Dvomilioniti Fiat 500 isporučen u Nemačkoj
Legendarni Fiat proslavlja dva miliona prodatih automobila samo par dana nakon svog 60. rođendana
Ovo je tek najnoviji uspeh „velikog malog automobila“ koji je oborio mnoge rekorde i pokupio mnoge nagrade u svojoj dugoj istorji. Ako se uzme u obzir njegov preteča iz 1957. godine, koji je prodat u preko četiri miliona primeraka, dobija se impresivna cifra od šest miliona automobila prodatih u šezdeset godina dugoj istoriji. Ovo samo po sebi govori o uticaju Fiata 500 na društvo i objašnjava upravo zašto su o ovom automobilu kolektivno maštale četiri generacije vozača širom sveta.
Automobil broj jedan u Evropi
Dostizanje
veličanstvene okrugle cifre od dva miliona prodatih automobila je posebno
značajno, s obzirom na to da je ovaj rezultat ostvaren samo 10 godina nakon
njegovog predstavljanja i ono odražava njegov globalni uspeh. Sa prodajom u 100
zemalja širom sveta, 500 je gradski automobil broj jedan u Evropi, na prvom
mestu na tržištima osam zemalja i među prva tri u još šest, uz konstantan rast
prodaje od 2007. godine pri čemu se 80 odsto prodaje ostvaruje van domaćeg
tržišta. Samo kupcima u Nemačkoj od 2007. godine isporučeno je 200.000
primeraka.
Prema
tome, nije slučajnost to što je dvomilioniti automobil isporučen upravo u
Nemačkoj. Fiat 500 je model sa najbržim godišnjim rastom udela (2017. u poređenju sa 2016.) na nemačkom
tržištu i nalazi se među prvih 10 u A segmentu. Zatim, 500 je automobil brenda
Fiat sa najvećom ocenom zadovoljstva kupaca u Nemačkoj, a isto važi i za sve
proizvode iz porodice 500, koji beleže veće zadovoljstvo kupaca nego njihovi
odgovarajući nemački konkurenti u svojim segmentima.
Dvomilioniti Fića u Minhenu
Kupac dvomilionitog automobila se zove Melani, iz
Minhena je, i radi kao nastavnica u medicinskoj školi, koja je, kao pravi
milenijalac, više okrenuta ka budućnosti nego ka prošlosti, isto kao i Fiat
500. Odabrani automobil je bio Fiat 500S, nova sportska verzija koju odlikuje
smeo izgled, sa atraktivnom standardnom opremom. Veran je sebi ali je i povezan
više nego ikad pomoću info-zabavnog sistema
UconnectTM 7” HD LIVE, sa ekranom osetljivim na dodir u koji su
implementirani najmoderniji sistemi integracije pametnih telefona, Apple
CarPlay i Android AutoTM.
Ima
upečatljiv izgled, sa prednjim i zadnjim branicima sportskog dizajna, ugrađenim
svetlima za maglu, spojlerima po želji i bočnim ojačanjima pored ekskluzivnih
„satensko-grafitnih“ završnih detalja (kao što su ručke za vrata i zadnja
vrata, kućišta retrovizora i felne), zatamnjenim zadnjiim prozorima, hromiranim
auspuhom, zrnasto-crnim prednjim otvorima za vazduh i donjom rešetkom u obliku
saća smelog izgleda. Felne od 16 inča su specifične i u mat crnoj boji. Vozilo
je izvedeno sa Passione crvenom karoserijom i opremlejno 0.9 TwinAir motorom sa
105 KS.
Zauvek mlad
Priča
ovog posebnog automobila ispričana je rečima samog Fiata 500 u uzbudljivom
videu. Priča nas vodi od pogona za sklapanje karoserije do pogona za farbanje
gde je „rođen“, preko pokretne trake pa sve do putovanja do lokalnog prodavca u
Nemačkoj gde ga novi mladi vlasnik iščekuje sa nestrpljenjem što će moći da
podeli svoje uzbuđenje zbog vožnje posebnog modela 500 - njegovog vlastitog.
Ovaj
stav koji je karakterističan za milenijalce je dobro izražen u sloganu „Zauvek
mlad“ koji je pratio proslavu 60. rođendana tokom ove izuzetne godine obeležene
sa ništa manje nego dve specijalne serije - numerisanom ograničenom serijom
koja je predstavljena na Sajmu automobila u Ženevi i modelom 500 Anniversario,
inspirisanim Dolce Vita periodom.
Jedna od tajni svetskog uspeha modela 500 jeste njegov konstantan razvoj uz nove interpretacije i specijalne serije poput 500C by Gucci, 500 by Diesel i najnovije 500 Riva, „Najmanje jahte na svetu“. Različiti kreativni svetovi ukrštaju se u automobilu koji je voljen, uzbudljiv i iznenađujuć, sposoban da uvek bude savremen i aktuelan kao i da uđe u kolektivnu maštu i da nadilazi svet automobilske industrije.
Komentari(1)