LG predstavlja novi nasmejani logo kompanije
Novom strategijom brenda, kompanija LG želi kontinuiranu aktivnu komunikaciju, bez obzira na generacije i lokacije svojih potrošača
Kompanija LG Electronics (LG) predstavila je novi pravac i vizualni identitet brenda koji će bolje oslikati LG „Život je lep“ (Life’s good) vrednosti sa podmlađenim i dinamičnijim izgledom, koji će se pojaviti na svim fizičkim i digitalnim platformama gde LG komunicira sa kupcima. U novim Smernicama Brend Komunikacije, koje su poslate svim zaposlenima u kompaniji LG, izneta je nova vizija brenda namenjenog svima, bez obzira na godine, uključujući i generaciju Z, kako bi se LG etablirao kao ikonski brend. U novim smernicama, ponavljaju se osnovne vrednosti kompanije LG kao što su „Korisničko iskustvo bez kompromisa“, „Inovacija usmerena na ljude“ i „Toplina koja mami osmehe“.
Slogan
brenda, Life’s Good, prenosi poruku da kompanija omogućava svojim korisnicima
da uživaju u kvalitetnijem životu i prepuste se dragocenim trenucima
korišćenjem LG proizvoda, usluga i komunikacija. Kompanija LG je, vodeći se
logikom brenda, imala misiju da
inovacijama učini život boljim, doprinoseći tako oblikovanju koncepta boljeg
života i budućnosti planete. Novi pravac brenda sastoji se od rekonstrukcije
vizuelnog identiteta LG-a i originalne interpretacije topline i osećaja
zajedništva po kojima je LG poznat. Kompanija ima za cilj da unapredi
interakciju sa kupcima kroz novi vizuelni identitet kojeg odlikuju vitalnost i
interaktivni elementi, dajući novo značenje prepoznatljivom LG simbolu.
U
digitalnom prostoru, simbol kompanije će oživeti i iznenaditi kupce novom
dimenzijom izražajnosti. Simbol brenda, sastavljen od slova „L“ i „G“, može da
izvede osam jedinstvenih pokreta, uključujući klimanje, okretanje i
namigivanje. Sa novim pokretima, LG simbol može da pozdravi kupce prijateljskim
osmehom ili da duhovito igra uz pozadinsku muziku na digitalnim platformama. Pored
prepoznatljive crvene boje, kompanija će koristiti energičniju LG Active Red
boju u svim komunikacijama sa kupcima. Predstavljeni su različiti gradivni
elementi ove boje koji se mogu primeniti u skladu sa jedinstvenim
karakteristikama svakog proizvoda ili usluge.
Kompanija
LG je dizajnirala i novi font za slogan Life's Good, koji će se češće koristiti
u pakovanju proizvoda. U fontove su pametno integrisani različiti oblici
inspirisani brojnim LG proizvodima. Nova strategija LG brenda ne samo da
osnažuje jedinstveni identitet kompanije, već́ ukazuje na spremnost i kapacitet
da evoluira zajedno sa novim generacijama, kao i privrženost inovativnom
pristupu korisničkim iskustvima širom sveta. Kompanija planira da, tokom cele
godine, koristi raspoložive, jedinstvene potencijale u svim komunikacijama sa
kupcima širom sveta.
-Jaka
i dosledna strategija brenda nam omogućava da bolje komuniciramo naše vrednosti
i jedinstven identitet koji harmonično spaja inovaciju sa toplinom“, rekao je
Vilijam Cho, izvršni direktor kompanije LG Electronics. „Implementirajući novu
strategiju brenda, LG ima za cilj da postane ikonski brend koji pravi pozitivnu
razliku u životima kupaca, bez obzira na njihove generacije i lokacije -
zaključio je Cho.
Komentari(0)