Caravan Salon Dusseldorf 2024 - Novi Sprinter na tržištu kampera

Samo nekoliko meseci nakon lansiranja novog Sprintera na tržište, prvi proizvođači motornih kuća prikazuju svoje konverzije na Caravan Salonu u Dizeldorfu

    foto: Mercedes Benz
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Novi Sprinter! Svestran kao i uvek, bezbedan i udoban kao nikada ranije. Skoro 30 godina, uzastopne generacije Mercedes-Benz Sprintera ubeđuju sve više proizvođača i krajnjih kupaca u njegove kvalitete kao idealnog osnovnog vozila za upotrebu u kamp kućicama. Potrebe industrije za automobile takođe su igrale ključnu ulogu u razvoju novog Sprintera. Višenamjenski motor zadržava širok spektar varijanti karoserije, motora i pogona. U isto vreme, zahvaljujući ekspanziji inteligentne tehnologije, novi veliki kombi je još bezbedniji i udobniji. Služi kao osnova za brojne modele kampera različitih proizvođača predstavljenih na Caravan Salonu u Dizeldorfu od 31. avgusta do 8. septembra.

Novi Sprinter - Svestran kao i uvek

Od kombi vozila preko šasije do vučne glave - varijante karoserije ostaju raznovrsne kao i uvek, kao i opcije konverzije za proizvođače kamperskih kuća. Kao kombi, novi Sprinter je idealan za vrhunske kamper kombije. Kao šasija, može se pretvoriti u nišu, polu-integrisanu ili potpuno integrisanu kućicu za kola. A kao varijanta vučne glave, novi Sprinter nastavlja da nudi proizvođačima kamperskih kuća visok stepen slobode u dizajniranju dnevnog boravka. To je zato što se motor, rezervoar za gorivo i sva ostala pomoćna oprema nalaze ispred B-stuba u oblasti kabine. Proizvođači tada mogu da ugrade okvir i zadnju osovinu pojedinačno i povežu ih sa vučnom glavom.

Opcije motora za novi Sprinter

Opcije motora za novi Sprinter su jednako raznovrsne! Dokazani, visoko efikasan OM 654 četvorocilindrični dizel motor dostupan je u četiri nivoa snage - 84 kW, 110 kW, 125 kW i 140 kW. Veliki kombi Mercedes-Benz nije dostupan samo sa pogonom na prednje i zadnje točkove, već i kao verzija sa pogonom na sve točkove - do dozvoljene bruto težine vozila (BVV) od 5,5 tona. Pogon na sva četiri točka olakšava vožnju van utabanih staza, čak i zimi, i predstavlja pravi plus, posebno za neiskusne vozače kamp kućica. On potpuno varijabilno raspoređuje pogon između prednje i zadnje osovine u zavisnosti od situacije i bez potrebe da vozač ništa radi. Ovo obezbeđuje visoku vuču i odlične karakteristike upravljanja.

Novi Sprinter je bezbedniji i udobniji

Sa dodatnim i dalje razvijenim sistemima bezbednosti i pomoći, novi Sprinter nudi još inteligentniju podršku nego ranije i unapređuje prepoznatljivo Mercedesovo iskustvo vožnje. Ovo predstavlja značajnu dodatnu vrednost, posebno za aplikacije za kampere. Na primer, Active Brake Assist sada između ostalog uključuje i funkciju prelaska. Nova pomoć za informacije pri pokretu može pomoći da se izbegnu sudari pri povlačenju. Sideguard Assist, takođe dostupan po prvi put, pomaže identifikaciji drugih učesnika u saobraćaju unutar definisanog područja na strani suvozača. U zavisnosti od varijante šasije, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Brake Assist, Active Trane Keeping Assist, Blind Spot Assist, ATTENTION ASSIST, Intelligent Speed Assist i kamera za vožnju unazad su standardno ugrađeni.

Dodatne karakteristike ispunjavaju želje kupaca za još većom udobnošću poput Mercedesa, dok u isto vreme kokpitu daju moderan izgled i osećaj. Ovo uključuje novi volan visoke tehnologije sa kapacitivnom detekcijom hands-off i ažurirani inteligentni MBUKS multimedijalni sistem (Mercedes-Benz User Ekperience) kao standard. Ovaj drugi ima ekran osetljiv na dodir od 26,04 centimetra (10,25 inča) i ekran u boji na instrument tabli. Ažurirani multimedijalni sistem MBUKS takođe nudi poboljšanu navigaciju u meniju i bržu računarsku snagu. Glasovni asistent sa omogućenim dijalogom sada je još inteligentniji i može pokrenuti određene radnje bez izraza za aktivaciju „Hej Mercedes“. Sada takođe objašnjava funkcije vozila i pomaže pri povezivanju pametnih telefona preko Bluetooth veze. Postoji i opcija bežične veze sa Apple CarPlai i Android Auto. Instalacija ažuriranja softvera i novih funkcija vozila ili pogodnosti može se obaviti bežično (OTA).

Oni koji žele da završe svoje opušteno putovanje imaju koristi od isprobanih i delimično dalje razvijenih digitalnih dodataka, kao što su navigacija za prikolice i velika vozila. Uzima u obzir dimenzije i težinu vozila kako bi se izbegli uski putevi i ograničenja prolaza. Takođe postoje brojne funkcionalne karakteristike razvijene posebno za upotrebu u kamp kućicama. Jedan primer je „režim hibernacije“. Ovo čuva startersku bateriju kada je kamp kućica parkirana na duži vremenski period. Funkcija se aktivira i deaktivira preko MBUKS multimedijalnog sistema.

Čitav portfolio Mercedes-Benz kombija još atraktivniji

Pored novog Sprintera i novog eSprintera, Mercedes-Benz Vans je ove godine ažurirao svoj širi portfolio modela za privatnu i komercijalnu upotrebu, obuhvatajući vozila sa konvencionalnim pogonom i potpuno električna vozila u segmentima srednjih i malih kombi vozila. To uključuje sopstveni kompaktni dom za automobile, novu V-klasu Marco Polo. Brend sa trokrakom zvezdom na taj način postavlja kurs za dalji rast u gornjem kraju svojih segmenata, uključujući industriju autodoma. Dodatne informacije o novim modelima mogu se naći na Mercedes-Benz Media online platformi.

Komentari(0)

sortiraj