Nova LG kampanja koja širi optimizam na društvenim mrežama postala pravi hit
Plejlista kompanije LG na društvenim mrežama pod nazivom „Optimizuj svoj feed“ za svega tri nedelje prikupila je neverovatnih 1,2 milijarde pregleda
Kompanija LG Electronics pokrenula je globalni izazov na društvenim mrežama u kome podstiče korisnike širom sveta da kreiraju i dele trenutke svakodnevnog optimizma na svojim profilima, a sve u cilju jačanja pozitivnog uticaja svog osnovnog slogana Life’s Good. Odvijajući se na Tiktoku i Instagramu, izazov podstiče učesnike da kreiraju pozitivniju atmosferu na feed-ovima svojih društvenih mreža objavljivanjem optimističnih trenutaka i selfija na kojima, poput K-pop muzičkih zvezda, pomoću palca i kažiprsta jedne ruke formiraju srce, uz heštegove #Lifesgood i #Optimismyourfeed.
Hjuen
Kim
-LG je posvećen ispunjavanju svog
obećanja Life’s Good – Život je lep. Ovaj izazov na društvenim mrežama ima za
cilj da otkrije i podeli šta slogan Life’s Good znači našim korisnicima -
izjavila je Hjuen Kim, potpredsednica i šefica LG Divizije za upravljanje
brendom. - Verujemo u snagu optimističkog stava prema životu, a naš izazov
Optimizuj svoj feed na društvenim mrežama posvećen je tome da inspiriše više
pozitivnih aktivnosti kako u virtuelnom, tako i u stvarnom svetu.
Optimizuj
svoj feed
Izazov na društvenim mrežama deo je
LG kampanje „Optimizuj svoj feed“ i prati
prošlomesečno lansiranje istoimene LG plejliste – kolekcije originalnog
sadržaja koji, kada se na njega reaguje, povlači više optimističkog sadržaja na
vaš feed. Kreirana u saradnji sa globalnim influenserima poznatim po svom
pozitivnom uticaju, plejlista korisnicima pruža mogućnost da dožive više
inspirišućih i vedrijih objava. Samo tri nedelje nakon objavljivanja na
Tiktoku, Jutjubu i ostalim društvenim mrežama, plejlista je privukla više od
1.2 milijarde pregleda. Ovo je odjeknulo među korisnicima u svetu i izazvalo
njihove komentare u kojima su istakli želju da se pridruže i tako pozitivno
utiču na svoje algoritmove.
Izazov
inspiriše korisnike širom sveta
Izazov inspiriše korisnike širom
sveta da se pridruže influenserima kao što su Tina
Čoi, Viktorija Braun, Džoš Harmon, Team1llusion, Lena Vivas i Samjul Vajdenhofer i zajedno sa njima
šire optimizam na feed-ovima društvenih mreža. Samo četiri dana nakon
pokretanja, oko 21.000 korisnika se već pridružilo pokretu kako bi delili svoje
optimistične trenutke.
Optimizuj
svoj dan
LG je u međuvremenu takođe pokrenuo
oflajn kampanju pod nazivom „Optimizuj svoj dan“, koja će trajati do početka
jula. Nastavljajući prošlogodišnju praksu, kamion ukrašen kompanijskim sloganom
Life’s Good obići će 11 poslovnih lokacija u Južnoj Koreji. Kamion ima veliki
LED ekran na kojem se emituju video zapisi iz kampanje Life’s Good i prikazuju
slogani pozitivnosti koje su delili zaposleni u LG-u širom sveta. LG veruje u
širenje kampanjske poruke optimizma kako među zaposlenima, tako i širom sveta.
Vilijam
Čo
-Svi mi smo ambasadori brenda LG“,
izjavio je izvršni direktor kompanije Vilijam Čo. - Ako svako od nas počne da
unosi vedrinu u svoje okruženje korak po korak, verujem da će LG jednog dana
postati kompanija koja zaista zrači pozitivnošću, doprinoseći kreiranju boljih
života i boljeg sveta - rekao je on.
Komentari(0)