Novi Abarth 695 Anniversario u virtualnoj realnosti

Povodom rođendana osnivača Karla Abarta, brend Abarth je na tržište lansirao novu aplikaciju, „Abarth AR 695“, koja oživljava novi model Abarth 695 70° Anniversario u VR

    foto: FCA
    Podeli




Na dan rođendana njegovog osnivača Karla Abarta, rođenog u Beču 15. novembra 1908. Godine, brend sa značkom škorpiona obelodanio je novu aplikaciju „Abarth AR 695“. Putem tehnologije virtuelne realnosti. Aplikacija omogućava korisnicima da se udube u razgledanje ovog ekskluzivnog automobila ograničene serije, spolja i iznutra, kojim se obeležava proslava Abartove godišnjice, otkrivajući novi spojler - „Assetto Variabile“.

Aplikacija je dostupna na tržištima EMEA regiona i može se skinuti direktno na uređaje sa „Google Play Store“ ili „Apple Store“ prodavnica putem linkova https://play.google.com/store/apps/details?id=com.... https://apps.apple.com/app/abarth-ar-695/id1482772..., što je još jedna novina koja potvrđuje povezanost brenda Abarth sa današnjim tehnološkim trendovima. „Abarth AR“ predstavlja evoluciju proizvodnih kataloga iz prošlosti, omogućavajući lakši pregled i trenutno ažuriranje, i nudi neverovatno digitalno iskustvo unutar novog modela Abarth 695 70° Anniversario.

Prikaz verzije automobila u prirodnoj veličini

Nova aplikacija „Abarth AR 695“ pruža korisnicima prikaz verzije automobila u prirodnoj veličini bilo gde. Sve što treba da urade jeste da oiviče veći prostor kamerom uređaja kako bi pozicionirali 3D model u razmeri 1:1, u nekom kontekstu i u proporcionalno okruženju. Korisnici će imati priliku da se kreću oko automobila, posmatrajući ga u 360°. Moći će da otvore vrata automobila i istraže unutrašnjost, pokreću novi zadnji spojler „Assetto Variabile“, zatrube i ubrzaju kako bi čuli urlik najmoćnijeg motora u ponudi 1.4 turbo motora sa 180 KS i 250 Nm obrtnog momenta.

Neverovatni detalji i kvalitet slike su toliko ubedljivi da korisnici veruju da stoje pored modela Abarth 695 70° Anniversario, izvanrednog i posebnog automobila koji slavi 70. godišnjicu brenda Abarth & C. Ovo je omaž inventivnosti osnivača Karla Abarta, koji je prvi shvatio potencijal unapređenja tehnike na običnim komercijalnim automobilima. Pored ovog magičnog efekta, aplikacija „Abarth AR 695“ takođe omogućava korisnicima da naprave personalizovane fotografije, postavljene pored virtuelnog automobila koji je postavljen gde oni to žele i da ih dele sa prijateljima preko svojih profila na društvenim mrežama.

Ne treba zaboraviti da nova aplikacija „Abarth AR 695“ nastavlja put koji je ovaj brend započeo 2017. godine, pri čemu je AR aplikacija namenjena modelu „Abarth 124 spider“. Brend „Abarth“ je bio prvi FCA brend koji je predložio takvu digitalnu novinu, čiji je uspeh demonstriran sa preko 4.000 preuzimanja i više od 150.000 interakcija u „Apple Store“ prodavnici.

Pratite Škorpiona

I konačno, kako bi proslavili rođendan Karla Abarta, novi animirani logo biće dodat kolekciji u okviru sprovođenja komunikacionog projekta Pratite Škorpiona. Ovaj prikaz izuzetne kreativnosti proslaviće jedan od najvažnijih događaja u kalendaru brenda Abarth - rođenje njegovog osnivača Karla Abarta. Za ovu priliku, izrađen je animirani prikaz sa stilizovanim horoskopskim znakom škorpiona, istorijskog simbola brenda. Spoljni okvir logoa oživljava na pozadinskoj zvezdanoj noći koja se pojavljuje kako bi osvetlila štit, dok snažan zvučni efekat naglašava njegovo formiranje, naglašavajući dinamični i inovativni duh brenda.

Komentari(0)

sortiraj