Automobil za sve ukuse
Izvanredna unutrašnjost i vrhunski materijali čine novog „smarta“ ne samo privlačnim već i idealnim za uzbudljiva iskustva tokom vožnje. Snažan identitet ovog gradskog četvorotočkaša temelji se na savršenosti počev od najmanjeg detalja. Izuzetno atraktivna unutrašnjost, koja prosto oduzima dah, predstavlja kombinaciju visoko kvalitetnih materijala, kao i savršeni dizajn pomešan u dve boje – plave i bele.
Svemirska kabina
Redakcija MAKINA.RS imala je priliku da vozi ovu malu
gradsku facu u verziji 1,0 sa motorom snage 70 KS. Ukoliko želite da uživate u
dobroj i kvalitetnoj vožnji najbolje mesto gde treba da budete jeste „iza
volana“. Žive linije, fino oblikovane krivine i savršene proporcije, prvim je
čime će vas kupiti ovaj automobil. Izuzetno opremljena, dinamična karoserija,
sa jakim, robusnim ojačanjem daje savršen oblik.
Kod ovog malog lepotana posebna priča je kabina, koja je
maksimalno moderno dizajnirana i opremljena. Kada smo „uronili“ u sedište
„smarta“ kompletna upravljačka konzola nam je bukvalno bila „pred nosem“ u
plavo-beloj boji. Dizajniran je da doprinese vozaču udobnu i opuštenu vožnju, a
„obojena“ unutrašnjost sa modernim detaljima odaje jednaku sklonost avanturi
koliko i funkcionalnost. Unutrašnjost je zastupljena novim materijalima
vrhunskog kvaliteta. Sve vam je nadohvat ruke i stiče se utisak da je pravljen
samo za vas.
Tesna zadnja
klupa
Dovoljno je da rukom pređete preko površine i osetićete
jedinstven kvalitet. Precizna izrada presvlaka, čvrst stisak upravljača,
izvajane komande, preglednost, samo su neki od detalja koje krase novog
„smarta“. Ono što treba reći jeste da je zadnja klupa veoma tesna za dvoje
putnika ukoliko su visoki od 185 santimetara. Ukoliko je i vozač ove visine,
nećete moći da sednete iza njega! Za kolena i noge bukvalno nema mesta. „Smart
forfour“ je širok nešto manje od 1,7 metara, u visinu se proteže na 155 canitmetara,
a u dužinu ide na 3,5 metara, uz međuosovinski razmak od skoro 2,5 metara. Kod
„smarta“ bazni model uključuje LED svetla za vožnju po danu, centralni sistem
zaključavanja sa daljinskim upravljanjem, tempomat, indikator spoljne
temperature, instrument tablu sa LCD ekranom, putnim kompjuterom...
Bilo da ulazi u krivine ili na pravcu, stabilan je i
maksimalno upravljiv. Petostepeni manuelni menjač je izuzetno precizan i u
svoje pregrade ulazi sa lakoćom. Na otvorenom putu ovaj mališan troši nešto
manje od sedam litara benzina, dok u gradskoj vožnji ne prelazi 9,4 litara. Do
„stotke“ stiže za 14 sekundi, a maksimalnu brzinu na cajgeru isteruje 160 km/h.
Zapremina prtljažnika je skromna i u nju možete smestiti dve male torbe.
Tekst
Dragan
Stanimrović
LIČNA KARTA
Zapremina motora 1,0
Snaga 70 KS
Ubrzanje 14 sekundi
Potrošnja 6,9 - 9,4 l
Maksimalna
brzina 160 km/h
Cena 15.630 evra
Komentari(0)