Maleni terenac velikog dometa

„Panda“ je oličenje kreativnosti, individualnosti i orginalnosti, a stvorena je da zadovolji i najzahtevnije ukuse vozača, čak i one najrazmaženije

    foto: Dragan Stanimirović
    Podeli




„Fijat panda“ je odličan automobil i neverovatno zanimljiv u vožnji. Jednostavan je za upravljanje, veliki je po svojim mogućnostima, a tako mali kada je u pitanju nalaženje parking mesta u centru grada. Snažan je i spreman za vožnju na svim podlogama. Ima jedinstvenu ličnost i prepoznatljiv je na svakom koraku, a u sebi uvek „nosi“ besprekoran italijanski stil.

Redakcija MAKINA.RS imala je priliku da testira ovu italijansku perjanicu u verziji 1,2 sa motorom snage od 69 KS. Ovaj četvorotočkaš na prvi „gas“ nas je kupio svojim izgledom, udobnošću, preglednošću i pre svega kvalitetom.

Robusan i neobičan

Njegov izraženi prednji deo podseća na SUV vozilo, stranice kao sedan, a prozori visokog luka i trećim „leptir“ staklom daju mu jedinstven stilski detalj. Ovog urbanog četvorotočkaša krase visoka vrata i neobično dizajnirana sedišta koja omogućavaju laki pristup kabini, dok instrument tabla, merači i tanki upravljač stvaraju neobičnu prostranost za putnike i odličan ambijent.

„Pandin“ izgled krase i detalji koji uključuju rešetku hladnjaka, sa dva ogromna hromirana svetla, branik sa dovodom vazduha koji odaju utisak dinamičnosti i čvrstine. Visoki četvrtasti zadnji deo automobila je okarakterisan dugačkim, vertikalnim svetlima i ističu veličinu prostora i praktični oblik „fijat pande“. Ovaj model dolazi i sa pogonom na sva četiri točka i zbog svoje upotrebljivosti, jednostavnosti i izdržljivosti postao je prava legenda i među terencima. „Panda“ nudi prirodniji i udobniji način vožnje. Za to je zaslužan manuelni petostepeni „džojstik“ menjač koji se nalazi na kontrolnoj tabli u nivou upravljača. Vozaču i putnicima daje velikodušni prostor za ovu klasu vozila u predelu nogu, ramena i glave, kao i veliki broj manjih i većih pregrada za odlaganje raznih sitnica.

Ovaj mali italijanski četvorotočkaš do stotke stiže za 14 sekundi, u gradskoj vožnji na pređenih 100 kilometara potroši 7,2 litra benzina, a na otvorenom putu oko pet. Maksimalna brzina koju smo isterali na cajgeru je 155 km/h. Svoj atraktivan izgled duguje neobičnim dimenzijama. Dugačak je 3,5 metara, širok 1,5, u visinu se proteže na 1,5 metara, dok je međuosovinsko rastojanje 2,2 metra. Zapremina prtljažnika je sasvim dovoljna za ovaj tip automobila i iznosi 206 litara.

Odlična investicija

Novac koji se iskešira za ovog malog „terenca“ svakako će vam se vratiti duplo, jer testirani model sa „ful“ opremom i reciklažom košta 9.300 evra. Ovaj italijanski model je oličenje kreativnosti, individualnosti i orginalnosti. Opremljen bogatim izborom raznovrsnih dodataka za prilagođavanje, raznolikim potrebama i željama, ovaj automobil stvoren je da zadovolji i najzahtevnije ukuse vozača, čak i one najrazmaženije.


Tekst

Dragan Stanimirović


Lična karta

Zapremina 1,2

Snaga 69 KS

Prtljažnik 206 l

Maksimalna brzina 155 km/h

Ubrzanje 0-100 14s

Cena 9.300 evra

Komentari(0)

sortiraj