Fiat 500 la Prima - Električni duh treće generacije

Sa željom da se nadoveže na uspeh ograničene, numerisane edicije novog „la Prima“ kabrioleta, danas su otvorene rezervacije za novi model 500 „la Prima“ hečbek

    foto: FCA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Prateći uspeh rezervacija za novi 500 „la Prima“ kabriolet, numerisanu ediciju, predstavljenu ovog marta u Milanu, koja više nije dostupna, porodica novog modela 500 se širi, predstavljanjem drugog „Launch Edition“ izdanja novog 500 „la Prima“ hečbeka. Ovaj model pametno kombinuje inovativni „električni i održivi“ duh treće generacije modela 500 sa nepogrešivim dizajnom i posvećenošću detaljima koje donosi ovaj legendarni Fiat model, i koji su uobičajeni za najbolje italijanske proizvode. Novi 500 „la Prima“ hečbek, u paketu sa easyWallbox uređajem, košta 34.900 evra.

Uz nežniju i zaobljeniju liniju od prethodne generacije, novi 500 „la Prima“ zadržao je poznat stav samouverenosti modela Cinquino, legendarnog modela sa jedinstvenom osobinom u auto-industriji. Treća generacija modela Fiat 500 ponovo uzima primat, donoseći sa sobom dizajn i uživanje u vožnji. Kao i u posleratnom periodu, kada je prva generacija modela Cinquino udahnula život masovnoj mobilnosti, isto se događa i sada sa novim modelom 500, koji kanališe pozitivnost i radost života pružajući novu dimenziju i karakter električnoj urbanoj mobilnosti.

Specifikacija novog 500 „la Prima“ hečbeka

Novi 500 „la Prima“ hečbek karakteriše sofisticirani stakleni panoramski krov sa zaštitom od sunca, autentičan „prozor na nebu“, koji ispunjava putnički prostor svetlošću, povećavajući udobnost tokom vožnje. Pored toga, zadnji deo ima klasična zadnja vrata, sa novim, izraženijim spojlerom, koji unapređuje efikasnost aerodinamike. Tri ekskluzivne boje inspirisane osnovnim elementima prirode dostupne su kupcima novog modela 500 „la Prima“ hečbek - okean zelena (sedefasta), koja podseća na more, mineralno siva (metalik), koja označava Zemlju i nebesko plava (troslojna), koja označava nebo. Standardna oprema uključuje potpuno LED farove, dijamantski sečene felne od 17 inča, hromirane umetke na bočnim panelima, i kontrolnu tablu i sedišta od eko-kože.

Dizajn novog 500 „la Prima“ hečbeka

Nepogrešiva silueta automobila ističe se gornjim profilom kabine, kombinujući je s karakterističnim nagibom zadnje ivice. Među legendarnim karakteristikama ovog automobila, prostorna putnička kabina evoluirala je u trećoj generaciji, što je rezultiralo razvojem izraženijeg spojlera. Poboljšano, posebno zbog unapređenja aerodinamičke efikasnosti i dometa, telo automobila se doživljava kao dinamičnije i atraktivnije.

Vrata “gepeka”, sa širokim zavojem, pružaju više prostora. Njegove površine su čiste i glatke, što automobil čini još elegantnijim i sa izraženijim konturama. Na prostoru iznad registarske tablice nalazi se karakteristični hromirani element, sa jednostavnim i tečnim oblikom. Iznad toga, novi FIAT natpis dobio je prestižni metalni dizajn. Konačno, simboli i vodoravne linije na vratima gepeka podsećaju na farove, ističući širinu automobila.

Najbolji mogući domet, brzina punjenja i vožnja

Domet i brzina punjenja su dva ključna pitanja za kupce. Litijum-jonske baterije kapaciteta 42 kWh daju novom modelu 500 autonomiju do 320 km u WLTP ciklusu. Da bi se optimizovalo vreme punjenja, novi model 500 omogućava brzo punjenje direktnom strujom do 85 kW, kako bi se baterija vrlo brzo napunila. Na primer, potrebno je samo pet minuta da prikupite dovoljno energetske rezerve za prelazak 50 kilometara, više nego što je potrebno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzo punjenje takođe može da napuni bateriju do 80% za samo 35 minuta.

