LG pokreće globalnu kampanju u svrhu boljeg balansa sadržaja na društvenim mrežama
Lista „Optimizuj svoj feed“, koju su kreirali globalni influenseri, omogućiće korisnicima da na društvenim mrežama vide inspirativnije i optimističnije objave
Kompanija LG Electronics (LG) pokrenula je globalnu kampanju pod nazivom „Optimizuj svoj feed“, koja ima za cilj da pomogne korisnicima da unesu više optimizma u svoje objave na društvenim mrežama i poziva ih da se proaktivno okrenu pozitivnim i inspirativnim sadržajima na svojim profilima.
Kim Hyo-eun
-Kao
brend usmeren na korisnike, LG je strastveni promoter optimizma. Cilj nam je da
unesemo pozitivne promene u živote ljudi kroz svesne pozitivne aktivnosti kako online
tako i u stvarnom svetu - rekao je Kim Hyo-eun, potpredsednik i šef LG Divizije
za upravljanje brendom. „U eri veštačke inteligencije, LG ostaje posvećen svom
nepokolebljivom obećanju Life’s Good. Nastavićemo da unapređujemo živote naših
korisnika pristupom usmerenim na ljude, podstičući nadu u bolju budućnost.
Društvene mreže izvor anksioznosti
Novo
LG globalno istraživanje pokazuje da su društvene mreže istovremeno izvor anksioznosti
i mesto gde ljudi traže zabavu, održavaju kontakte s prijateljima i porodicom i
informišu se o vestima i aktuelnim događajima. Skoro polovina ispitanika (45%)
rekla je da njihov feed sadrži jednak ili veći broj negativnih sadržaja nego
pozitivnih. Svaki četvrti (28%) kaže da negativan sadržaj na feed-ovima
povećava anksioznost, a svaki peti (20%) da ih čini nesrećnim.
Cilj
istraživanja je bio da se bolje razume funkcionisanje algoritama i pronađe
način za povećanje pozitivnog sadržaja. Rezultat je kreiranje posebne liste „Optimizuj
svoj feed“ sa originalnim sadržajem koji, kada se na njega reaguje, povlači
više optimističkog sadržaja na feed korisnika. „Optimizuj svoj feed“ je deo LG
globalne kampanje Life’s
Good, predstavljene prošle godine sa ciljem da inspiriše i ohrabri ljude da
pristupaju životu sa optimističkim stavom. Kreirana u saradnji sa globalnim
influenserima koji su poznatim po optimističkom uticaju, među kojima su Tina
Čoi (Tina Choi), Viktoria Braun (Victoria Browne), Džoš Harmon (Josh Harmon) i drugi, plejlista
„Optimizuj svoj feed“ sadrži preko 20 kratkih video zapisa koji variraju od
motivacionog do sadržaja koji izaziva dobro raspoloženje.
Pored
toga, LG sarađuje sa stručnjacima za društvene mreže, uključujući profesorku
Kejsi Fisler (Casey Fiesler), naučnicu
koja se bavi informacionim tehnologijama i tehnološkom etikom i doktorirala je
humanistički orijentisano računarstvo. Fisler se bavi istraživanjima i
podučavanjem u oblastima tehnološke etike, politike interneta i online
zajednica, a objavljivala je radove na teme kao što su moderacija sadržaja na
društvenim mrežama i sistemi preporuka.
Kejsi Fisler
-Algoritmi
preporuka određuju šta vidimo na društvenim mrežama tako što predviđaju na koji
sadržaj ćemo verovatno reagovati. Ovi algoritmi nas mogu odvesti u još
specifičnije niše – i dobre i loše. Istraživanja su pokazala da korisnici mogu
vrlo brzo naići na štetan sadržaj iz kog će se teško izvući. Jedna od prvih
linija odbrane treba da bude poboljšanje naše digitalne pismenosti i obraćanje
pažnje na to kako algoritmi utiču na naša online iskustva. Dobra vest je da
imamo određenu kontrolu nad unosom za ove algoritamske predikcije – ako se
odlučimo za angažovanje sa optimističkim sadržajem, postoji velika mogućnost da
ćemo videti više takvog sadržaja - izjavila je profesorka Kejsi Fisler.
Viktorija Braun
Viktorija
Braun, globalni influenser i govornik na TEDx Talk konferencijama, rekla je:
-Algoritmi
na našim društvenim kanalima mogu imati veliki uticaj na sadržaj koji vidimo online,
što utiče na naše mentalno zdravlje. Zato svom snagom podržavam kampanju „Optimizuj
svoj feed“, i nadam se da će ljudi koristiti ovu listu kao osnovu za
preoblikovanje svojih algoritama i podsticanje pozitivnosti u svim aspektima
života. Postoji toliko nevidljive stigme i poteškoća u vezi sa mentalnim
zdravljem. Ovom kampanjom poručujemo da se treba okrenuti prijateljima i da
možemo pomoći jedni drugima. Naš algoritam treba da preporučuje sadržaj koji
nas povezuje sa ljudima umesto da nas udaljava.
Listu „Optimizuj svoj feed“ možete pronaći na LG globalnom TikTok kanalu (@lge_lifesgood) i globalnom YouTube kanalu (@LGGlobal), a kasnije će se proširiti na razne platforme kroz saradnju sa influenserima širom sveta. Više detalja možete pronaći na stranici kampanje na lg.com (lg.com/lifesgood).
Komentari(0)