Bolji život za sve - Kompanija LG predstavila viziju na sajmu CES 2023
Glavni fokus kompanije LG Electronics na održanom CES-u bio je na održivom poslovanju, čemu kompanija nastavlja da teži
Na izložbi „Bolji život za sve” LG je predstavio viziju društveno održivog upravljanja (ESG) i poslednje najznačajnije inovacije. Sveobuhvatna retrospektiva održivih koraka, inicijativa, glavnih postignuća društveno održivog upravljanja (ESG) i dugoročnih ciljeva kompanije bila je prikazana kroz tri jedinstvene celine: Za planetu, Za ljude i Naša posvećenost. Na izložbi su takođe bili predstavljeni radovi četvoro finalista velikog konkursa za nagradu “LIFE’S GOOD”, organizovanog u cilju širenja istoimene LG poruke, kao i osnaživanja inovatora čiji izumi koriste ljudima i planeti.
Društveno
održiva agenda (ESG) bila je inkorporirana na svim nivoima u okviru izložbe
Bolji život za sve.. Info materijali dostupni u tom delu izložbe našli su se i
u formi Brajevog pisma za slepe i slabovide i bili su postavljeni tako da budu
jednostavni za čitanje posetiocima sa invalidskim kolicima. Vodiči na znakovnom
jeziku takođe će biti dostupni, kao i LG CLOi - bot vodič programiran da navodi
pomoću svojih digitalno - humanizovanih znakovnih komandi. Sama zona je bila
napravljena od ekoloških materijala.
Inovacije za održivu budućnost i bolji
životni plan za 2030
U
celini Za planetu predstavljene su razne održive inicijative kompanije LG koje
uključuju uspostavljanje održivih ciklusa sa “zelenom” perspektivom kao glavnim
prioritetom u svakoj fazi životnog ciklusa proizvoda, kao što je sakupljanje,
odlaganje i reciklaža elektronskog otpada nakon prvobitnog korišćenja.
Posetioci dela izložbe Za planetu mogli su da vide kako se sirovine
ekstrahovane iz elektronskog otpada pribavljenog iz „Chilseo” centra za
reciklažu kompnaije LG - (CRC) koriste u proizvodnji novih LG uređaja. Takođe u
prvom planu u delu Za planetu, bio je i LG Pametni park u Čengvonu (Južna
Koreja), sa energetski efikasnom fabrikom, gde je kompanija LG razvila novu
tehnologiju reciklaže pene ekspandiranog polistirena (EPS), kako bi ambalaže
njihovih proizvoda bile još više ekološke.
Drugazona
izložbe - Za ljude prikazao je napore kompanije LG da svoje proizvode i usluge
učini pristupačnijim, u vidu novih dostignuća. Ovde je uključen razvoj
priručnika za proizvode koji obuhvataju glasovne i znakovne priručnike, sa
implementiranim pristupačnim karakteristikama, kao što su prepoznavanje govora
i senzore za motorno detektovanje – koji uključuje široki asortiman LG
proizvoda. Posetioci su bili u prilici da sami isprobaju nove funkcije, kao što
je glasovna komanda koja se pretvara u tekst do ekrana za glasovni jezik koji
lako može da se pomera i menja veličinu.
Naša
posvećenost - treća celina izložbe Bolji život za sve, učinila je transparentnim
zalaganje za održivu budućnost – što je ujedno i konačni cilj Plana za bolji
život 2030. Kompanija LG ima za cilj smanjenje emisije gasova sa efektom
staklene bašte (GHG) koji se oslobađaju u proizvodnji, za 50 odsto u odnosu na
koncentraciju iz 2017. godine i za 20 odsto u odnosu na 2020. kada je reč o
istom efektu koji se oslobodi korišćenjem sedam glavnih proizvoda po jednoj
poslovnoj jedinici do 2030. godine. Štaviše, kompanija najavljuje pristupačnije
funkcije za sve svoje proizvodne linije do 2025. godine, kao i glasovne
instrukcije i video priručnik na znakovnom jeziku za svaki LG proizvod do 2030.
godine.
-U kompaniji LG stalno postavljamo izazove sami sebi, kako bismo svoju viziju “Bolji život za sve “, što pre pretvorili u realnost - rekao je Lee Jeong-seok, šef Globalnog Marketing centra LG Electronics. - Naša izložba čiji je glavni fokus bio društveno održivo upravljanje (ESG) predstavila je vrednosti, odlučnost i posvećenost kao glavne pokretače na putu ka održivosti, kao i inovativne tehnologije i prakse koje razvijamo da bismo obezbedili svetliju budućnost.
Komentari(0)