Svetska premijera prve test vožnje - Olivije Fransoa za volanom modela Fiat 500
Na dan kada su otvorene porudžbine za New 500 „la Prima“ hečbek model, Olivije Fransoa, globalni predsednik brenda Fiat, ispričaće priču o ovom modelu i njegove prve test vožnje
Kako bi potpuno razumeli dušu automobila, morate da ga provozate sami. Sedite za volan, upoznajte se s enterijerom, dozvolite sebi da se naviknete na sedište, zgrabite volan i upalite automobil. U video snimku koji prikazuje prvu test vožnju, Olivije Fransoa, globalni predsednik brenda FIAT, odlučio je da upozna sve fanove modela 500 s novim New 500 „la Prima“ modelom na najbolji mogući način, i da bude prvi koji će iskusiti gradski FCA automobil s nula emisija CO2 u obilasku simboličnih lokacija u Torinu koje su deo istorijata brenda FIAT.
Olivije Fransoa
-Obično nove automobile testiramo na
putevima prvi put bez kamera. Međutim, za New 500, odlučio sam da vas povedem
sa mnom! Prva test vožnja modela New Fiat 500 je vrlo poseban trenutak, pomalo
magičan. Vizija postaje stvarnost. Timski rad poprima oblik. Da budem iskren,
zaista je i veliki izazov - kaže Olivije Fransoa.
Uzbudljivo putovanje
Predsednik brenda Fiat zato je poveo
javnost na putovanje da otkrije mnoge dragulje lepote, inovacija, tehnologije i
održivosti koji predstavlja model New 500. Uzbudljivo putovanje, koje počinje u
fabrici Mirafiori, gde se Novi 500 proizvodi. Tokom svoje 81 godine, kompleks
Mirafiori postao je deo istorije italijanske i globalne automobilske
industrije. Fabrika u Torinu je otvorena 1939. godine i označila je početak
moderne proizvodnje u Fiat-u, i još uvek je jedna od najstarijih aktivnih
evropskih fabrika automobila.
Novo poglavlje
Novo poglavlje počinje s proizvodnjom
modela Fiat 500 treće generacije: grupa napravila novu transformaciju, počevši
od snažnih otkucaja srca kompleksa i proizvodnje. Oko 1.200 ljudi radiće samo
na proizvodnji modela New 500, dok će proizvodni kapacitet biti 80.000 modela
godišnje, što bi moglo da se poveća ako bude neophodno. Ukupno, kada se uzmu u
obzir troškovi projektovanja, razvoja, inženjeringa i konstrukcije proizvodne
linije, u pitanju je investicija od više od 700 miliona evra. Pored svega
ovoga, New 500 je kreiran, i osmišljen projektno i inženjerski baš u Torinu -
pravi „Made in FIAT“ i „Made in Turin“ proizvod.
Lingoto - Test na krovu
Sledeći stadijum test vožnje modela
New 500 biće Lingoto, bivša Fiato-ova fabrika sa stazom na krovu, koja je bila
i lokacija testiranja kvaliteta pre isporuke za Fiat 500 prve generacije.
Fabrika je sada konvertovana u muzej, dom galerije Pinacoteca Agnelli. Na
četvrtom spratu je izložba „Virtual Casa 500“, onlajn izložba koja najavljuje
otvaranje Casa 500 za javnost na proleće 2021.
Putovanje Olivijea Fransoe u
električnom modelu 500 će se zatim nastaviti po bulevarima regionalnih glavnih
gradova u podnožju Alpa i završava se u Monte dei Cappuccini, u blizini
gradskog centra, na desnoj obali reke Po, sa prelepim pogledom na grad i Alpe.
Fantastično mesto za razgledanje čistog plavog neba na divne letnje dane.
-Od kako su mere okončane, naučili
smo da cenimo život napolju još više, kao i dragocenost naše životne sredine -
nastavio je direktor brenda FIAt, i dodao: - Čuvanje te sredine je i naša
odgovornost.
Ispunjava zahteve kupaca
To je još samo jedan razlog za izbor
Novog 500 koji je prelep, inovativan i ekološki. Automobil dobar za životnu
sredinu, koji ispunjava zahteve kupaca koji žele da voze automobil budućnosti,
sa italijanskim šarmom i elegancijom. U julu su otvorene porudžbine za „la
Prima“ kabriolet, veliki uspeh, koji je dokazan stabilnim povećanjem
narudžbina. Od danas, na svim Fiat prodajnim lokacijama, kupci sada mogu da
poruče i New 500 „la Prima“ hečbek 500 sedan sa 0 emisije CO2.
Ispunjava enterijer svetlom
New 500 hečbek opremljen je sofisticiranim
panoramskim staklenim krovom, pravim „prozorom ka nebu“, koji ispunjava
enterijer svetlom, unapređujući komfor pri vožnji i prijatnost u automobilu.
