​Nemac pun adrenalina

Opel Astra sport turer ima upečatljiv dizajn, skrojena je vrhunski od glave do pete, koja iza lepe spoljašnjosti krije mnogo više u svojoj unutrašnjosti





Velika očekivanja Opela od novog modela Astre u karavan verziji izgleda da su se dobro isplatila. Ovaj četvorotočkaš vozače je očarao prevashodno odličnim dizajnom, a kada se na to doda da je tokom vožnje utegnut skoro na svim poljima, možemo reći da je iz nemačke fabrike na drumove stigao kvalitetan automobil.

Perfektan agregat

Da bi videla od čega je skrojena ova karavnska aždaja, redakcija WWW.MAKINA.RS imala je priliku da testira novu Astru u verziji 1,6 CDTI sa motorom snage 110 KS. Kao i kod hečbeka, koju smo imali prilike da vozimo, nova generacija donosi revoluciju u svojoj klasi, sa odličnim karakteristikama ne samo u pogledu tehničkog i ekonomskog dostignuća već i u pogledu industrijskog dizajna. Njegova unutrašnjost je prostrana, udobna i praktična. Na zadnjoj klupi ima dovoljno prostora za glavu i kolena. Deljiva je i omogućuje prevoz dužih predmeta. Potpunim preklapanjem sedišta dobija se prtljažni prostor maksimalne zapremine od čak 1.630 litara, a u normalnom stanju iznosi 540 litara. U prtljažniku ima dovoljno mesta da se smeste tri velike putne torbe, kao i razne sitnice.

Najbolji u klasi

Čim smo seli u automobil, bukvalno nam se sve samo reklo, zašto i kako je ovaj lepotan jedan od najboljih u klasi. U njemu je sve nadohvat ruke i stiče se utisak da je pravljen samo za vas. Svoju pravu narav otkrio nam je kada smo mu stisli papučicu gasa. Od 0 do 100 km/h stižemo za samo 9 sekundi! U tom trenutku pokazalo se da diše snagom i adrenalinom. Na cajgeru ovog lepotana isterali smo čitavih 195 km/h!

Kabina je odlično uređena, upakovana i maksimalno utegnuta za najstrožije sladokusce. Unapređena je u okviru tri nivoa opreme. Instrument tabla sve važne informacije predstavlja u vozačevom vidnom polju, što je, verujte, pri velikim brzinama veoma važno. Opelovi inženjeri su pazili da porast dimenzija pretoče u veću prostranost putnika u unutrašnjosti.

U krivine smo ulazili precizno uz optimalno prijanjanje. Ono što je najbitnije, testirani model je izuzetno štedljiv. Iako nismo bili ni najmanje laki na gasu, nova Astra u karavan verziji nas je prijatno iznenadila potrošnjom. Na otvorenom putu istera 5,5 litara, a u gradskoj vožnji iz rezervoara iscuri 7,2 litara dizela. Šestostepeni manuelni menjač je odlično podešen za sva iskušenja na drumu, jer u svoje pregrade ulazi veoma precizno.

Oštriji izgled

Dugačaka je 4,7 metara, široka 1,87, a u visinu se proteže do odličnih 1,5 metara. Međuosovinsko rastojanje je produženo i sada iznosi 2,66 metara. Zaobljene linije na ovom prelepom četvorotočkašu postale su znatno oštrije i blago četvrtaste za razliku od svog prethodnika. To se najbolje uočava na prednjem delu automobila, farovima, haubi i krilima. Slično je i sa zadnjim branikom i zadnjim svetlima. Kod ovog četvorotočkaša prednost imaju kvalitet, funkcionalnost i preglednost gde god sedeli u automobilu. Nova Astra u karavan verziji do detalja izgleda stvarno dobro.

Tekst

Dragan Stanimirović


LIČNA KARTA

Zapremina motora 1.6 CDTI

Snaga 110 KS

Ubrzanje 0-100km/h za 9 sekundi

Potrošnja 5,5-7,2l

Komentari(1)

sortiraj
Deki 08:55 | 23.06.2017
Vrh auto. Jedan od boljih i lepsih karavana. Za klasu isprd prethodnog modela
0 0 odgovori