Maleni terenac velikog dometa
„Panda“ je oličenje kreativnosti, individualnosti i orginalnosti, a stvorena je da zadovolji i najzahtevnije ukuse vozača, čak i one najrazmaženije
„Fijat panda“ je odličan automobil i neverovatno zanimljiv u vožnji. Jednostavan je za upravljanje, veliki je po svojim mogućnostima, a tako mali kada je u pitanju nalaženje parking mesta u centru grada. Snažan je i spreman za vožnju na svim podlogama. Ima jedinstvenu ličnost i prepoznatljiv je na svakom koraku, a u sebi uvek „nosi“ besprekoran italijanski stil.
Redakcija MAKINA.RS imala je priliku da testira ovu
italijansku perjanicu u verziji 1,2 sa motorom snage od 69 KS. Ovaj
četvorotočkaš na prvi „gas“ nas je kupio svojim izgledom, udobnošću,
preglednošću i pre svega kvalitetom.
Robusan i
neobičan
Njegov izraženi prednji deo podseća na SUV vozilo,
stranice kao sedan, a prozori visokog luka i trećim „leptir“ staklom daju mu
jedinstven stilski detalj. Ovog urbanog četvorotočkaša krase visoka vrata i
neobično dizajnirana sedišta koja omogućavaju laki pristup kabini, dok
instrument tabla, merači i tanki upravljač stvaraju neobičnu prostranost za
putnike i odličan ambijent.
„Pandin“ izgled krase i detalji koji uključuju rešetku
hladnjaka, sa dva ogromna hromirana svetla, branik sa dovodom vazduha koji
odaju utisak dinamičnosti i čvrstine. Visoki četvrtasti zadnji deo automobila
je okarakterisan dugačkim, vertikalnim svetlima i ističu veličinu prostora i
praktični oblik „fijat pande“. Ovaj model dolazi i sa pogonom na sva četiri
točka i zbog svoje upotrebljivosti, jednostavnosti i izdržljivosti postao je
prava legenda i među terencima. „Panda“ nudi prirodniji i udobniji način
vožnje. Za to je zaslužan manuelni petostepeni „džojstik“ menjač koji se nalazi
na kontrolnoj tabli u nivou upravljača. Vozaču i putnicima daje velikodušni
prostor za ovu klasu vozila u predelu nogu, ramena i glave, kao i veliki broj
manjih i većih pregrada za odlaganje raznih sitnica.
Ovaj mali italijanski četvorotočkaš do stotke stiže za 14
sekundi, u gradskoj vožnji na pređenih 100 kilometara potroši 7,2 litra
benzina, a na otvorenom putu oko pet. Maksimalna brzina koju smo isterali na
cajgeru je 155 km/h. Svoj atraktivan izgled duguje neobičnim dimenzijama.
Dugačak je 3,5 metara, širok 1,5, u visinu se proteže na 1,5 metara, dok je
međuosovinsko rastojanje 2,2 metra. Zapremina prtljažnika je sasvim dovoljna za
ovaj tip automobila i iznosi 206 litara.
Odlična
investicija
Novac koji se iskešira za ovog malog „terenca“ svakako će
vam se vratiti duplo, jer testirani model sa „ful“ opremom i reciklažom košta
9.300 evra. Ovaj italijanski model je oličenje kreativnosti, individualnosti i
orginalnosti. Opremljen bogatim izborom raznovrsnih dodataka za prilagođavanje,
raznolikim potrebama i željama, ovaj automobil stvoren je da zadovolji i
najzahtevnije ukuse vozača, čak i one najrazmaženije.
Tekst
Dragan Stanimirović
Lična karta
Zapremina 1,2
Snaga 69 KS
Prtljažnik 206 l
Maksimalna
brzina 155 km/h
Ubrzanje 0-100 14s
Cena 9.300 evra
Komentari(0)