Streaming platforma kompanije LG od sada i u luksuznim Hyndai Genesis vozilima

Kompanija LG je udružila snage kompanijama Hyundai Motor Group i YouTube za kreiranje naprednog sistem za informisanje i zabavu u novim Genesis automobilima

    foto: LG
    Podeli




Kompanija LG Electronics najavila je da će njen webOS servis za vozila biti dostupan u novim Genesis modelima Hyundai Motor Groupe, u okviru sistema za zabavu i informisanje.Kompanija LG je 31. oktobra ugostila predstavnike kompanija Hyundai Motor Group i YouTube, na ceremoniji u Los Anđelesu povodom proslave uvođenja webOS servisa na platformu za vozila, koji će biti dostupan u luksuznim Hyundai modelima / Genesis.

Novi Genesis modeli opremljeni su “infotainment“ sistemom koji u potpunosti koristi webOS. Putnici sa prednjih i zadnjih sedišta sada mogu da uživaju u visokokvalitetnom sadržaju koji su do sada gledali na telefonima ili televizorima, a u skladu s propisima o bezbednosti. Ekrani donose i impresivni kvalitet zvuka koji je razvio Genesis. Ova saradnja je veoma značajna, jer predstavlja prvu integraciju jedne automobilske platforme i webOS-a servisa kompanije LG, kreiranog da omogući jedinstveno korisničko iskustvo i pruži kvalitetan sadržaj tokom vožnje. U želji da iskoristi praktičnost i popularnost webOS servisa koji se, kumulativno, nalazi na preko 200 miliona uređaja, kompanija je razvila novu verziju namenjenu vozilima, kako bi vozači i putnici mogli da uživaju u mnoštvu dodatnih ili over-the-top (OTT) usluga u ponudi, uključujući YouTube.

Kao neprikosnoveni lider na tržištu sistema za zabavu i informisanje, kompanija LG konstantno ulaže napor da unapredi korisničko iskustvo, zahvaljujući tehnologijama i znanjima koje je stekla decenijama u industrijama pametnih televizora i kućnih aparata. WebOS servis za automobile će korisnicima pružiti nesvakidašnje iskustvo, a vožnju boljom nego ikada.

Kwon Hae-young

-Zahvaljujući ovoj tehnološkoj integraciji, korisnici sada mogu uživati u različitim video sadržajima. Nastavićemo da proširujemo saradnju sa vodećim kompanijama koje imaju streaming servise kako bismo preneli korisnička iskustva iz dnevnih soba u vozila - rekao je Kwon Hae-young, potpredsednik Centra za razvoj Sistema za zabavu i informisanje u kompaniji Hyundai Motor Group.

Tony Archibong

-YouTube pruža veliki izbor audio i video sadržaja optimizovanih za vozila. Ponosni smo što smo deo ove saradnje koja podiže korisničko iskustvo na viši nivo - rekao je Tony Archibong, direktor Globalnih partnerskih proizvoda kompanije YouTube.

Eun Seok-hyun

-Kompanija LG će nastaviti da razvija najnaprednija rešenja, uključujući WebOS servis za automobile. Želimo da pružimo što bolje korisničko iskustvo, kako za vozače, tako i za putnike, prilagođavajući se raznovrsnim zahtevima proizvođača automobila - rekao je Eun Seok-hyun, predsednik kompanije LG Vehicle Components Solutions.

Kompanija LG je pokazala da dobro poznaje korisnike i njihov životni prostor. U septembru je održana konferenciju za medije na sajmu IAA Mobility 2023 u Minhenu, gde je William Cho, izvršni direktor kompanije LG predstavio viziju budućnosti industrije vozila, pod nazivom „Život je lep i tokom vožnje”.

Komentari(0)

sortiraj