FCA - Parkirani kod kuće, ali uvek u pokretu

Potencijalni kupci sada mogu da kontaktiraju zvanične FCA prodavce i bez napuštanja svog doma, pomoću aplikacije Google Hangouts Meeting

    foto: FCA
    Podeli




FCA Grupacija uvodi konkretne nove inciijative putem svoje prodajne mreže, kako bi podržala sve građane koji, tokom ove zdravstvene krize, razmatraju kupovinu novog vozila i žele da stupe u kontakt s konsultantom za prodaju iz dilerske mreže kompanije FCA Srbija i pored mogućnosti da prodajna mesta u dilerstvima posete lično.

Pokrenut je poseban servis da se omogući prodavcima i kupcima da komuniciraju bez potrebe da bilo ko napusti svoj dom. Inovativni proces ponude omogućava da se pregovori o prodaji obave onlajn, umesto u salonu. Prodajno osoblje prošlo je posebnu obuku i spremno je da asistira kupcima da konfigurišu novo vozilo, ponudi im cenu i predstavi mogućnosti finansiranja.

Kupci mogu da zakažu termin telefonom ili imejlom, i dobiće link pomoću kojeg mogu da se povežu direktno s konsultantom za prodaju. Nije potrebna nikakva instalacija softvera. Italija je prvo tržište na kome je pokrenut ovaj FCA projekat koji se, s obzirom na tehnologiju koja je jednostavna za upotrebu, širi i na druge države gde posluju.

Ta tehnologija podrazumeva aplikaciju Google Hangouts Meet, intuitivni alat za onlajn komuniciranje, koji pruža mogućnost da se pregledaju fajlovi i slike, i obavljaju video pozivi. To znači da mušterije koje razmišljaju o kupovini mogu da imaju isti direktan lični kontakt s FCA prodavcem od poverenja.

Inicijativa će biti promovisana putem digitalne kampanje sa sloganom Parkirani kod kuće, ali uvek u pokretu i Parkirani - da, zaustavljeni – nikada, kako bi se naglasio značaj poštovanja mera da se ostane kod kuće, ali uz zadržavanje proaktivnog pristupa i s optimističnim pogledom u budućnost. Jednostavan sistem koji je lak za korišćenje takođe pruža konkretnu podršku industrijskom sistemu, a napravljene narudžbine doprineće bržem povratku u normalu.

Komentari(0)

sortiraj