Vladan Rosić AC Brajić - Veliki ulog i evropski standardi, krunisani uspehom
Vladan Rosić, direktor prodaje AC Brajić, kaže za makina.rs da je ova automobilska kompanija prošlu godinu završila sa ispunjenim zadatim ciljevima, što je s obzirom na tržišne okolnosti veliki uspeh
Kakva je situacija sa prodajom novih vozila u Srbiji?
-Kao što je već dobro poznato na našem
tržištu, Auto Centar Brajić je diler dva automobilska brenda - Opel i Hyundai.
Proizvodnja novih automobila trenutno trpi zbog nedostatka poluprovodnika i
čipova, ali i pored pomenute krize Auto Centar Brajić isporučuje Opelova vozila
u optimalnim rokovima (od 4 do 6 meseci) dok vozila Hyundai imamo na
raspolaganju za brzu isporuku do mesec dana.
Kako “ide” prodaja polovnih
vozila?
-Prodaja korišćenih vozila je delatnost naše kompanije koja
doživljava ekspanziju. U svakom momentu tu je 20 do 40 vozila na lageru,
različitih modela i brendova. Od malih vozila tu su Opel Corsa i Reno Clio
(benzin ili dizel), ali imamo i širok izbor velikih vozila, putničkih ili
teretnih za potrebe fizičkih i pravnih lica za prevoz robe i putnika. Pre
prodaje svako vozilo se mehanički pregleda i ukoliko postoji ikakva
neispravnost ona se odmah otklanja. Svako vozilo se pre prodaje dubinski čisti
(kompletno vozilo, enterijer, motor i eksterijer) i radimo dezinfekciju
enterijera vozila. Ukoliko vozilo ima limarsko farbarska oštećenja, naše
servisno odeljenje vraća vozilo u fabričko stanje. Tako da su sva korišćena
vozila "kao nova" i što je veoma važno - sa garancijom od dve godine
na motor i menjač.
Da li možete da nam
date savet za potencijalne kupce polovnih vozila - šta je to na šta treba da najviše obrate pažnju?
-Važne stavke prilikom kupovine korišćenog vozila su da
vozilo poseduje servisnu istoriju (poželjno u ovlašćenom servisu) i da nije
pretrpelo havariju. Poželjno je da kupujete vozilo od prodavca koji je od
poverenja i ima tradiciju rada na tom tržištu. Naravno, i da imate garanciju na
vozilo. Poželjni benefiti prilikom kupovine vozila su opcija "staro za
novo", te razni oblici kreditiranja na lokaciji prodavca. Osiguranje -
kasko i obavezno. A tu su i pogodnosti tehničke prirode poput nabavke zimskih i
letnjih pneumatika, i tehnički pregled na lokaciji prodavca.
Vaša kompanije je otvorila potpuno novi
objekat u Beogradu. Kakva su Vaša očekivanja obzirom na opštu krizu?
-Svakako želimo da se pohvalimo novim
Opelovim dilerstvom po poslednjim standardima Opel-a na lokaciji Ibarski Put
101 (obilaznica Beograda kod Orlovače). Prošlu godinu smo završili sa potpuno
ispunjenim zadatim ciljevima, što je s obzirom na tržišne okolnosti veliki
uspeh. Naša očekivanja su da u prvoj polovini ove godine dođe do rešenja krize
sa poluprovodnicima i čipovima pa da krenemo u radne aktivnosti punim
kapacitetom i bez ograničenja u proizvodnji vozila.
Kažite nam nešto više o
samom objektu?
-Dilerstvo poseduje prodajni salon od 450m2, odeljenje za
mehaničke radove od 450m2 sa 6 dizalica, tehnički pregled, limarsko-farbarsko
odeljenje na 600m2, vulkanizersko odeljenje, hotel za pneumatike, magacinski
prostor od 500m2,100 obeleženih parking mesta i rent a car agenciju. Svako
odeljenje je kompletno opremljeno najnovijim alatima i aparaturom iz Nemačke.
Auto Centar Brajić je u 2021. godini uložio preko 2.000.000 evra u izgradnju i
opremanje centra. Ponosno ističemo da je dilerstvo Auto Centra Brajić jedino u
Srbiji koje je rađeno kompletno po preporuci i poslednjim standardima
proizvođača.
Kakva su predviđanja za
prodaju u ovoj godini i kakva su očekivanja?
-U ovoj godini očekujemo dalji rast odeljenja prodaje
korišćenih vozila i servisa (mehanika, limarija, tehnički pregled,
vulkanizersko odeljenje), te unapređenje rent a car poslovanja. Kada je reč o
odeljenju prodaje novih vozila uložićemo napore da održimo postojeće rezultate.
I za kraj šta je ono
što vas kao kompaniju izdvaja od drugih?
-Naša kompanija već duzi niz godina prodaje vozila internacionalnim kompanijama i prilagodili smo se njihovim potrebama u potpunosti. Mi smo jedan od većih flotnih dilera u Srbiji. Naši partneri su Coca Cola, Roche, Boehringer Ingelheim, Novartis, Logo, Saga, JTI, Schiedel Dimnjacki sistemi, A1, Hell Drinks, Sika, SGS i drugi. U mogućnosti smo da im ponudimo najbolje pakete servisne podrške: zamenska vozila, "door to door" uslugu, praćenje registracija, redovnih servisa i slično. Tu smo i za upravljanje kriznim situacijama i pomoć korisnicima prilikom havarija, te otkaza vozila na terenu. Pored profesionalnog, tačnog i odgovornog pristupa našu kompaniju odlikuje i izuzetna fleksibilnost koja je neophodna u današnje vreme.
Komentari(0)