Pored panoramskog krova, zadnji deo New 500 „la Prima“ hečbeka ističe se petim
vratima, i novim, sada izraženijim spojlerom, koji poboljšava aerodinamičku
efikasnost. Model je dostupan u tri ekskluzivne boje, inspirisane osnovnim
elementima prirode - Ocean Green (biserni sjaj), koji podseća na more, Mineral
Grey (metalik), asocijacija na zemlju, i Celestial Blue (tri sloja),
inspirisane nebom. Pored toga tu su i LED prednja svetla, 17-inčni točkovi
sečeni dijamantom, umeci obloženi hromom na prozorima i bočnim panelima, i
tabla i presvlake sedišta u eko-koži.
Opremljen je najinovatinijim
naprednim sistemima za podršku vozaču (ADAS) u okviru standardnog paketa,
uključujući iACC (pametni adaptivni tempomat), za kočenje ili ubrzanje kao
odgovor na svaku prepreku sa kojom se susretne, Lane Centering sistem koji
zadržava vozilo u traci, pri pravilnom detektovanju saobraćajnih znakova,
Intelligent Speed Assist (pametna asistencija za kontrolu brzine), koji čita
vidljiva ograničenja brzine i preporučuje da se vozač njih pridržava, Urban
Blind Spot (sistem za slepe tačke), koji koristi ultrasonične senzore za monitoring
slepih tački i upozorava vozača trouglastim svetlom upozorenja ako se druga
vozila približavaju, Attention Assist (sistem za pažnju), koji omogućava
upozorenja na displeju, i preporučuje vozaču da zaustavi automobil i odmori se
kada je umoran i senzori s uglom od 360°, koji omogućavaju pregled poput drona,
kako bi se izbegle sve prepreke pri parkiranju ili izvršenju kompleksnih
manevara.
New 500 „la Prima“ hečbek je prvi
automobil u svom segmentu s autonomnom vožnjom 2. nivoa i takođe uvodi novi UConnect
5 sistem za informacije i zabavu 7-inčni TFT displej, 10,25-inčni NAV osetljiv
na dodir, DAB Radio, bežični CarPlay/Android Auto, sa Uconnect Box instaliranim
u okviru standardnog paketa kako bi se obezbedio paket inovativnih povezanih
Uconnect usluga, koje su po prvi put dostupne u New 500 „la Prima“ kabrioletu i
hečbeku, uključujući onlajn ažuriranje mape i opciju da se povežete sa svojim
automobilom pomoću Amazon Alexa glasovnog asistenta.
Autonomija 320 kilometara
Ono što zaista pravi razliku su
autonomija i smanjeno vreme punjenja. Litijums-jonske baterije sa kapacitetom
od 42 kWh omogućavaju modelu New 500 autonomiju do 320 kilometara u WLTP
kombinovanom ciklusu i do 458 kilometara u urbanom ciklusu. Kako bi se
optimizovalo vreme punjenja, New 500 „la Prima“ hečbek omogućava DC brzo
punjenje do 85 kW u okviru standardnog paketa, kako bi se dakle baterija
napunila vrlo brzo. Na primer, potrebno je samo pet minuta da se sakupi
dovoljno rezervne energije za putovanje od 50 kilometara po gradu, što je više
nego dovoljno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzo punjenje takođe može da dopuni
bateriju do 80% za samo 35 minuta.
Stil i tehnologija
New 500 „la Prima“ hečbek zato
istinski predstavlja spoj stila i tehnologije, namenjen ljubiteljima lepote,
kreativnosti i inovacije. Baš kao prethodne generacije, statistike dokazuju da
će novi potpuno električni model biti još jedna međunarodna zvezda. Brojke
rezervacija za kabriolet i hečbek verzije pokazuju da je više do 80% onlajn
zahteva došlo iz inostranstva.
U Italiji, u julu i avgustu, New 500 „la Prima“ kabriolet, verzija sa brojem koja je rasprodata već u fazi rezervacija, pojavila se u „Tour AntePrima“, seriji događaja u Fiat prodajnim lokacijama, sa prezentacijama 1-na-1 za kupce koji su već rezervisali automobil. Više od 40 prodajnih lokacija širom Italije bilo je deo ovog događaja, kako bi približili New 500 kupcima i upoznali sa svim detaljima. Svaki dan se završavao sa posebnim večernjim događajem samo za zvanice. Bezbrojni fanovi i svi akteri omogućili su uspešnu prodajnu turneju, u tolikoj meri da je proširena na nemačko tržište 17. avgusta, a i tri „Casa 500“ otvorena su u Francuskoj.
Komentari(0)