Škoda sektor za dizajn kreirao trofej za pobednika Tour de France trke

Ovogodišnji Tour de France pehar ima upečatljiv izgled inspirisan umetnišću izrade kristala. Trofej je izrađen u stilu češkog kubizma, a vidljiv je i uticaj digitalnog dizajna

    foto: Škoda
    Podeli




Kada učesnici 107-me Tour de France trke stignu do čuvenih Jelisejskih polja u Parizu 20. septembra, biće proglašeni i pobednici pojedinačnih klasifikacija. Ove godine, desetu godinu zaredom, Škoda sektor za dizajn bio je odgovoran za kreiranje trofeja za pobednike. Član odbora za prodaju i marketing Škoda Auto Alain Favey uručiće pehar pobedniku u klasifikaciji bodova.

-Tradicionalna boemska umetnost izrade kristala i ove godine nas je nadahnula u kreiranju trofeja za pobednike Tour de France trke. Minimalistički geometrijski uzorak odaje utisak da trofej raste sam od sebe. Dizajniramo pehare od 2011. godine i oni su postali pravi zaštitni znak Tour de France-a - rekao je Peter Olah, dizajner Škoda Auto.

Ove godine, trofeji visine 60 centimetara i težine četiri kilograma od zelenog i prozirnog stakla karakterišu pravougli uzorci koji rastu od dna do vrha. I češki kubizam i lična interpretacija digitalnog dizajna umetnika dali su inspiraciju za ovaj jedinstveni dizajn.

Za preciznu završnu obradu detaljnog geometrijskog uzorka potrebna je mirna ruka iskusnih rezača stakla. Rezultati su prava umetnička dela koja je izradila češka kompanija Lasvit u saradnji s dizajnerom Škoda Auto Peterom Olahom. Kada se gleda kroz staklo, prelamanje svetlosti stvara fascinantan spektakl linija koje se seku, što je pojačano interakcijom svetlosti i senke.

Tour de France, 107-mi po redu, započeo je Grand Depart-om u južnom francuskom primorskom gradu Nici 29. avgusta. Kada približno 180 vozača pređe cilj 20. septembra, završiće 21 etapu, prelazeći ukupno 3.470 kilometara, što uključuje ravničarske i brdske, kao i planinske etape i individualni hronometar. Škoda Auto je ove godine po 17-ti put oficijelni partner Tour de France-a. Češki proizvođač automobila obezbeđuje do 250 vozila za organizaciju i upravljanje trkama i sponzor je zelenog dresa za lidera u klasifikaciji bodova.

Komentari(0)

sortiraj