Kia i Volvo u Beogradu prilagodili radno vreme

Kompanija Service Maxx Auto d.o.o. Beograd, kao ovlašćeni prodavac i serviser za vozila iz programa Kia Motors i Volvo Cars, prilagodila je radno vreme u novonastaloj situaciji

    foto: KIA
    Podeli




Shodno tome, služba prodaje i dežurni servis rade radnim danima od 8 do 14 časova, a subotom od 8 do 11 časova. Kako bi podržali mere državnih organa u suzbijanju epidemije, u svim poslovnim prostorima higijensko-tehničke mere su podignute na najviši stepen zaštite kako bi se zaštitilo zdravlje zaposlenih i naših klijenata.

Servisne službe oba brenda uvele su novu uslugu namenjenu svim sadašnjim vlasnicima Kia i Volvo vozila sa teritorije Beograda i šire okoline. Nova usluga podrazumeva preuzimanje vozila na kućnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju vozila i povratak vozila na kućnu adresu vlasnika. Usluga preuzimanja i povratka vozila na kućnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, meila ili vebsajta prijave za ovu uslugu.

Nakon prijave servisni savetnici će ih kontaktirati i sa njima dogovoriti sve detalje. Važno je napomenuti da je u servisima uvedeno i potpuno bezkontaktni higijenski sigurnosni protokol, kako bi i klijenti i zaposleni bili maksimalno sigurni. Kompletnu uslugu stranke mogu obaviti iz komfora svog doma što, osim zakazivanja, uključuje i opciju plaćanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking web platformi poslovnih banaka koje koriste. Usluga je dostupna bez obzira da li je reč o vozilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.

Pored navedenog, oba centra ponudila su i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo korišćenog vozila. S tim u vezi, na oficijelnim web sajtovima www.kia.rs i www.volvocars.rs postavljene su posebne stranice na kojima se zainteresovani klijenti mogu prijaviti za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa našim prodajnim savetnicima.

Putem aplikacija Skype, Viber i WhatsApp moguće je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji će direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno i odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja. Detaljna informacija, opis usluge i kontakti za prijavu nalaze se na web stranicama www.kia.rs i beograd.volvocars.rs. Uvođenjem novih usluga u oba centra, kompanija Service Maxx Auto daje i svoj doprinos kampanji #OstaniKodKuće u svrhu zaštite zdravlja svih nas.

Komentari(0)

sortiraj