Luka Napolitano - Ekskluzivni čet posvećen novom Fiat 500

Koristeći novi video format, snimljen pametnim telefonom kod kuće, Luka Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth EMEA, lično odgovara na pitanja potencijalnih kupaca o modelu 500 - novi Fiat 500

    foto: FCA
    Podeli




Fiat je izradio novu, „ličniju“ strategiju komunikacije, usmerenu na održavanje kontakta između organizacije i njenih korisnika, na jednostavan i efikasan način, u datom trenutku. Jedan od alata korišćenih u ovoj strategiji je „Ćaskanje s Fiat-om“, serija snimaka u kojima će Luka Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za tržište Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, odgovarati direktno na pitanja od potencijalnih kupaca u vezi s modelom New 500. Pitanja se biraju iz četa posvećenog modelu Novi 500, koja će slati stari i novi kupci zainteresovani za detaljnije informacije o Fiat-ovom novom „potpuno električnom“ modelu.

Snimci će biti objavljivani dvaput mesečno

Video snimci „Ćaskanje s Fiat-om“, koji će biti podeljeni s korisnicima četa i okačeni na YouTube kanalu brenda Fiat, biće snimljeni kod kuće pomoću pametnog telefona, u skladu s bezbednosnim pravilima koja trenutno važe. Snimci će biti objavljivani dvaput mesečno. To će biti način ovog brenda da odgovori na teme koje sve interesuju i da deli poruke i novosti u vezi s modelom novi Fiat 500.


Tri pitanja odabrana za prvu epizodu

Tri pitanja su odabrana za prvu epizodu „Ćaskanja s Fiat-om“, na koja se odgovori mogu smatrati relevantnim za širok spektar korisnika. Obrađene teme bile su ponuda automobila, cena game, i datum isporuke konačnom kupcu. Pitanja su odabrana iz grupe pitanja koja su postavili korisnici iz tri zemlje - Nemačke, Francuske i Italije.

Čet posvećen modelu New 500 je prvi te vrste u automobilskoj industriji. U pitanju je poseban kanal za potencijalne kupce modela New 500, rane naručioce, to jest one koji su izrazili interesovanje za „La Prima“, numerisanu verziju modela New Fiat 500, s posebnim numerisanim znakom na prvih 500 modela i „La Prima“ znakom za naredne modele.

Autorska tehnologija kompanije LivePerson

Ovaj kanal je takođe usmeren ka svima onima koji su zainteresovani za automobil u širem smislu. Sistem je zasnovan na autorskoj tehnologiji kompanije LivePerson, koja povezuje različite platforme za razmenu poruka, kako bi se omogućilo korisnicima usluge da započnu i nastave dragocene razgovore s korisnicima. Ciljevi projekta obuhvataju celokupnu putanju korisnika od traženja informacija u pretprodajnom procesu, do podrške pri kupovini, i naravno brige o korisnicima.

Komentari(0)

sortiraj