Pametna utičnica „Combo 2“ koja se nalazi na zadnjoj desnoj strani automobila omogućava punjenje i preko direktne i preko naizmenične struje. Nazivamo je „pametnom“ utičnicom zbog svog rasporeda punjenja koji može da se programira po želji i pružanja povratnih informacija o stanju napunjenosti automobila. Dostupna su i rešenja za kućno punjenje. I hečbek i kabriolet verzije modela New 500 „la Prima“ uključuju rešenje „easyWallbox“, sistem za punjenje koji se može povezati sa mrežom kod kuće. ENGIE Eps je razvio ovaj uređaj za FCA, koji će Mopar plasirati na glavnim evropskim tržištima kako bi se poklopio sa lansiranjem modela.

To je jednostavno, dostupno rešenje, bez potrebnog stručnog osoblja za instalaciju, kojim se može upravljati putem Bluetootha, i koje vam omogućava da ovaj model punite odmah kod kuće, sa snagom do 2,3 kW. Ovaj punjač takođe uzima u obzir i druge kućne aparate koji se koriste dok punite svoj automobil. Još bolje, „easyWallbox“ je spreman za nadogradnju snage na 7,4 kW. Model se takođe isporučuje sa „Mode 3“ kablom snage do 11 kW za punjenje i kod kuće i iz javne mreže.

Tri režima vožnje

Novi model 500 ima tri režima vožnje - Normal, Range i Sherpa, koji se mogu odabrati tako da odgovaraju vašem stilu vožnje. Konkretno, režim Sherpa optimizuje dostupne resurse kako bi se osiguralo da stižete do svog odredišta. Sherpa režim vožnje radi na nekoliko komponenti kako bi se potrošnja svela na minimum, i kako biste sigurno stigli do odredišta određenog na navigacionom sistemu ili do najbliže stanice za punjenje. Baš kao pripadnici Šerpa naroda sa Himalaja koji su zaduženi za ekspedicije i vođstvo do odredišta, ovaj način vožnje podešava različite parameter - maksimalnu brzinu, ograničenu na 80 km/h, odziv gasa za smanjenje potrošnje energije i deaktivacija klima uređaja i grejanja sedišta (oba vozač može ponovo aktivirati u bilo kom momentu).

Režim Normal je najpribližniji vožnji u vozilu sa tradicionalnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, dok režim Range aktivira funkciju „pogona jednom pedalom“. Odabirom ovog načina vožnje, novi model 500 možete voziti samo papučicom gasa. Ovaj režim maksimregenerativno kočenje, a samim tim i domet. U svakom slučaju, morate pritisnuti papučicu kočnice da biste automobil potpuno zaustavili. Motor ima snagu od 87 kW i automatski ograničenu maksimalnu brzinu od 150 km/h i ubrzanje od 0-100 km/h za 9 sekundi, sa ubrzanjem od 0-50 km/h za 3,1 sekundi.

Autonomna vožnja drugog nivoa i povezanost

Novi 500 „la Prima“ dolazi sa standardnom opremom koja uključuje automatsko kočenje u hitnim slučajevima, zadnju kameru visoke rezolucije, automatske Twilight i Dazzle senzorime, hitne pozive (ecall) i elektronsku parking kočnicu. Štaviše, novi 500 uključuje najnovije napredne sisteme za pomoć vozaču (ADAS), što ga čini prvim gradskim automobilom opremljenim nivoom 2 autonomne vožnje. Tehnologija za nadzor sa prednjom kamerom prati sva područja oko automobila, uzduž i bočno. Pametni prilagodljivi tempomat (iACC) koči ili ubrzava reagujući na bilo koju prepreku na koju naiđe. Sistem za držanje saobraćajne trake drži vozilo na sredini trake, pod uslovom da se linije jasno vide.

Automatsko ograničenje brzine čita uočljiva ograničenja brzine i preporučuje njihovu primenu, dok sistem za uočavanje vozila u mrtvom uglu koristi ultrazvučne senzore za nadgledanje mrtvog ugla i savetuje vas ako bilo koja druga vozila prilaze uz pomoć trouglastih lampica upozorenja na bočnim retrovizorima. Tu je i pomoć za održanje pažnje, koja prikazuje upozorenja na ekranu, preporučujući da se zaustavite i napravite pauzu kada ste umorni. Na kraju, senzori od 360 stepeni pružaju pogled iz drona kako bi se izbegle prepreke prilikom parkiranja ili obavljanja složenih manevara.

