Fiat je pobedio na Key Awards takmičenju za 2020. godinu
Brend Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama Muzičke obrade - Licenciranje i Originalna muzika, na 52. takmičenju Key Awards za 2020. godinu
Dve reklame koje je napravio brend Fiat, sa jedinstvenom muzičkom podlogom i velikim zvezdama poput Leonarda Dikaprija, i dvojca Sting i Shaggy, osvojile su prvu nagradu u kategorijama Muzičke obrade – Licenciranje i Originalna muzika! Brend Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama Muzičke obrade - Licenciranje i Originalna muzika, na 52. takmičenju Key Awards za 2020. godinu.
U pitanju je poznati festival koji slavi medijska emitovanja
na TV-u, bioskopu, internetu i mobilnim uređajima. Organizuje ga Media Key
Group, koja objavljuje važne časopise iz industrije i služi kao standard za
direktore marketinga u Italiji. Svake godine, za ove nagrade, koje su jedne od
najpoželjnih u zemlji, se prijavljuju najveće kreativne agencije koje postoje.
Olivije Fransoa
-Veoma sam ponosan na ove dve prestižne nagrade, kojima je
nagrađen odličan rad mog tima i predstavlja dva miljokaza za brend Fiat - 120
godina istorije, i početak nove ere sa izlaskom potpuno električnog modela New
500 na tržište - rekao je Olivije Fransoa, predsednik brenda Fiat i dodao: - Nije
slučajnost da globalno važni talenti obeležavaju ova dva bitna momenta. Sting i
Shaggy su dodali slavu reklami namenjenoj proslavi 120. godišnjice brenda Fiat,
uz istovremeno objavljivanje njihovog novog singla. Za debitovanje modela New
500 i pre svega za predstavljanje nove misije brenda Fiat, Leonardo Dikaprio je
prihvatio našu viziju i podelio naše vrednosti i ciljeve.
Leonardo Di Kaprio
Key Award nagrada 2020. godine za Originalnu muziku je
dodeljena za video nazvan Reinkarnacija, koji se fokusira na New 500, prvi
potpuno električni model kompanije FCA, u kojem glumi Leonardo Di Kaprio,
američki glumac i aktivista koji je već preko dvadeset godina uključen u borbu
protiv klimatskih promena i zaštite bioraznovrsnosti. Zbog toga je ovaj Oskarovac
odmah prihvatio projekat i tako dao svojevrsni pečat odobrenja za model New 500,
koji je jednostavan, visokotehnološki, povezan i predivan.
Video Reinkarnacija
Video Reinkarnacija postavlja pitanja o životu, njegovoj
evoluciji i o brendu Fiat, i pronalazi odgovore u tome što je reč o kultnom
modelu. Proizveden od strane kreativne agencije Doner i režiran od strane
Džosefa Kana (koji je radio i sa Dženifer Lopez, U2, Lejdi Gagom i Tejlor
Svift) za Movi Magic produkcijsku kuću, reklama priča priču o brendu koji se transformisao
tokom godina, koji je inspirisao promenu od 1957. godine, u poslednjim rečima
samog videa.
Evokativne slike i maestralnu interpretaciju Leonarda
Dikaprija prati privlačni muzički aranžman koji je napravio Flavio Iba za kuću
Red Rose Productions. Maestro je rekao: „Takmičenje „Key Awards“ ima svoje
mesto u istroji, kao najdugotrajnije takmičenje u italijanskoj reklamnoj
industriji. Veoma sam ponosan na ovu pobedu, pre svega što sam imao priliku da
učestvujem na tako važnom projektu za Fiat, uključujuće planetarne talente, i
što sam radio sa Olivijeom Fransoa na predstavljanju kultnog modela New 500“.
Video napravljen prošle
godine
Nagrada je takođe dodeljena za poduhvat Porodica 120. modela
500, Shaggy i Sting, u kategoriji Muzičke obrade - Licenciranje. Video je
napravljen prošle godine da prati izlazak na tržište porodice „120.“ modela
500, game za pamćenje koja se sastoji od modela 500, 500X i 500L. Fokus
integrisanog, multimedijalnog komunikacijskog projekta, u kojem učestvuju Sting
i Shaggy, i singl Just One Lifetime, numera sa njihovog albuma 44/876, koji je
nagrađen Gremijem.
Reklama se završava sa izjavom „Fiat, pokreću ga snovi još od 1899.“, naglašava kako je, tokom 120 godina, brend Fiat ostao uz svoje kupce u ispunjavanju njihovih potreba, transformišući svako putovanje, koliko god trajalo, u san. U isto vreme, video podseća na stav sa kojim brend gleda u budućnost, crpeći inspiraciju iz sna o isporučivanju svima dostupne, pristupačne tehnologije. Napravljen od strane kreativne agencije Leo Burnett, sa medijskim planiranjem od strane agencije Starcom, reklamu je Džozef Kan snimio u Barseloni, koji je takođe režirao i spot za pesmu Just One Lifetime, za koju je Fiat medijski sponzor.
Komentari(0)