Novi Abarth 595 Scorpioneoro i Abarth 595 Monster Energy Yamaha
Abarth predstavlja dve specijalne serije, ekskluzivni Abarth 595 Scorpioneoro i adrenalinski Abarth 595 Monster Energy Yamaha, koji predstavljaju dve duše brenda
Abarth 595 Scorpioneoro je limitirano izdanje sa samo 2000 modela koji odaju počast ekskluzivnom modelu A112 Abarth Zlatni prsten, ljubiteljima poznatog kao A112 Abarth Targa Oro. Zaista ekskluzivni automobil, samo 150 modela koji su proizvedeni 1979. godine, svi crne boje, sa zlatnim detaljima, sofisticiranim enterijerom i širokom paletom standardne opreme, u skladu sa italijanskom tradicijom „granturismo“ automobila.
Druga posebna Abarth 595 Monster
Energy Yamaha serija savršen je izraz zajedničkih vrednosti brendova Scorpion i
Yamaha, ukorenjenih u performansama, trkanju, tehnologiji i zabavi. Ovo
partnerstvo, započeto 2015. godine, i dalje je snažno, zasnovano na njegovoj
sposobnosti da prevaziđe sportske i trkačke barijere „spuštanjem na ulice“ sa
mnogim adrenalinskim paketima - Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition
(2015), dvosed Abarth 695 Biposto Yamaha Factory Racing Edition (2015), i
konačno, Limited Edition Abarth 695 KSSR Yamaha (2017). Danas se štafeta
predaje novom modelu Abarth 595 Monster Energy Yamaha, u ograničenom izdanju od
2000 primeraka, kako bi se nastavilo zajednički započeto putovanje, sada sa
dodatnim „povećanjem energije“ iz nove saradnje sa Monsterom, renomiranim
energetskim napitkom koji je u potrazi za izazovima deli istu ljubav prema
sportu kao i potragu za emocijama kao i brendovi Abarth i Yamaha.
Abarth 595 Scorpioneoro
Ekskluzivni Abarth 595 Scorpioneoro
predstavlja savršen spoj životnog stila i performansi. Dizajniran za one koji
žele udobnost u svakodnevnoj upotrebi automobila, sofisticirane detalje i ne
žele da se odreknu performansi. Pod njegovim poklopcem motora 165 KS „grebe
tlo“ i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,3 sekunde. Njegov 1.4 T-jet motor sa
Euro6D TEMP homologacijom uparen je sa mehaničkim menjačem, ali može se
opremiti robotskim sekvencijalnim menjačem Abarth sa menjačima na zahtev.
Njegove performanse prepune adrenalina savršeno ukombinovane sa prepoznatljivim
i jedinstvenim izgledom odaju počast ekskluzivnom „Zlatnom prstenu“ A112 Abarth
iz 1979. godine, šire poznatom kao A112 Abarth „Targa Oro“ koji karakteriše
crna boja, ukrasna zlatna obloga na karoseriji i sjajne aluminijumske felne u
boji zlata. Retki modeli koji su ostali veoma su traženi kod kolekcionara.
Specijalna serija
Specijalna serija Abarth 595
Scorpioneoro jednako je impresivna i pravi je „kolekcionarski primerak“,
proizveden u ograničenom izdanju i sa prestižnom numerisanom pločicom u svojoj
kabini. Nova posebna serija sadrži ekskluzivne detalje. Spolja je prepoznatljiv
po crnoj boji škorpiona i dostupna je na zahtev u Podium Blue, Racing White i
Record Gray bojama, a mat crni krov sa šablonom šahovske table savršeno se
slaže sa „hladno sivom“ katran bojom na ručkama, poklopcima retrovizora i
prednjim i zadnjim branicima. Kako bi se
još više naglasilo koliko je sjajna, ova nova posebna serija sadrži
zlatne detalje, poput škorpiona na poklopcu motora, linije na karoseriji i
„zlatnih“ alu-felni od 17 inča ili, na zahtev, crnih alu-felni od 17 inča sa
zlatnim škorpionom na poklopcu točka.
U unutrašnjosti su nova Abarth
Scorpionflage sportska sedišta presvučena crnom kožom i zadnja sedišta od
tehničkog materijala kako bi bolje držala telo tokom sportske vožnje. Na
naslonima za glavu na prednjem sedištu, izvezen je natpis Scorpioneoro, uz
italijansku zastavu i simbol Abartha. Nova sedišta su ukombinovana sa Scorpion
Black komandnom tablom sa matiranim crnim detaljima i zlatnom pločicom na
centralnom tunelu i personalizovanim patosnicama.
Sistem za informacije i zabavu
Uz sve to, Abarth 595 Scorpioneoro
nudi najbolji trenutno dostupni sistem za informacije i zabavu HD UconnectTM sa
ekranom od 7 inča sa podrškom za Apple CarPlay i Google Android Auto, brzom
platformom i ekranom visoke rezolucije, GPS-om i DAB digitalnim radiom, kao i
sofisticirani BeatsAudio™ sistem sa ukupnom izlaznom snagom od 480 W i
8-kanalnim digitalnim zvučnikom, uključujući vrhunski algoritam za
izjednačavanje, sposoban da reprodukuje puni zvučni spektar studija za
snimanje. I na kraju, ne i najmanje važno, Breil je kreirao specijalni sat s
hronografom, u ograničenoj seriji, posvećen novoj specijalnoj seriji Abarth 595
Scorpioneoro, koja sadrži ugravirani zlatni logotip Škorpiona.
