Fiat je pobedio na Key Awards takmičenju za 2020. godinu

Brend Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama Muzičke obrade - Licenciranje i Originalna muzika, na 52. takmičenju Key Awards za 2020. godinu

    foto: FCA
    Podeli




Dve reklame koje je napravio brend Fiat, sa jedinstvenom muzičkom podlogom i velikim zvezdama poput Leonarda Dikaprija, i dvojca Sting i Shaggy, osvojile su prvu nagradu u kategorijama Muzičke obrade – Licenciranje i Originalna muzika! Brend Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama Muzičke obrade - Licenciranje i Originalna muzika, na 52. takmičenju Key Awards za 2020. godinu.

U pitanju je poznati festival koji slavi medijska emitovanja na TV-u, bioskopu, internetu i mobilnim uređajima. Organizuje ga Media Key Group, koja objavljuje važne časopise iz industrije i služi kao standard za direktore marketinga u Italiji. Svake godine, za ove nagrade, koje su jedne od najpoželjnih u zemlji, se prijavljuju najveće kreativne agencije koje postoje.

Olivije Fransoa

-Veoma sam ponosan na ove dve prestižne nagrade, kojima je nagrađen odličan rad mog tima i predstavlja dva miljokaza za brend Fiat - 120 godina istorije, i početak nove ere sa izlaskom potpuno električnog modela New 500 na tržište - rekao je Olivije Fransoa, predsednik brenda Fiat i dodao: - Nije slučajnost da globalno važni talenti obeležavaju ova dva bitna momenta. Sting i Shaggy su dodali slavu reklami namenjenoj proslavi 120. godišnjice brenda Fiat, uz istovremeno objavljivanje njihovog novog singla. Za debitovanje modela New 500 i pre svega za predstavljanje nove misije brenda Fiat, Leonardo Dikaprio je prihvatio našu viziju i podelio naše vrednosti i ciljeve.

Leonardo Di Kaprio

Key Award nagrada 2020. godine za Originalnu muziku je dodeljena za video nazvan Reinkarnacija, koji se fokusira na New 500, prvi potpuno električni model kompanije FCA, u kojem glumi Leonardo Di Kaprio, američki glumac i aktivista koji je već preko dvadeset godina uključen u borbu protiv klimatskih promena i zaštite bioraznovrsnosti. Zbog toga je ovaj Oskarovac odmah prihvatio projekat i tako dao svojevrsni pečat odobrenja za model New 500, koji je jednostavan, visokotehnološki, povezan i predivan.

Video Reinkarnacija

Video Reinkarnacija postavlja pitanja o životu, njegovoj evoluciji i o brendu Fiat, i pronalazi odgovore u tome što je reč o kultnom modelu. Proizveden od strane kreativne agencije Doner i režiran od strane Džosefa Kana (koji je radio i sa Dženifer Lopez, U2, Lejdi Gagom i Tejlor Svift) za Movi Magic produkcijsku kuću, reklama priča priču o brendu koji se transformisao tokom godina, koji je inspirisao promenu od 1957. godine, u poslednjim rečima samog videa.

Evokativne slike i maestralnu interpretaciju Leonarda Dikaprija prati privlačni muzički aranžman koji je napravio Flavio Iba za kuću Red Rose Productions. Maestro je rekao: „Takmičenje „Key Awards“ ima svoje mesto u istroji, kao najdugotrajnije takmičenje u italijanskoj reklamnoj industriji. Veoma sam ponosan na ovu pobedu, pre svega što sam imao priliku da učestvujem na tako važnom projektu za Fiat, uključujuće planetarne talente, i što sam radio sa Olivijeom Fransoa na predstavljanju kultnog modela New 500“.

Video napravljen prošle godine

Nagrada je takođe dodeljena za poduhvat Porodica 120. modela 500, Shaggy i Sting, u kategoriji Muzičke obrade - Licenciranje. Video je napravljen prošle godine da prati izlazak na tržište porodice „120.“ modela 500, game za pamćenje koja se sastoji od modela 500, 500X i 500L. Fokus integrisanog, multimedijalnog komunikacijskog projekta, u kojem učestvuju Sting i Shaggy, i singl Just One Lifetime, numera sa njihovog albuma 44/876, koji je nagrađen Gremijem.

Reklama se završava sa izjavom „Fiat, pokreću ga snovi još od 1899.“, naglašava kako je, tokom 120 godina, brend Fiat ostao uz svoje kupce u ispunjavanju njihovih potreba, transformišući svako putovanje, koliko god trajalo, u san. U isto vreme, video podseća na stav sa kojim brend gleda u budućnost, crpeći inspiraciju iz sna o isporučivanju svima dostupne, pristupačne tehnologije. Napravljen od strane kreativne agencije Leo Burnett, sa medijskim planiranjem od strane agencije Starcom, reklamu je Džozef Kan snimio u Barseloni, koji je takođe režirao i spot za pesmu Just One Lifetime, za koju je Fiat medijski sponzor.

Komentari(0)

sortiraj