FCA - Parkirani kod kuće, ali uvek u pokretu
Potencijalni kupci sada mogu da kontaktiraju zvanične FCA prodavce i bez napuštanja svog doma, pomoću aplikacije Google Hangouts Meeting
FCA Grupacija uvodi konkretne nove inciijative putem svoje prodajne mreže, kako bi podržala sve građane koji, tokom ove zdravstvene krize, razmatraju kupovinu novog vozila i žele da stupe u kontakt s konsultantom za prodaju iz dilerske mreže kompanije FCA Srbija i pored mogućnosti da prodajna mesta u dilerstvima posete lično.
Pokrenut je poseban servis da se omogući prodavcima i kupcima
da komuniciraju bez potrebe da bilo ko napusti svoj dom. Inovativni proces
ponude omogućava da se pregovori o prodaji obave onlajn, umesto u salonu. Prodajno
osoblje prošlo je posebnu obuku i spremno je da asistira kupcima da konfigurišu
novo vozilo, ponudi im cenu i predstavi mogućnosti finansiranja.
Kupci mogu da zakažu termin telefonom ili imejlom, i dobiće
link pomoću kojeg mogu da se povežu direktno s konsultantom za prodaju. Nije
potrebna nikakva instalacija softvera. Italija je prvo tržište na kome je
pokrenut ovaj FCA projekat koji se, s obzirom na tehnologiju koja je
jednostavna za upotrebu, širi i na druge države gde posluju.
Ta tehnologija podrazumeva aplikaciju Google Hangouts Meet,
intuitivni alat za onlajn komuniciranje, koji pruža mogućnost da se pregledaju
fajlovi i slike, i obavljaju video pozivi. To znači da mušterije koje
razmišljaju o kupovini mogu da imaju isti direktan lični kontakt s FCA
prodavcem od poverenja.
Inicijativa će biti promovisana putem digitalne kampanje sa sloganom Parkirani kod kuće, ali uvek u pokretu i Parkirani - da, zaustavljeni – nikada, kako bi se naglasio značaj poštovanja mera da se ostane kod kuće, ali uz zadržavanje proaktivnog pristupa i s optimističnim pogledom u budućnost. Jednostavan sistem koji je lak za korišćenje takođe pruža konkretnu podršku industrijskom sistemu, a napravljene narudžbine doprineće bržem povratku u normalu.
Komentari(0)