Fiat 500L - Porodičan od glave do pete
Novi 500L dizajniran je kao porodično vozilo, koje dokazuje da dobar izgled i fleksibilnost mogu da postoje na jednom mestu i predstavlja pravi izbor za vozače koji ne mogu bez italijanskog stila
Jedinstvenim izgledom, modernom tehnologijom i odličnim kvalitetom, novi model iz Fiata svakako se izdvaja iz velike porodice ovog italijanskog proizvođača automobila! Ono što se sa sigurnošću može reći jeste da je jedan od najprostranijih, a zbog velikih staklenih površina, svakako je i „najsvetlije” vozilo u klasi. Novi model iz Kragujevca zadovoljava sve potrebe vozača u smislu vožnje, prostranosti i ekonomičnosti, a sa njegovom cenom, kao i motorom koji smo mi vozili, možemo reći da je jedan od automobila koji se prvi kupuje u rasponu između 10 i 12 hiljada evra, kada su u pitanju porodična vozila!
Agregat 1.4 sa 95 KS
Za
razliku od prethodnog modela pretrpeo je ne mnoge promene, ali svako dovoljne
da bi se reklo da je noviji od prethodnika! Redakcija makina.rs u rukama je
imala simpatičnog Kragujevčanina koji je ispod haube imao benzinski agregat 1.4
sa motorom snage od 95 KS, u paketu opreme „Pop Star“. Nije živahan, ali je
svakako spreman da ispuni skromne vozačeve zahteve, kao i da povuče teret koji
se nalazi u njemu. Ono što je bitno, u vozilu je urađena odlična izolacija, pa
njegov rad i pri velikim brzinama, kao i punom gasu na uzbrdici, nije preterano
bučan. Agregat je uparen sa proverenim manuelnim menjačem sa šest brzina, a stepeni
prenosa u svoje pregrade ulaze maksimalno precizno.
Izuzetno prostran i funkcionalan
Fiat
500L je još jedan dokaz kreativnosti ovog automobilskog brenda, spoj
funkcionalnosti i emocija, sa pet sedišta i karoserijom dužine 4,24 metara,
širine 1,78 i visine od 1,66 metara. Međuosovinski razmak kod ovog
četvorotočkaša je 2,61 metar. Prtljažni prostor je više nego odličan, pa u
njega bez problema možete smestiti tri veće putne torbe, dečija kolica, kao i
razne sitnice. Međutim, kada se kod njega zadnja klupa obori dobija se
fantastičnih 1.480 litara, gde možete smestiti bez problema jedan veći
frižider. Zadnja sedišta su klizna i mogu se oboriti iz dva puta, gde se tada
dobija skoro ravan pod i velika prostranost za prevoz svega i svačega. Vrata
prtljažnika se mogu podići veoma visoko radi lakšeg unosa i pružaju izuzetnu
funkcionalnost. Njegovu prostranost ocenjujemo čistom desetkom!
Stabilan, upravljiv i solidan potrošač
Ono što treba reći jeste da se 500L u krivinama pokazao maksimalno stabilno, a na pravcu je bio korektno agilan za tip motora koji krije ispod haube. Kao što smo rekli, od njega ne treba očekivati mnogo, ali je više nego korektan kada su u pitanju motori ove zapremine. Do stotke stiže za 13 sekundi. Maksimalnu brzinu na cajgeru isteruje na 165 km/h. Potrošnja goriva u šestoj brzini je šest, dok u gradskoj vožnji ide do 7,9 litara benzina.
Novi
Šumadinac je dizajniran kao porodično vozilo i podiže zadovoljstvo u vožnji na
jedan potpuno drugi nivo. Izrazito neobičan izgled spoljašnjosti prenosi se i
na enterijer, koji je pun svetlosti zbog visoko postavljenih prozora.
Unutrašnjost predstavlja pravo uživanje za sve putnike, a istaknuti element
preko instrument table daje notu elegancije. Nudi pregršt prostora u kabini, a
pregrada za sitnice ima gde god da sedite u ovom vozilu.
Dobar i za visoke putnike
U vozilu je obezbeđen maksimalni nivo sedenja za izrazito visoke putnike, kako napred, tako i u zadnjem delu vozila. Prostora za noge, glavu i ramena ima bukvalno na pretek. Enterijer je znatno noviji. Insturment tabla je pretrpela promene, pa može se reći da je sada znatno upečatljivija. Na prvo sedenje vidi se upadljiv znak „500”, kao i mnoštvo stilizovanih detalja, kao i bogati prepoznatljivi elementi prethodnika. Sedišta su udobna i prilagodljiva svim putnicima u vozilu, a pogotovo na zadnjoj klupi gde se stiče utisak da ste u jednom skromnom dnevnom boravku. Prostor iza restilizovanog multi-funkcionalnog upravljača, sada sa dodatim hromiranim elementima, unapređenog je dizajna, sa dva okrugla merna instrumenta, brojač obrtaja i brzinomer, na obe strane 3,5-inčnog grafičkog displeja u boji. Savršena kombinacija upravljača i instrument table poboljšava vidljivost, što je dodatno unapređeno belim pozadinskim svetlom. Vozač takođe ima na raspolaganju inovativni TFT digitalni displej u koloru, sa kompletnim paketom korisnih informacija.
Stil eksterijera izražava sve upečatljive elemente koji su karakterisali ovaj model tokom prethodnih pet godina. Najočiglednija veza sa prošlošću ogleda se u setu sa „brkovima i znakom” na trapezoidnom prednjem delu, gornjim farovima sa hromiranim elementima, kružnog i dinamičnog izgleda, i donjoj svetlosnoj grupi sa LED dnevnim svetlima. Prednji branik u prepoznatljivoj trapezoidnoj izvedbi, sa hromiranom, ukrašenom trodimenzionalnom mrežom donje rešetke, daje ovom automobilu atraktivan i veoma elegantan izgled. U zadnjem delu su hromirani umeci koji naglašavaju osećaj pripadnosti ovoj liniji vozila, kao i horizontalni elementi. Svetla za maglu i vožnju unazad se nalaze u donjem delu branika.
Odlična kupovina
Sve
ono što je jednom vozaču potrebno da uživa u dobroj i bezbednoj vožnji ovaj
četvorotočkaš ima. Ono što je najbitnije da se zna kod srpskog kupca jeste
cena. Testirani model 500L u odličnom paketu opreme „Pop Star“ i 1.4 motorom
košta 11.490 evra. Za kraj treba reći da ovaj četvorotočkaš predstavlja
kombinaciju jedinstvenog izgleda i sjajnih voznih karakteristika, koji se
nameće kao lider i inspiracija ostalim konkurentima. Svakako je veliko
zadovoljstvo što se ovaj četvorotočkaš proizvodi u Srbiji.
Tekst
Dragan Stanimirović
LIČNA KARTA
Zapremina 1.4
Snaga 95
KS
Ubrzanje 13
sekundi
Potrošnja 6-7,9l
Maksimalna brzina 165km/h
Cena 11.490 evra
Više slika novog Fiat 500L možete videti na našoj Facebook stranici makina.rs
Komentari(0)