Automobil za novu eru - Bolid Alfa Romeo F1 ORLEN tima C42

C42 je stigao! Najnoviji bolid Alfa Romeo F1 ORLEN tima je konačno predstavljen, u upadljivoj crveno-beloj boji, koji će se takmičiti za startnu poziciju u sezoni F1 očekujući da će biti neverovatna

    foto: ALFA ROMEO
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Nakon nedelju dana testiranja u Barseloni, C42 je predstavljen na fotografijama i slikama u isto vreme objavljenim medijima i fanovima širom sveta. Alfa Romeo F1 Team ORLEN C42 je prvi bolid proizveden u Hinvilu sa pravilima o ograničenju budžeta na snazi, i za novu eru Formule 1 koja počinje u 2022. Dizajnirao ga je tehnički direktor Jan Monšo i ovaj bolid predstavlja radikalan zaokret u odnosu na prošlost, jer prihvata prilike koje omogućavaju novi pod sa efektom tla, ažurirani aerodinamični paket i 18-inčne gume niskog profila.

C42 koga pokreće novi i unapređeni Ferrari motor je trkačka mašina dizajnirana za borbu, a nova pravila će omogućiti napetije trke i konkurentno takmičenje od prednjeg do zadnjeg dela starta. Boja je zadivljujuća, ali i suptilan omaž prošlosti, koji priziva istorijski dizajn iz minulih godina i nasleđe brendova Alfa Romeo i Sauber Motorsport, u 30. godini tima iz Hinvila u Formuli 1. Nova boja koju je izradio Centro Stile Alfa Romeo daje bolidu moćan, prepoznatljiv identitet. Izgled predstavlja savršenu kombinaciju dve dominantne boje, crvene i bele.

Oblast sa motorom ofarbana je crveno, sa dijagonalnim presekom koji ističe dinamičnost karoserije. Istorijski Alfa Romeo natpis uklapa se u dijagonalu, kao omaž ranom XX veku, kada je imao svoj debi među trkačkim automobilima brenda 1920-ih. Reč „Tonale“ se može videti ispod, kao ime prvog CSUV-a koji je nedavno predstavljen. Simbol sportskog duha „Quadrifoglio“ nalazi se u gornjem delu, pored dijagonalne linije koja deli crveni i beli deo. Italijanska zastava nalazi se na zadnjem delu spojlera, ponosno noseći ime „Alfa Romeo“. U rukama 10-strukog pobednika trka, Valterija Botasa i Žua Gvanjua, prvog F1 vozača iz Kine i jedinog novajlije na startu u 2022. godini, C42 je spreman da impresionira.

Žan-Filip Imparato

-Šampionat u 2022. biće jedan od najuzbudljivijih poslednjih godina. Nova pravila, nova postavka vozača i potpuno novi bolid predstavljaju pravu pravcatu revoluciju za F1 i posebno za tim. U brendu Alfa Romeo, nameravamo da zgrabimo sve prilike koje će nastati. Takođe, za Alfa Romeo, godina 2022. predstavlja godinu metamorfoze. Sa modelom Tonale, brend gleda u budućnost, u eru elektrifikacije i povezanosti, a pritom ostaje veran svom genetskom kodu plemenitog italijanskog sporta još iz 1910. Zato smo izričito stavili ime „Tonale“ na ovaj jednosed. Jedva čekamo da vidimo kako se crveno svetlo gasi u znak početka uzbudljivog F1 šampionata - rekao je Žan-Filip Imparato, izvršni direktor brenda Alfa Romeo.

Frederik Vaser

-Početak sezone je uvek uzbudljivo doba, u kome vidimo plodove rada stotina ljudi tokom dugog perioda. C42 je bolid koji jedva čekamo da vidimo u trkama, ne samo zato što je prvi koji smo napravili u okviru ovog novog ciklusa pravila, u kome će trke biti tešnje i uzbudljivije, već zato što smo potpuno uvereni da će ovaj bolid pomoći timu da napravi veliki napredak ka prednjim pozicijama - objasnio je Frederik Vaser, direktor tima Alfa Romeo F1 Team ORLEN.

Jan Monšo

-Dok predstavljamo C42, može se činiti da je to početak nove sezone: međutim, mi znamo da je ovo predstavljanje samo jedna prekretnica za na daleko dužem putovanju u koje je naše celo osoblje u Hinvilu uložilo puno vremena, resursa i energije. Dizajniranje i konstrukcija ovog bolida bili su ogroman projekat i možemo da se ponosimo onim što smo postigli, ali naš posao još nije završen. Kao i uvek sa novim ciklusima pravila, razvoj će biti najzahtevniji u ovoj sezoni i moraćemo da nastavimo da izvlačimo nove performanse iz modela C42 kako bismo ostvarili napredak koji smo zacrtali kao svoj cilj - Jan Monšo, thenički direktor Alfa Romeo F1 Team ORLEN.

Valteri Botas

-Impresioniran sam našim novim bolidom, modelom C42. To je moj prvi bolid u timu Alfa Romeo F1 Team ORLEN, što ga naravno čini posebnim, zaista se radujem što ću u njemu biti na startu u Bahreinu. Ono što je uzbudljivo je što nemamo predstavu kako će prva trka proći. Testiranje nam je pomoglo da potvrdimo naša očekivanja, napredak koji smo ostvarili sa bolidom, ali sada se približavamo trenutku koji je zaista odlučujući. Otkad sam se pridružio timu, video sam toliko motivacije u njemu ima: svako se mnogo trudi, pokušava da radi vrednije od ostalih kako bi bili konkurentni i to mi pruža dodatnu motivaciju kada sam u vozačkoj kabini - kaže Valteri Botas, vozač tima Alfa Romeo F1 ORLEN.

Žu Gvanju

-Uzbuđen sam zbog sezone i što sam video C42 u bojama u kojima ću se trkati, što ga zaista čini stvarnim. Mi smo na početku nove ere, sa novim bolidima i novim pravilima i to stvara priliku da svi timovi ostvare napredak, jer svi počinjemo ispočetka. Svi u Alfa Romeo F1 Team ORLEN timu su bili izuzetno predusretljivi otkako sam mu se pridružio i kada vidim sav naporan rad, posvećenost i motivaciju svih, u Hinvilu i na stazi, to me ispunjava ponosom i uzbuđenjem. Jedva čekam da budem na stazi u ovom bolidu i da radim sa mojim timom na ostvarenju rezultata na koje ciljamo zajedno - rekao je Žu Gvanju, vozač tima Alfa Romeo F1 ORLEN.

Robert Kubica

-Početak nove sezone je uvek vreme kada se očekivanja, nade i planovi ostvare: ove godine, ulog je još veći jer na neki način se otiskujemo u nepoznato zbog novih pravila. Neverovatna količina truda je uložena u ovaj bolid, C42, i jedva čekam da vidim šta tim može da postigne s njim. U okviru moje uloge, trudim se da pomognem što više mogu sa razvojem bolida: znamo koliko su velike marže za unapređenje u ovom periodu životnog veka bolida i znamo da svaka nadogradnja može da napravi razliku, zato će posao koji radimo u sedištu biti ključan za ostvarivanje rezultata na stazi - objasnio je Robert Kubica, rezervni vozač tima Alfa Romeo F1 ORLEN.

Komentari(0)

sortiraj