Delta Motors - Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu
Srbija je četvrto tržište u svetu gde je BMW implementirao Virtual Reality. Delta Motors predstavlja novi nivo iskustva za svoje klijente u saradnji sa BMW AG
Najsofisticiraniji nivo standarda BMW Grupe, novi digitalizovani procesi i najviši nivo posvećenosti klijentima u luksuzu BMW salona postavili su novi reper u auto industriji. Srbija je četvrto tržište na kojem je BMW uveo sistem virtuelne realnosti, gde će prodajni salon Delta Motors u Beogradu svojom jedinstvenom uslugom postaviti nove standarde u premijum segmentu i veliki izazov za celo tržište.
Virtualna stvarnost deo je BMW Future Retail programa koji
podrazumeva potpuno novo iskustvo klijenta u prodajnom salonu, što se posebno
odnosi na klijente luksuznog segmenta. BMW nudi opciju potpune personalizacije
vozila, tako da je klijentu omogućeno da izabere tip i boju kože, vrstu šavova,
unutrašnje lajsne, točkove, boju vozila, multimedijalne uređaje i slično.
Zahvaljujući virtuelnoj stvarnosti klijent se 3D iskustvom
rasterećuje svake nedoumice da li je ispravno izabrao sve detalje, da li će sve
zajedno dobro izgledati, da li je izbor detalja u enterijeru baš ono što on
želi, i to u visokoj rezoluciji i pre nego što njegovo vozilo izađe iz fabrike.
Pored digitalnog elementa kupovine, na raspolaganju je interaktivno iskustvo,
pri čemu on konfiguriše automobil kakav želi i vidi ga posle samo nekoliko
sekundi. Aplikacija virtuelna realnost BMW Grupe je savršeno rešenje koje
omogućava klijentu da doživi jasnu i živopisnu prezentaciju svog vozila.
On doživljava svaku, pa i najmanju, pojedinost u vozilu sa
velikom dozom realnosti, a može i da izađe iz automobila kako bi pregledao
njegov eksterijer. Apored toga što je u mogućnosti da promeni doba dana, može
da promeni i okruženje u kojem se vozilo nalazi, od trkačke staze, preko
parkinga raskošne vile do planinskog terena. Future Retail je nov koncept u BMW
prodajnim salonima i podrazumeva kompleksnu uslugu u prodaji, kompletnu
digitalizaciju, personalizaciju i konfiguraciju vozila, Virtual Reality,
premijum pristup klijentu u luksuznom ambijentu kao i asistenciju BMW genija.
U sklopu BMW Future Retail standarda uvedeni su novi digitalni elementi, pomoću sistema Mobile Customizer koji omogućava novi vid prezentacije i konfiguracije vozila sa klijentom u salonu ili nekoj drugoj lokaciji, sada je moguće u virtuelnom svetu nastaviti konfigurisanje vozila i upoznati se sa vozilom pre nego što bude napravljeno. Važno je naglasiti da je klijent i sam u mogućnosti da konfiguriše svoje vozilo na svom računaru, a nakon toga ga zahvaljujući Virtual Reality sistemu doživi u Delta Motors prodajnom salonu.
Komentari(0)