ostvaruje u našem dilerstvu, gde kupci mogu da se upoznaju sa kompletnim ekosistemom brenda koji se nalazi u srcu premijum iskustva kupovine - kaže Frančesko Kalkara, visoki potpredsednik za globalni marketing i komunikacije brenda Alfa Romeo.
Komentari(0)