Caravan Salon Dusseldorf 2024 - Novi Sprinter na tržištu kampera
Samo nekoliko meseci nakon lansiranja novog Sprintera na tržište, prvi proizvođači motornih kuća prikazuju svoje konverzije na Caravan Salonu u Dizeldorfu
Novi Sprinter! Svestran kao i uvek, bezbedan i udoban kao nikada ranije. Skoro 30 godina, uzastopne generacije Mercedes-Benz Sprintera ubeđuju sve više proizvođača i krajnjih kupaca u njegove kvalitete kao idealnog osnovnog vozila za upotrebu u kamp kućicama. Potrebe industrije za automobile takođe su igrale ključnu ulogu u razvoju novog Sprintera. Višenamjenski motor zadržava širok spektar varijanti karoserije, motora i pogona. U isto vreme, zahvaljujući ekspanziji inteligentne tehnologije, novi veliki kombi je još bezbedniji i udobniji. Služi kao osnova za brojne modele kampera različitih proizvođača predstavljenih na Caravan Salonu u Dizeldorfu od 31. avgusta do 8. septembra.
Novi Sprinter - Svestran
kao i uvek
Od kombi vozila preko šasije do vučne glave - varijante
karoserije ostaju raznovrsne kao i uvek, kao i opcije konverzije za proizvođače
kamperskih kuća. Kao kombi, novi Sprinter je idealan za vrhunske kamper
kombije. Kao šasija, može se pretvoriti u nišu, polu-integrisanu ili potpuno
integrisanu kućicu za kola. A kao varijanta vučne glave, novi Sprinter
nastavlja da nudi proizvođačima kamperskih kuća visok stepen slobode u
dizajniranju dnevnog boravka. To je zato što se motor, rezervoar za gorivo i
sva ostala pomoćna oprema nalaze ispred B-stuba u oblasti kabine. Proizvođači
tada mogu da ugrade okvir i zadnju osovinu pojedinačno i povežu ih sa vučnom
glavom.
Opcije motora za novi
Sprinter
Opcije motora za novi Sprinter su jednako raznovrsne! Dokazani,
visoko efikasan OM 654 četvorocilindrični dizel motor dostupan je u četiri
nivoa snage - 84 kW, 110 kW, 125 kW i 140 kW. Veliki kombi Mercedes-Benz nije
dostupan samo sa pogonom na prednje i zadnje točkove, već i kao verzija sa
pogonom na sve točkove - do dozvoljene bruto težine vozila (BVV) od 5,5 tona.
Pogon na sva četiri točka olakšava vožnju van utabanih staza, čak i zimi, i
predstavlja pravi plus, posebno za neiskusne vozače kamp kućica. On potpuno
varijabilno raspoređuje pogon između prednje i zadnje osovine u zavisnosti od
situacije i bez potrebe da vozač ništa radi. Ovo obezbeđuje visoku vuču i
odlične karakteristike upravljanja.
Novi Sprinter je
bezbedniji i udobniji
Sa dodatnim i dalje razvijenim sistemima bezbednosti i
pomoći, novi Sprinter nudi još inteligentniju podršku nego ranije i unapređuje
prepoznatljivo Mercedesovo iskustvo vožnje. Ovo predstavlja značajnu dodatnu
vrednost, posebno za aplikacije za kampere. Na primer, Active Brake Assist sada
između ostalog uključuje i funkciju prelaska. Nova pomoć za informacije pri
pokretu može pomoći da se izbegnu sudari pri povlačenju. Sideguard Assist,
takođe dostupan po prvi put, pomaže identifikaciji drugih učesnika u
saobraćaju unutar definisanog područja na strani suvozača. U zavisnosti od
varijante šasije, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist,
Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake
Assist, Active Brake Assist, Active Trane Keeping Assist, Blind Spot Assist,
ATTENTION ASSIST, Intelligent Speed Assist i kamera za vožnju unazad su
standardno ugrađeni.
Dodatne karakteristike ispunjavaju želje kupaca za još većom
udobnošću poput Mercedesa, dok u isto vreme kokpitu daju moderan izgled i
osećaj. Ovo uključuje novi volan visoke tehnologije sa kapacitivnom detekcijom
hands-off i ažurirani inteligentni MBUKS multimedijalni sistem (Mercedes-Benz
User Ekperience) kao standard. Ovaj drugi ima ekran osetljiv na dodir od 26,04
centimetra (10,25 inča) i ekran u boji na instrument tabli. Ažurirani
multimedijalni sistem MBUKS takođe nudi poboljšanu navigaciju u meniju i bržu
računarsku snagu. Glasovni asistent sa omogućenim dijalogom sada je još
inteligentniji i može pokrenuti određene radnje bez izraza za aktivaciju „Hej
Mercedes“. Sada takođe objašnjava funkcije vozila i pomaže pri povezivanju
pametnih telefona preko Bluetooth veze. Postoji i opcija bežične veze sa Apple
CarPlai i Android Auto. Instalacija ažuriranja softvera i novih funkcija vozila
ili pogodnosti može se obaviti bežično (OTA).
Oni koji žele da završe svoje opušteno putovanje imaju
koristi od isprobanih i delimično dalje razvijenih digitalnih dodataka, kao što
su navigacija za prikolice i velika vozila. Uzima u obzir dimenzije i težinu
vozila kako bi se izbegli uski putevi i ograničenja prolaza. Takođe postoje
brojne funkcionalne karakteristike razvijene posebno za upotrebu u kamp
kućicama. Jedan primer je „režim hibernacije“. Ovo čuva startersku bateriju
kada je kamp kućica parkirana na duži vremenski period. Funkcija se aktivira i
deaktivira preko MBUKS multimedijalnog sistema.
Čitav portfolio
Mercedes-Benz kombija još atraktivniji
Pored novog Sprintera i novog eSprintera, Mercedes-Benz Vans je ove godine ažurirao svoj širi portfolio modela za privatnu i komercijalnu upotrebu, obuhvatajući vozila sa konvencionalnim pogonom i potpuno električna vozila u segmentima srednjih i malih kombi vozila. To uključuje sopstveni kompaktni dom za automobile, novu V-klasu Marco Polo. Brend sa trokrakom zvezdom na taj način postavlja kurs za dalji rast u gornjem kraju svojih segmenata, uključujući industriju autodoma. Dodatne informacije o novim modelima mogu se naći na Mercedes-Benz Media online platformi.
Komentari(0)