Streaming platforma kompanije LG od sada i u luksuznim Hyndai Genesis vozilima
Kompanija LG je udružila snage kompanijama Hyundai Motor Group i YouTube za kreiranje naprednog sistem za informisanje i zabavu u novim Genesis automobilima
Kompanija LG Electronics najavila je da će njen webOS servis za vozila biti dostupan u novim Genesis modelima Hyundai Motor Groupe, u okviru sistema za zabavu i informisanje.Kompanija LG je 31. oktobra ugostila predstavnike kompanija Hyundai Motor Group i YouTube, na ceremoniji u Los Anđelesu povodom proslave uvođenja webOS servisa na platformu za vozila, koji će biti dostupan u luksuznim Hyundai modelima / Genesis.
Novi
Genesis modeli opremljeni su “infotainment“ sistemom koji u potpunosti koristi
webOS. Putnici sa prednjih i zadnjih sedišta sada mogu da uživaju u
visokokvalitetnom sadržaju koji su do sada gledali na telefonima ili
televizorima, a u skladu s propisima o bezbednosti. Ekrani donose i impresivni
kvalitet zvuka koji je razvio Genesis. Ova saradnja je veoma značajna, jer
predstavlja prvu integraciju jedne automobilske platforme i webOS-a servisa
kompanije LG, kreiranog da omogući jedinstveno korisničko iskustvo i pruži
kvalitetan sadržaj tokom vožnje. U želji da iskoristi praktičnost i popularnost
webOS servisa koji se, kumulativno, nalazi na preko 200 miliona uređaja,
kompanija je razvila novu verziju namenjenu vozilima, kako bi vozači i putnici
mogli da uživaju u mnoštvu dodatnih ili over-the-top (OTT) usluga u ponudi,
uključujući YouTube.
Kao
neprikosnoveni lider na tržištu sistema za zabavu i informisanje, kompanija LG
konstantno ulaže napor da unapredi korisničko iskustvo, zahvaljujući
tehnologijama i znanjima koje je stekla decenijama u industrijama pametnih
televizora i kućnih aparata. WebOS servis za automobile će korisnicima pružiti
nesvakidašnje iskustvo, a vožnju boljom nego ikada.
Kwon Hae-young
-Zahvaljujući
ovoj tehnološkoj integraciji, korisnici sada mogu uživati u različitim video
sadržajima. Nastavićemo da proširujemo saradnju sa vodećim kompanijama koje
imaju streaming servise kako bismo preneli korisnička iskustva iz dnevnih soba
u vozila - rekao je Kwon Hae-young, potpredsednik Centra za razvoj Sistema za
zabavu i informisanje u kompaniji Hyundai Motor Group.
Tony Archibong
-YouTube
pruža veliki izbor audio i video sadržaja optimizovanih za vozila. Ponosni smo
što smo deo ove saradnje koja podiže korisničko iskustvo na viši nivo - rekao
je Tony Archibong, direktor Globalnih partnerskih proizvoda kompanije YouTube.
Eun Seok-hyun
-Kompanija
LG će nastaviti da razvija najnaprednija rešenja, uključujući WebOS servis za
automobile. Želimo da pružimo što bolje korisničko iskustvo, kako za vozače,
tako i za putnike, prilagođavajući se raznovrsnim zahtevima proizvođača
automobila - rekao je Eun Seok-hyun, predsednik kompanije LG Vehicle Components
Solutions.
Kompanija LG je pokazala da dobro poznaje korisnike i njihov životni prostor. U septembru je održana konferenciju za medije na sajmu IAA Mobility 2023 u Minhenu, gde je William Cho, izvršni direktor kompanije LG predstavio viziju budućnosti industrije vozila, pod nazivom „Život je lep i tokom vožnje”.
Komentari(0)