Takmičenje "Hyundai World Football Heritage"
32 pobednika širom sveta biće nagrađeni ulaznicama za finale FIFA World Cup 2018. godine kao i putnim troškovima i smeštajem za svakog dobitnika i njegovog pratioca
Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji i ponosni Zvanični partner 2018. FIFA Svetskog kupa Russia, sa zadovoljstvom najavljuje pokretanje takmičenja "Hyundai World Football Heritage" u okviru promocije vodećeg svetskog prestižnog fudbalskog događaja.
Legendarne Fudbalske zvezde Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu takođe su
učestvovale u obeležavanju takmičenja navijača, glumeći u nizu video spotova
kako bi odali poštovanje fudbalskom nasleđu svojih nacionalnih timova. Ovi
video zapisi s radošću oživljavaju sećanje na događaje iz prošlosti, kada su
ovi igrači još bili aktivni u svojim reprezentacijama.
Međunarodni fudbalski fanovi dobijaju priliku da prisustvuju najdragocenijoj
fudbalskoj utakmici na svetu, finalu FIFA World Cup Russia 2018. Osim troškova
puta i smeštaja, ovaj jedinstveni događaj za koji se dobija prilika jednom u
životu, pojačan je činjenicom da će predmeti fudbalske baštine biti izloženi u
Hyundai Motor studiju u Moskvi, odabrani od strane FIFA Svetskog fudbalskog
muzeja.
Takmičenje se sastoji od online prijava i interaktivne web stranice koja
prikazuje najbolje online prijave iz 32 kvalifikovane zemlje. Više informacija
o tome kako učestvovati možete videti na worldcup.hyundai.com.
Hyundai
Motor Company je za FIFA World Cup Russia 2018. godine, razvila novi program
dostupan putem digitalne platforme koja će povezati fanove i poboljšati njihovo
iskustvo u svakom trenutku globalnog fudbalskog događaja. Pre toga, Hyundai
Motor Company osnovao je Hyundai Fan Park kako bi svi navijači uživali u događaju
navijajući za svoju nacionalnu fudbalsku reprezentaciju, ali od ove godine plan
je da se uključi mnogo više navijača širom sveta dobrom upotrebom digitalnih
platformi i društvenih mreža.
Uz Hyundai
World Football Heritage, Hyundai Motor Company organizuje i test drive
događaje, kao i učešće u nagradnom osmišljavanju slogana kako bi podstakla
navijače da podele svoje strasti i iskustva u vezi Svetskog fudbalskog
prvenstva.
-Izuzetno smo srećni što smo u mogućnosti da pozovemo fudbalske navijače iz
celog sveta da učestvuju u ovom posebnom takmičenju, i tako dobiti priliku da
budu gosti na Svetskom prvenstvu u Rusija 2018. Kao zvanični automobilski
partner FIFA World Cup, posvećeni smo podršci i unapređenju razvoja svetskog
fudbala pružajući obožavaocima jedinstven doživljaj kao što je ovaj, na isti
način na koji se obavezujemo da ćemo brinuti za naše klijente, tako što ćemo
obezbediti posebno iskustvo svima koji poseduju Hyundai vozila širom sveta - izjavio
je Minsoo Kim, potpredsednik divizije marketinga Hyundai Motor Company.
Prijave se
mogu poslati putem objavljivanja priča o World Cup-u sa hashtagovima
(#myfootballheritage) na društvenim mrežama ili putem zvanične web stranice
Hyundai Motor Company (worldcup.hyundai.com) do 13. maja, što važi za fudbalske
navijače iz celog sveta. Imena 32 pobednika takmičenja koji su osvojili priliku
da prisustvuju finalu FIFA World Cup Russia 2018, biće objavljena na web
stranici.
Zatim, u saradnji sa FIFA Svetskim fudbalskim muzejem, u Hyundai Motor studio Moskva, biće postavljen program Hyundai World Football Heritage tokom odigravanja 2018. FIFA World Cup Russia. Hyundai je započeo saradnju sa FIFA 1999. godine i nastaviće je, kao jedan od najvećih sponzora šampionata, pod nazivom zvanični automobilski partner do 2022. godine.
Komentari(0)