Kompanija LG pokreće kampanju Lep Gest
Kompanija LG Electronics pokreće veliku kampanju Lep Gest u nekoliko gradova u Srbiji, od 23. maja do 14. juna, sa ciljem da unapredi korisničko iskustvo
U pet gradova u Srbiji, građani će imati mogućnost da poprave LG uređaje kojima je istekla garancija, ukoliko je popravka na uređaju moguća, podele svoje lepe gestove na društvenim mrežama, dok će kompanija sigurnim kućama u datim gradovima donirati uređaje. Kompanija LG Electronics pokreće veliku kampanju Lep Gest u nekoliko gradova u Srbiji, od 23. maja do 14. juna, sa ciljem da unapredi korisničko iskustvo, ali i da promoviše ono što je svima nama uvek neophodno - zajedništvo i humanost! Tokom trajanja kampanje, vlasnici onih LG uređaja koji ne rade optimalno (TV/AV uređaji, mašine za pranje i sušenje veša, frižideri) moći će da provere stanje aparata sa našim stručnim timom.
Pored toga, u okviru kampanje Lep Gest, građani će
moći da podele primere svojih lepih gestova na društvenim mrežama, dok će
kompanija LG donirati kućne aparate sigurnim kućama u tim gradovima! Naime, LG
karavan lepih gestova posetiće pet gradova u Srbiji – Vranje (23. i 24 maja), Niš (25. i 26. maja), Sremsku
Mitrovicu (30. i 31 maja), Sombor (6. i 7. juna) i Zrenjanin (13. i 14, juna).
Svi zainteresovani građani koji žele da provere ispravnost svojih uređaja,
treba da se jave na telefon korisničke službe 011/36-30-500, provere da li
ispunjavaju uslove i zakažu termin za pregled svojih TV i AV aparata, bele
tehnike ili monitora. Ovo se odnosi na one LG uređaje kupljene nakon 01. januara
2018. godine kojima je istekla redovna garancija, kao i na uređaje koji su u
garanciji, i nemaju bilo kakvo fizičko oštećenje. Ukoliko se ustanovi da je
uređaj moguće popraviti, isti će biti popravljen potpuno besplatno.
Radovan Jovanović
-Filozofija naše kompanije je zasnovana na ljudima,
inovacijama i težnji da olakšamo i ulepšamo život. To podrazumeva da našim
korisnicima, uz najbolje proizvode, pružamo i najbolje korisničko iskustvo,
bilo kada, bilo gde. Potrošači u Srbiji su pokazali neverovatan entuzijazam
prema LG proizvodima, pa želimo da im uzvratimo poverenje jednim lepim gestom.
Kompanija LG stalno osluškuje potrebe svojih korisnika - rekao je Radovan
Jovanović, Servis Menadžer kompanije LG.
Osim unapređenja korisničkog iskustva, cilj ove
kampanje je da promoviše zajedništvo i humanost, ali i da motiviše ljude da i
oni učine neki lep gest. Tokom trajanja kampanje, korišćenjem #LGLEPGEST,
korisnici društvenih mreža biće u prilici da podele primere svojih lepih
gestova i tako nastave niz dobrih dela, a najbolji među njima će dobiti
specijalne nagrade.
Pored navedenih aktivnosti, kompanija LG će dodatno
donirati kućne aparate sigurnim kućama u svakom od gradova koje budu posetili.
Kompanija LG želi da podrži rad ovih institucija i njihove hrabre štićenice,
kao i da ukaže na potrebu veće solidarnosti sa onima koji su najugroženiji u
našem društvu.
Branislav Jordanov
-Humanost i tehnologija su glavni temelji kompanije
LG, a sadašnji i budući korisnici naša najveća inspiracija. Zato smo odlučili
započnemo novu tradiciju, uzvratimo ukazano poverenje i u praksi pokažemo kako
se dobro uvek dobrim vraća. Svako od nas može da učini neki lep gest i svojim
primerom podstakne i druge. Nema malih i velikih dobročinstava, sva dobra dela
su jednako važna, jer menjaju svet na bolje. Zato želimo da lep gest postane
čest i da će ovaj naš učiniti dane naših korisnika što boljim - rekao je
Branislav Jordanov, Marketing Menadžer kompanije LG Srbija.
Sigurnim kućama u ovih pet gradova kompanija LG Electronics doniraće kućne uređaje i tehniku koja im je potrebna - klime, televizore, kao i mašine za pranje i sušenje veša.
Komentari(0)