Fiat Panda - Punih 40 godina pleni i osvaja gradske ulice
Vremenom Panda je stekla reputaciju automobila za svaku priliku, na osnovu svoje prilagodljive i vrlo funkcionalne prirode, koja je čini pogodnom za najširi spektar upotreba i najrazličitije avanture
Kupci koji već 40 godina biraju Pandu iznova zbog kompaktnosti, prirode, dostupnosti, pristupačnosti i zabave to dobro znaju. Mnoštvo prednosti, sve upakovano u malu, pravougaonu kutiju. Da bi saznao više o stvaranju svih pametnih rešenja koja su postigla takav uspeh u svoje tri generacije, Luka Napolitano, šef brendova FIAT, Lancia i Abarth za region Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, otputovao je u Heritage Hub u Mirafjoriu, na razgovor s Robertom Đolitom, direktorom odseka EMEA Heritage.
Luka Napolitano
-U ovom videu zavirićemo malo u
prošlost da bismo zajedno otkrili zašto je Panda postala poznata kao automobil
sa pametnim rešenjima - objašnjava Luka Napolitano. - Iz generacije u
generaciju, ovaj FIAT-ov gradski automobil oduvek je znao kako da zadivi svojim
originalnim karakteristikama, zamišljenim i dizajniranim da ugode onom ko je u
njemu, u idealnom balansu između forme i funkcije. Modularna sedišta, zadnja
vrata i ravan prtljažni prostor samo su neka od „pametnih rešenja“ koji su
učinili Pandu tako upečatljivo uspešnom. Uspeh u svakom pogledu. Fiat Panda je
najprodavaniji automobil na italijanskom tržištu i takmiči se sa modelom Fiat
500 u Evropi za vodeću ulogu u segmentu malih gradskih automobila. Često
kažemo da je Panda funkcionalna ikona u našoj postavi, Fiatov najracionalniji,
najpristupačniji i najviše narodni automobil, a sada razumemo zašto.
Roberto Điolito
-Prostranost, kompaktnost, karakter,
svestranost, priuštivost, zabava i funkcionalnost su osobine koje ljudi žele od
svog autaomobila. Panda ima sve to, i još više - kazao je Roberto Điolito. Zato
što je Panda arhetip, referentni model u smislu praktičnosti i slobode
upotrebe. Samo porazmislite o enterijeru - „pun ničega“. To je prostor koji Vi
ispunjavate kako Vi želite. Na primer, briljantni otvoreni pretinac na
kontrolnom panelu današnje Pande. Uprkos svojoj kompleksnosti iz dizajnerske
perspektive, takođe je vrlo lak za upotrebu. A šta možemo reći o njegovim
prozorima? Oni omogućavaju neometani pogled od 360 stepeni zahvaljujući još
jednom „pametnom rešenju“ - zadnjim svetlima. Danas mnogo slušamo o autonomnoj
vožnji, ali Panda nudi vanvremesnki „monitor za mrtav ugao“. Jedina razlika je
to što je on analogan.
Panda kao inovator
Prelazeći dalje na današnja „pametna
rešenja“, bitno je napomenuti da je Panda bila prvi gradski automobil sa
sistemom kočenja u slučaju opasnosti, prvi sa „Cradle“ držačem za pametni
telefon, sa „Waze“ navigacijom ugrađenom u Panda Uconnect aplikaciju, kako bi
automobil bio još više orijentisan na društvene mreže i multimedije. Najnovija
opcija je D-Fence paket koji je izradio Mopar, a pojavio se na tržištu prošlog
maja, i sastoji se od filtera za putničku kabinu visokih performansi, čistača
vazduha i UV lampi, za sanitizaciju unutrašnjosti vozila i eliminisanje do 99%
bakterija. Kako bismo mogli da zaboravimo da je Panda prvi mali gradski
automobil koji je postao hotspot za mobilne uređaje, koristeći ugrađeni Wi-Fi
kompanije Wind, kako bi se zagarantovala povezanost za sve putnike.
Uvek savremen
To je magija Pande - savremeni automobil, koji održava korak sa modernim vremenom, iz generacije u generaciju. Automobil koji omogućava slobodu kretanja celoj porodici, koji nikad nije izgubio svoju želju da iznenadi, i koji je sada dostupan u verziji Panda Easy Hybrid, što ga čini najdostupnijim hibridnim vozilom na tržištu. I zaista, novi model nudi sve pogodnosti efikasnog, kompaktnog, laganog i pristupačnog hibridnog pogonskog sistema. Ukratko, u pitanju je najbolje rešenje za gradsku vožnju, koje je potpuno u skladu s pristupom brenda FIAT, sve održivijeg pionira tehnologija i inovatora u oblasti mobilnosti u poslednjih 120 godina.
Komentari(0)