Uzbudljiva trkačka nedelja iza Miloša Pavlovića - Puno izazova i poneki peh
Iza srpskog automobiliste Miloša Pavlovića je trkačka sedmica prepuna iskušenja
Osim što je vozač ASR trkačkog tima imao zadatak da se u tri dana nađe na dve staze udaljene 1.500 kilometara jedna od druge, to je ujedno povlačilo i mnogo vremena provedenog na aerodromima i u avionima, kako bi bio na vreme na određenim lokacijama prema rasporedu. Uz kašnjenja i odlaganja letova to je već samo po sebi bio veliki izazov, a onda ga je čekalo i ono najvažnije – vožnje na stazi. Svoj deo posla je uradio maksimalno, ali na obe trke trud nije pretočen u veliku količinu bodova zato što se još jednom pokazalo da su auto-trke pre svega tehnički, a potom i ekipni sport.
Na trci u Le Manu, Miloš je u okviru Lamborgini Super Trofeo
takmičenja prvi put u karijeri vozio na legendarnoj stazi „Le Sart“. Rezultati
sa treninga pokazivali su da je spreman za dobar rezultat u trci, ali u
kvalifikacijama koje traju samo nekoliko krugova zbog dužine staze (13,6
kilometara) nije uspeo da ostvari očekivanu startnu poziciju zbog pucanja
pneumatika pri velikoj brzini. Ovo je bio problem za veliki broj vozača, s
obzirom da se dogodilo na desetine sličnih pehova, a Miloš je imao nesreću da
mu se pucanje gume desi čak dva puta. Ipak, u trci je ostvario veliki napredak
i bio u poziciji da se u Pro-Am kategoriji stigne do podijuma, ali potom njegov
timski kolega Alesio Rufini nije uspeo da zadrži isti trkački tempo, pa je
osvojeno peto mesto.
Ipak, Miloš je zadovoljan nastupom na Le Manu, pre svega zato
što je ovaj dolazak na mesto održavanja čuvene 24-časovne trke priprema za ono
što srpskog automobilistu očekuje u budućnosti.
Miloš Pavlović
-Ovo je bila veoma uzbudljiva nedelja. Voziti dve trke na dve
potpuno različite staze u dve zemlje je definitivno izazov. Le Man je jedno
posebno iskustvo i sada sam još više motivisan da uspem da se vratim na tu
stazu i da vozim trku „24 časa Le Mana“, jer to je jedan od najlepših događaja
kad je auto-sport u pitanju - kaže Miloš Pavlović.
Pavlović se nije dugo zadržao u Francuskoj, pošto je već
popodne imao let za Italiju, a ispostavilo se da je to bila odlična odluka, s
obzirom da je ubrzo stigla vest da se druga trka Super Trofeo takmičenja u Le
Manu neće voziti. Odluka je donesena zbog mera bezbednosti, usled pomenutog
prevelikog broja pucanja pneumatika. Nastup u italijanskom GT šampionatu, u
trkama izdržljivosti je za Miloša prioritet, pa sa velikim očekivanjima stigao
na stazu Valelunga, gde je sa timskim kolegama Pekom i Špenglerom očekivao
najviši plasman u klasi. Međutim, posle dobrih kvalifikacija, nije čak ni dobio
priliku da pokaže brzinu, s obzirom da je u ranoj fazi tročasovne trke timski
kolega Pek oštetio automobil, pa je ekipa ubrzo morala da odustane...
-Za trku smo se kvalifikovali kao drugi u klasi, ukupno na
15. mestu. Imali smo dobar automobil, sve je najavljivalo da ćemo se boriti za
pobedu ili barem za plasman na podijum, ali nažalost stvari se nisu
realizovale. U 25. minutu trke u trenutku dok je moj kolega bio u automobilu,
došlo je do kontakta dok je obilazio sporijeg vozača. Jednostavno, nisu se
razumeli... To je praktično i značio kraj trke pošto je automobil bio previše
oštećen, a dvadesetak minuta kasnije bili smo primorani da se zaustavimo. Prva trka
se završila sa velikom bodovnom nulom za nas, ali ima i pozitivnih stvari, kao
što je na primer činjenica da smo brzi i da možemo da pobeđujemo ako se
okolnosti poklope. Sledeća trka vozi u Muđelu, na jednoj od mojih omiljenih
staza u Italiji i jedva čekam da se vratimo u automobil i ispravimo ovaj peh -
priča Pavlović.
Miloš Pavlović već isplanirane redovne obaveze kad je Lamborgini program u pitanju, a sledeća takmičenje na programu je 14. jula, kad se vozi druga trka izdržljivosti u okviru italijanskog GT šampionata. Što se tiče takmičenja Lamborgini Super Trofeo, sledeći trkački vikend je na programu od 26. do 28. jula kada se na Nirburgringu u Nemačkoj voze dve trke.
Komentari(0)