Aleksandra Đurđević - Delta Auto gradi jedan od najvećih prodajnih salona u region

Generalna direktorka Delta Auto Grupe, Aleksandra Đurđević, najavila je najveću investiciju do sada, vrednu 21 milion evra, što ujedno predstavlja najznačajniji poduhvat 26-godišnjeg poslovanja

    foto: Privatna arhiva, Delta Auto
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Delta Auto predstavio je rezultate svog poslovanja na godišnjoj konferenciji za novinare koju tradicionalno organizuje kompanija Delta Holding! Generalna direktorka Delta Auto Grupe, Aleksandra Đurđević, zvanično je najavila najveću investiciju do sada, vrednu 21 milion evra, što ujedno predstavlja najznačajniji poduhvat u istorijatu 26-godišnjeg poslovanja.

Prodajni salon površine 15.000 kvadratnih metara

Reč je o novom prodajnom salonu površine 15.000 kvadratnih metara, koji će svojim izgledom i konceptom predstavljati jedan od najvećih i najlepših prodajnih objekata u regionu, dok se početak gradnje očekuje tokom druge polovine godine.

Objekat se projektuje u saradnji sa BMW-om

Đurđević je objasnila da će novi salon klijentima ponuditi jedinstveno iskustvo i podvukla da se objekat projektuje u saradnji sa BMW-om, i da će takav koncept salona biti baziran na "future retail" standardima. Tokom 2021. godine otvoren je i „THE BMW Store“ u Galeriji Beograd koji predstavlja poseban inovativni koncept. Unutar „THE BMW Store-a“ izloženi su električni automobili, uz ideju da se promovišu auto-inovacije, ali i da se posetioci edukuju o elektrifikaciji.

Odlični rezultati u prodaji automobila

Ona je istakla odlične rezultate u prodaji automobila, pa je tako tokom 2021. godine prodato čak 240 BMW modela više nego prethodne godine (ukupno 884), dok je prodajni rast zabeležen i kod svih ostalih brendova koje kompanija zastupa. Slični uspesi postignuti su i kod prodaje motocikala, gde je (primera radi) prodato 267 Honda motocikala više u odnosu na prošlu godinu. Đurđević je zaključila da će Delta Auto i dalje biti primarno orijentisan na što kompletnije potrošačko iskustvo, sa ciljem da se klijentima pruži što ekskluzivnija usluga.

Komentari(0)

sortiraj