Abarth 595 Monster Energy Yamaha
Novo posebno izdanje modela Abarth
595 Monster Energy Yamaha je dizajnirano posebno za mlade kupce i ne samo nego
i ljubitelje moto sporta, sa uzbudljivim, a i dalje ekskluzivnim proizvodom,
kao i ultra visokim performansama bilo kog Abarth modela. Proizvedena u
ograničenom broju od 2000 primeraka, nova posebna serija slavi partnerstvo dva
brenda, koje traje još od 2015. godine. Njihova veza zasnovana je na
zajedničkim vrednostima koje čine performanse, trke, tehnologija i zabava.
Estetika je inspirisana šemom bojenja
MotoGP modela YZR-M1 kompanije Monster Energy Yamaha za 2020. godinu,
spoljašnjost nove posebne serije odlikuje se dvema bojama, plavom i crnom, a
takođe je na raspolaganju i samo u crnoj boji, sa logotipom Monster Energy
Yamaha MotoGP sa donje strane, odmah iznad logotipa 595. Ovo specijalno izdanje
zaokruženo je čudovišnom „kandžom“ na poklopcu motora koja predstavlja znak
nove saradnje između škorpiona i renomiranog energetskog pića koji „budi
energiju“ za imidž ove nove posebne serije. Tamne boje su u suprotnosti sa „hladno
sivom“ bojom katrana, što se vidi na ručkama na vratima i prednjem i zadnjem
braniku. Sa unutrašnje strane, model poseduje posebna nova Abarth sportska
sedišta sa plavim oblogama i logotip Monster Energy Yamaha MotoGP na naslonima
za glavu. Plavi detalji se izdvajaju na crnoj komandnoj tabli. U tome se ogleda
dvobojnost spoljašnjosti, dok je numerisana pločica postavljena na centralni
tunel.
Menjač sa komandama na volanu
Abarth 595 Monster Energy Yamaha
opremljen je 1.4 T-jet motorom od 165 KS sa Euro6D TEMP homologacijom, sa
manuelnim menjačem, ali na zahtev može biti opremljen automatskim
sekvencijalnim Abarth menjačem sa komandama na volanu. Standardna oprema
uključuje volan inspirisan trkačkim modelima sa ravnim donjim delom i
centrirajuću šipku na gornjem obodu volana, posebno korisnu za vožnju
sportskih automobila. Dugme „Sport“ kontroliše maksimalnu isporuku obrtnog
momenta, kalibraciju servo upravljača i reakciju na gas, najzad, tu je i zvuk
auspuha Record Monza sa aktivnim ventilom. Kočioni sistem, ad hoc dizajniran za
Abarth, pruža maksimalnu sigurnost prilikom usporavanja preko prednjih i
zadnjih ventilacionih diskova prečnika 284 mm i 240 mm. Takođe, deo standardne
opreme je i zadnja osovina Koni, sa tehnologijom selektivnog prigušivanja frekvencije
(FSD) za povećanje prianjanja, upravljanja i stabilnosti, što čini iskustvo
vožnje jedinstvenim.
Sedmoinčni HD Uconnect™, sa podrškom
za Apple CarPlay i Google Android Auto™, odnosno najboljim rešenjima za
povezivanje pametnog telefona sa automobilom za Apple iOS i Android operativne
sisteme, takođe je deo standardne opreme u modelu Abarth 595 Monster Energy
Yamaha. Ova jedinstvena platforma dolazi sa ugrađenim sistemom Abarth
Telemetry, koji omogućava vozačima da mere svoje performanse. U ovom nizu, ali
ne i najmanje bitno, ova posebna serija sadrži i posebni vizuelni efekat koji
prikazuje Monster Energy Yamaha MotoGP logotip na ekranu pri pokretanju.
Nova komunikaciona kampanja
Abarth 595 Scorpioneoro i Abarth 595
Monster Energy Yamaha, dva modela koji veličaju duh brenda i iznenađuju svojom
impresivnom komunikacijskom kampanjom, još jednom poverenoj agenciji
Independent Ideas potvrđujući međusobno poverenje u saradnji. Oba filma
rezultiraju projektom koji kombinuje komunikaciju na digitalnim platformama sa
konvencionalnijim formatima, nudeći kampanju punu modernog i zadivljujućeg
sadržaja. Ekskluzivnost novog Abarth 595 Scorpioneoro leži u zlatnim bojama
koje karakterišu automobil, dodatnoj vrednosti proizvoda koji inspiriše
celokupni koncept kampanje. Novi onlajn video nudi savremenu verziju poznate
legende o Kralju Midasu, gde se jezik ATL i Digitalnog sveta okuplja kako bi
obogatio naraciju, što Škorpiona čini vrhunskom zvezdom. Vizuelni efekti poput
GIF-ova i raznih elemenata koji se vrte u krug samo su neke od tehnika kojima
se publika uranja u izvanredan svet, na pola puta između stvarnog života i
virtuelne stvarnosti, gde se sve menja i transformiše dodirom Škorpiona.
Naspurot tome, novi Abarth 595 Monster Energy Yamaha nadmašuje sve nivoe energije koje poznajemo. Kampanja pokazuje čist nalet adrenalina, koji izranja na scenu u provokativnom i ironičnom internet videu, u tipičnom Abarth stilu. Opet, priča koja je razvijena u cilju predstavljanja modela pokreće projekat izuzetno bogat sadržajem, inspirisan internetskim videom za poboljšanje komunikacije na svim digitalnim platformama. Cilj je vrlo specifičan - najaviti dolazak u grad novog i neiscrpnog izvora uživanja koji može podstaći nečiju želju za vožnjom, nudeći neverovatne performanse na putu. Dva stilski različita projekta, oba sa Škorpionom koji se još jednom pokazao kao njihova najsjajnija zvezda.
Komentari(0)