Model 500 „la Prima“ hečbek dolazi sa novim UConnect 5 sistemom za informisanje i zabavu kao standardnim delom opreme - TFT ekran od 7 inča, DAB Radio, navigacija sa ekranom na dodir dijagonale 10,25 inča, bežični CarPlay/Android Auto, i nudi povezane usluge preko „UConnect Box“ uređaja i paket usluga „UConnect Services“. Treća generacija modela 500 je prvi model FCA grupe opremljen petom generacijom UConnect 5 sistema za zabavu i informisanje, koji predstavlja povezanu platformu dizajniranu za budućnost, dostupnu sa ekranom osetljivim na dodir od 10,25 inča. Razvijen sa idejom da kupcima omogući jednostavno i praktično korisničko iskustvo, FCA koristi lak, intuitivan i prilagodljiv Android Auto operativni sistem.

Na primer, pomoću vidžeta možete da konfigurišete prikaz funkcija i aplikacija. Apple CarPlay je već dostupan u bežičnom režimu. Sistem je takođe spreman da ponudi istu funkcijuza Android Auto. Ukratko, novi model 500 nudi integraciju sa vašim pametnim telefonom, ekranom osetljivim na dodir visoke rezolucije, horizontalnim faktorom oblika koji se savršeno uklapa u komandnu tablu automobila, u skladu sa linijama i dizajniran u skladu sa kriterijumima za otklanjanje ometanja vozača. Kada se poveže sa sistemom „UConnect Box“, UConnect 5 omogućava funkciju hitnog poziva u slučaju potrebe („ecall“) u odobrenim novim modelima, i nudi kupcima mnoštvo inovativnih usluga povezanosti - My Assistant, My Remote, My Car, My Navigation, My eCharge, My Wi-Fi i My Alert.

Kako biste mogli da budete jedan od prvih koji je otkrio novi 500 „la Prima“ model, pravu italijansku ikonu, Fiat je pokrenuo novu inicijativu za rezervacije. Sada možete izraziti interesovanje za automobil, bez kapare, sada i za novi hečbek model i za kabriolet verziju. Ova nova internet inicijativa nastavlja uspeh prve faze, pokrenute u martu kako bi se poklopila sa zvaničnom prezentacijom Launch verzije kabrioleta.

Treća epizoda - Luka Napolitano

U trećoj epizodi „Ćaskanja sa Fiatom“, novi 500 hečbek predstavlja Luka Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA. Inovativni video format „Ćaskanje sa Fiatom“ - gde je Luka Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA, neformalno odgovarao iz svog doma na upite ljubitelja novog modela 500 - sada prelazi u svoju drugu fazu. U trećoj epizodi, šef brenda Fiat vratio se na razgovor sa fanovima marke iz svoje kancelarije, u sedištu kompanije Fiat u Mirafioriju, blizu Torina.


-Želeo bih da iskoristim ovu priliku, sada već redovnu pojavu za ljubitelje modela Fiat 500, da vam zahvalim na ljubaznosti, radoznalosti i želji da budete među prvima koji su otkrili novi „potpuno električni“ Fiat model. Sa zadovoljstvom najavljujem da je rezervacija u Evropi, koju smo pokrenuli na predstavljanju numerisanog kabriolet modela 500 „la Prima“, postigla sjajan uspeh. Zapravo, numerisana verzija sada više nije dostupna - rekao je Luka Napolitano direktorbrendova Fiat i Abarth za region EMEA. - Dobrodošli na premijeru novog 500 „la Prima“ hečbek modela. Takođe bih hteo da vam pričam o fazi 2 rezervacija. Sada postoji širi izbor novih 500 modela, između hečbek i kabriolet verzija. Korištenjem našeg sistema za rezervaciju putem interneta, još uvek možete biti jedan od prvih koji su ih otkrili, a bez potrebe za kaparom.

Komentari(0)

sortiraj