Škoda Auto po prvi put glavni partner Tour de France Femmes avec ZWIFT
Škoda Auto podržava Tour de France Femmes avec ZWIFT kao glavni partner. Od 24. do 31. jula peloton će se suočiti sa osam etapa na udaljenosti od 1.029 kilometara
Ovo je prvi put da se događaj održava u ovakvom obliku; jednodnevna trka za žene poslednji put je održana u sklopu Tour de France 1984. godine. Češki proizvođač automobila organizatorima i brojnim timovima obezbedio je flotu od više od 50 vozila. Osim toga, Škoda je sponzor zelene majice za lidera u bodovnoj klasifikaciji.
Martin Jahn
-Tour de France Femmes ove godine baca svetla reflektora na
vrhunski međunarodni ženski biciklizam. Kroz našu podršku u ulozi glavnog
partnera, želeli bismo aktivno da doprinesemo da ovaj novi događaj brzo razvije
svoj veliki potencijal. Cilj mora biti da se Tour de France Femmes uvrsti u
kalendar međunarodne biciklističke zajednice u narednim godinama - kaže Martin
Jahn, član uprave Škoda Auto za prodaju i marketing.
Tour de France Femmes avec ZWIFT je počeo u nedelju 24. jula
uz spektakularnu pozadinu Pariza - kod Ajfelovog tornja, 144 žene u 24 tima
izašle su na stazu. Trka vodi kroz istočnu Francusku u osam etapa koje
pokrivaju ukupnu udaljenost od 1.029 kilometara i završiće se 31. jula u La
Super Planche des Belles Filles u planinama Vosges. Direktorka Tour de France
Femmes avec ZWIFT bivša je biciklistkinja Marion Rousse.
ŠKODA AUTO podržava biciklističku manifestaciju, koja se po
prvi put održava u ovakvom obliku, kao glavni sponzor i vozni partner.
Kompanija je obezbedila organizatorima i timovima više od 50 servisnih i
pratećih vozila; flota uključuje modele OCTAVIA i SUPERB iV sa plug-in
hibridnim pogonom. Osim toga, ŠKODA AUTO je sponzor zelene majice za lidera u
bodovnoj klasifikaciji – baš kao i na muškoj trci Tour de France.
Škoda kampanja “You
have to love it. We all do” i Tour de France Femmes avec ZWIFT NFT
ŠKODA podržava Tour de France Femmes avec ZWIFT i Tour de
France kroz kampanju ‘You have to love it. We all do’. To uključuje TV spotove,
aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, YouTube i Instagram, kao i na web
stranici kompanije www.welovecycling.com. Ovde ljubitelji biciklizma mogu
pronaći uzbudljive priče i informacije o dva događaja kao i takmičenje sa
četiri nedeljna nagradna kola. Nagrade uključuju putovanja na Tour de France i
Tour de France Femmes avec ZWIFT, potpisani zeleni dres, bicikle, biciklističku
opremu i pretplatu na fitness aplikaciju Strava.
Kao glavni partner Tour de France Femmes avec ZWIFT, ŠKODA AUTO
takođe izdaje sopstvene nezamenjive tokene (NFT), ograničene na 30 za svaku
etapu. Osam dizajna, koji će biti objavljeni pre trke na weareridinghistory.io,
kreirala je češka umetnica Ilona Polanski. NFT za svaku predstojeću fazu takođe
će biti objavljen na Twitter nalogu WeLoveCycling. Kolekcionari na ovoj web
stranici mogu saznati kako da dođu do ekskluzivnih nezamenljivih tokena koji se
besplatno nude putem energetski efikasne Solana blockchain platforme.
Kao „motor biciklizma“, kompanija ŠKODA AUTO podržava Tour de France i Tour of Spain („Vuelta“), kao i amatersku trku L’Étape, pored ostalih. Pod okriljem Tour de France, svetska trkačka serija omogućava ambicioznim biciklistima amaterima da prate etapu trke. Osim toga, bicikli i dodatna biciklistička oprema deo su proširene ponude proizvođača automobila.
Komentari(0)