Otvoren novi servis za Fiat i Fiat Proffesional vozila

Novi servisni centar uređen prema najvišim svetskim standardima za brendove Fiat i Fiat professional otvoren je u Beogradu

    foto: FCA
    Podeli




Novi servis svečano je otvorila kompanija Nikom auto, jedan od navećih partnera distributera svih vozila game FCA, uz prisustvo brojnih zvanica.

Nikola Nikolić

-Ponosni smo što otvaramo savremeno uređeni, reprezentativni servisni centar po najnovijim standardima FCA Grupe, u šta je uloženo dosta truda i rada. Imali smo veliku želju da obogatimo ovaj grad još jednim servisom i pružanjem svih vrsta servisnih usluga evropskog kvaliteta. Koristim priliku da zahvalim Kompaniji FCA Srbija na divnoj saradnji svih ovih godina, koju želimo da nastavimo i u budućnosti. Nikom auto s ponosom je primio ove godine nagradu za najboljeg dilera za 2018. godinu na šta smo veoma ponosni - izjavio je Nikola Nikolić, vlasnik i direktor kompanije Nikom.

Savremeni alati

Servis poseduje, servisnu recepciju, prodavnicu i magacin. U sklopu novog servisnog centra nalaze se moderne dizalice, radionicu sa 11 dizaličnih mesta, savremene alate i dijagnostičke uređaje. Nikom Auto pušta u pogon poslovni prostor od ukupno 2000 kvadratnih metara planiran kao velikoprodajni distributivni centar rezervnih delova i FCA serifikovanu servisnu radionicu od gotovo 1000 kvadrata.

Tu je i oprema za vulkaniziranje guma, hotel za gume kao i najsavremenija oprema za dinamicko uravnotezvanje sistema za oslanjanje koja je izvedena sa posebnom pažnjom na osnovu dugogodišnjeg iskustva u radu. Servis aktivan prijem, zatvorene perionice i opremu za distribuciju lubrikanata na radna mesta poslednje tehnološke generacije. Želja da se olakša održavanje voznih parkova flotnih kupaca rezultirala je i nabavkom MOPAR mobilne radionice kojom se kod kupce može izvesti preventivno održavanje, zamena guma…

Zahtevni servisi

Rad je u okviru servisa podeljen na deo u kome se vrše zahtevniji servisi i na deo predviđen za “brži servis”, na kome se odrađuju manje zahtevni poslovi. Na taj način vozilo odmah ulazi u rad i nema čekanja. Nikom auto stručni tim servisera, kvalitetno obavlja uslugu, a za korisnike obezbeđeni su mesto za odmor i mali cafe, kao što je ova kuća svuda svoje klijente navikla na komfor. Novi servisni centar poseduje sertifikate ISO 9001, ISO 18001, ISO 14001, kao i znak kvaliteta Elektroprivrede Srbije.

Komentari(0)

sortiraj