LG uvršten na listu 100 najboljih svetskih brendova
Kompanija je zauzela 97. mesto na ovogodišnjoj Interbrend listi najboljih svetskih brendova
LG Electronics je zauzeo 97. mesto na listi najboljih svetskih brendova za 2024. godinu (Best Global Brands 2024), koju je nedavno objavila konsultantska kuća za svetske brendove Interbrend (Interbrand), s procenjenom vrednošću od približno 6,5 milijardi dolara. Vrednost brenda LG je porasla za značajnih 38,7 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dobivši visoke ocene u kategorijama uloge i snage brenda. Ovaj napredak odražava značajna poboljšanja u poslovanju i konkurentnosti brenda.
Kompanija je zauzela 97. mesto na ovogodišnjoj Interbrend listi najboljih svetskih brendova
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih
brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge
brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost,
angažovanost i relevantnost. Kao pionir u ovoj industriji, Interbrendovi ISO sertifikovani
kriterijumi evaluacije se naširoko smatraju najpouzdanijom metodologijom u
svetu brendinga i marketinga. Interbrend je pozitivno ocenio jasnu viziju da LG
postane kompanija koja nudi pametna životna rešenja, kao i njen održiv rast
kroz istraživanje novih mogućnosti. Kompanija je takođe prilagodila svoje
strategije brenda kako bi se efikasno povezala sa potrošačima različitih
generacija u različitim delovima sveta, koristeći metode komunikacije koje
imaju odjeka kod publike u onlajn i oflajn režimu.
U julu prošle godine, LG je predstavio svoju viziju
transformacije u kompaniju za pametna životna rešenja (Smart Life Solutions
Company), s ciljem unapređenja korisničkog iskustva u različitim okruženjima,
uključujući domove, poslovne prostore, mobilnost i virtuelne oblasti. Otkako je
otpočeo svoju transformaciju, vrednost brenda LG je naglo porasla i više se
nego udvostručila – sa približno 3,1 milijarde dolara u 2022. godini, vrednost
je porasla na oko 6,5 milijardi dolara u 2024. Interbrend je takođe pohvalio
inicijativu „Brand Reinvent“ kompanije LG, čiji je cilj da pozicionira LG kao
mladalački i dinamičan brend, povezan sa kupcima svih generacija iz svih delova
sveta.
Kako bi u tome uspeo, LG je objedinio svoju poruku brenda i globalni slogan „Life’s Good“, omogućavajući da ga prihvate sve organizacije na globalnom nivou i njegovu integraciju u svakom aspektu korisničkog iskustva. Ovo uključuje redefinisanje identiteta brenda i vizuelnog izraza. Slogan „Life’s Good“ podrazumeva misiju brenda da kroz svoje proizvode, usluge i komunikaciju pomogne svima da uživaju u dragocenim životnim trenucima. U digitalnoj sferi, simbol brenda „Face of the Future“ privlači kupce prijateljskim osmehom i namigivanjem, podstičući tako osećaj povezanosti putem različitih digitalnih izraza.
LG takođe organizuje kampanje i pop-up događaje koji privlače pažnju budućih korisnika, posebno pripadnika generacije Z, i poziva ih da se povežu sa kompanijom na društvenim mrežama i u realnom životu. Globalna kampanja „Optimizuj svoj feed“ ima za cilj da širi pozitivu kroz onlajn algoritme, podstičući ljude da imaju optimističan pogled na život. Ova inicijativa je privukla ogromnu pažnju, prikupivši više od 1,8 milijardi pregleda na Jutjubu i Tiktoku u roku od dva meseca od pokretanja.
LG će nastaviti da unapređuje svoj angažman sa generacijom Z kreiranjem prostora za korisničko iskustvo u realnom životu, koji će biti prilagođeni interesovanjima mladih kupaca, kao što su stil života, igre i muzika. LG je i ranije bio prepoznat kao jedan od 100 najboljih svetskih brendova i to tri godine zaredom, u periodu od 2005. do 2007. godine. -Transformišemo se iz vodeće kompanije za kućne aparate i potrošačku elektroniku u kompaniju za pametna životna rešenja. Kao deo ove transformacije, pokrenuli smo ponovno osmišljavanje našeg brenda na osnovu našeg dugogodišnjeg obećanja ’Life’s Good’. U ovom istorijskom trenutku poslovne transformacije, ponosni smo što smo prepoznati kao jedan od 100 najboljih svetskih brendova, što je svedočanstvo našeg snažnog prisustva brenda i potencijala rasta - izjavio je Vilijam Čo, izvršni direktor kompanije LG Electronics.
Komentari(0)