Tour de France Femmes avec Zwift - Škoda Design tim kreirao trofej za pobednicu
Škoda Auto je po treći put glavni partner koji je organizatorima obezbedio 70 elektrifikovanih vozila. Zeleni kristalni trofej koji je kreirao Škoda Design tim dodeljen pobednici
Treća iteracija trke Tour de France Femmes avec Zwift završila je osmom etapom, zahtevnom brdskom etapom od Le Grand-Bornanda do Alpe d’Hueza. Pobednica je bila Katarzyna Niewiadoma, dok je Marianne Vos izborila bodovni plasman. Tokom ceremonije dodele, Johannes Neft, član uprave Škoda Auto za tehnički razvoj, uručio joj je trofej od zelenog kristala koji je izradio Škoda Design tim. Škoda Auto je treći put bio glavni partner trke, a organizatorima je obezbedio 70 električnih i plug-in hibridnih vozila. Potpuno električna Škoda Enyaq poslužila je kao „crveni automobil“ za direktorku trke Marion Rousse. Ove godine partnerstvo s organizacionim telom A.S.O. je produženo do 2028. godine, obuhvatajući 20 velikih biciklističkih trka za muškarce i žene.
Johannes Neft
-Od srca čestitam svim takmičarkama na izvanrednim izvedbama,
kojima su osvojili hiljade obožavalaca pored staze i milione gledalaca širom
sveta. Biciklistkinje su inspiracija za sve nas da neprestano pomeramo svoje
granice, uključujući i nas u Škodi. Drago nam je što smo ponovo mogli da
podržimo ovaj događaj kao glavni partner. Obezbeđivanjem 70 električnih i
plug-in vozila doprineli smo da trka bude još održivija - kaže Johannes Neft,
član uprave Škoda Auto za tehnički razvoj.
Trofej od češkog
kristala za pobednicu bodovne klasifikacije
Ove godine na start trke duge 950 kilometara stale su 154
takmičarke iz 22 tima. Zbog Olimpijskih igara koje su se održavale u isto
vreme, svečani Grand Depart prvi put se održao izvan Francuske, u Roterdamu. Kroz
osam etapa, takmičarke su svladavale izazovne rute kroz Holandiju, Belgiju i
Francusku, zaključno s planinskim rizortom Alpe d’Huez.
Katarzyna Niewiadoma iz tima CANYON//SRAM Racing proglašena
je ukupnom pobednicom, dok je Marianne Vos iz tima Visma | Lease a Bike
pobedila u bodovnom takmičenju. Primila je zeleni kristalni trofej koji je
dizajnirao Škoda Design tim od člana uprave Škoda Auto za tehnički razvoj
Johannesa Nefta u Alpe d’Huezu. Kultni trofej utelovljuje dinamiku i
istovremeno simbolizuje trku: širi je u osnovi, odražavajući veliki broj
takmičara na startu. Zatim se sužava prema sredini kako počinju da se izdvajaju
glavni favoriti, a kulminira na vrhu gde stoje samo pobednice sedmodnevne
trke. Pored toga, Škoda Auto je sponzorisala zelenu majicu za vodeću takmičarku
u bodovnoj klasifikaciji ženskog Tour-a.
Čak 70 električnih i
plug-in hibridnih Škoda vozila
Škoda Auto je treći put bio glavni partner trke, pa je ove
godine organizatorima obezbedio 70 električnih i plug-in hibridnih vozila. Među
njima je bio električni Enyaq koji je vodio glavni deo. Služio je kao „Crveni
automobil“, mobilni komandni centar na stazi za direktorku trke Marion Rousse.
Škoda Auto je ove godine proširila partnerstvo s organizatorom
A.S.O. do 2028. podržavajući 20 međunarodnih profesionalnih i amaterskih
sportskih događaja za muškarce i žene.
WeLoveCycling.com
platforma nudi ekskluzivne informacije iz centra zbivanja
Kanali društvenih medija WeLoveCycling ponovo su obožavaocima pružili
ekskluzivne informacije iz pelotona koje je podelila ovogodišnja pobednica u
ukupnoj klasifikaciji, poljska biciklistkinja Katarzyna ‘Kasia’ Niewiadoma.
Obožavaoci su takođe mogli da učestvuju u nedeljnom takmičenju s impresivnim
poklonima na web stranici WeLoveCycling.
Komentari(0)