Fiat - Budućnost stiže
Na dan rođendana Fiata 500, ova automobilska kompanija slavi uspešan put brenda u poslednjim godinama sa pregledom svog sadašnjeg stanja i vizijom svetle i uzbudljive budućnosti
Ovo je takođe bila prilika da se predstavi proširena porodica 500e! Novi Fiat Topolino, mlađa sestra modela 500, i Novi Fiat 600e, starija sestra. Olivije Fransoa, izvršni direktor brenda FIAT i direktor marketinga Stellantis-a, izjavio je:
-Budućnost
Fiat-a stiže. Za dve godine smo učinili da Fiat bude profitabilniji i
globalniji nego ikada. Fiat je postao broj 1. brend Stellantis-a po obimu i
lider u tri ključna tržišta - Italiji, Brazilu i Turskoj - u tri različite regije.
Fiat ima jasnu ulogu: snažan fokus na jednostavnost, lateralni koncept, radost
i društvenu relevantnost. Sve to nas čini važnijim za Stellantis: i brendom
vrednim velikih ulaganja. Zahvaljujući Stellantis-u, imamo pristup većoj
količini resursa, investicija i sinergija. Dakle, Fiat je zaista ponovo tu. U
naredne tri godine, naš proizvodni plan će vratiti Fiat tamo gde pripada: na mesto lidera, referentnu
tačku, brend koji se voli. Danas predstavljamo prve plodove ove nove ere pod
pokroviteljstvom Stellantis-a: porodica 500e postaje mnogo veća, sa mlađom
sestrom Topolinom, i starijom sestrom, novim modelom 600e. Ponosan sam što mogu
da najavim da je Fiat obnovio partnerstvo sa organizacijom (RED), jer verujemo
da biti društveno relevantan znači brinuti se o planeti, ali i o ljudima.“
Novi Fiat Topolino - Urbana mobilnost u
italijanskom stilu
Fiat nastavlja svoju misiju razvoja održive mobilnosti za gradove u kojima električna vožnja postaje jednostavna i dostupna svima. Radostan, 100% električan - sposoban da se parkira i ide bilo gde - i samo 2,53 metra dug, on je pokretljiviji od klasičnog automobila. Sa autonomijom od 75 kilometara, jednostavnim punjenjem - uz jednostavno priključivanje kod kuće - i maksimalnom brzinom od 45km/h - što se savršeno uklapa u novi trend ograničenja brzine od 30 km/h u gradovima, Topolino je idealno rešenje za urbanu mobilnost. Jednostavnost je ključ: linija modela sastoji se od dva karoserijska stila „zatvorenog“ Topolina i „otvorenog“ Topolina Dolce Vita, u jednoj boji, sa jednim dizajnom točkova, jednim enterijerom, kao i uzbudljivim opcijama za personalizaciju. Topolino savršeno otelotvoruje novi stil Dolce Vita i čistu italijansku lepotu, a povodom njegovog predstavljanja, FIAT je sarađivao s pet legendarnih kompanija iz sveta „Made in Italy“: Armani, Damiani, Maserati, San Lorenzo yachts i San Pellegrino.
Novi Fiat 600e - Italijanski dodir u B
segmentu
New
Fiat 600e uzima najbolje od sveta B i B-SUV vozila kako bi ponudio prelep,
radostan i komforan doživljaj vožnje, označavajući povratak brenda u B-segment.
To je idealno rešenje za ljubitelje gradova i savršeno otelotvoruje vrednosti
marke - italijanski stil i održivost. Ima veličanstvenu dužinu od 4,17 metara,
5 vrata, udoban prostor za 5 osoba i 15 litara unutrašnjeg prostora za
odlaganje - najbolji u klasi - i prtljažnik sa 360 litara kapaciteta za teret.
Litijum-jonske baterije kapaciteta 54 kWh daju modelu New 600e više od 400 km
autonomije (WLTP kombinovani ciklus) i više od 600 km u urbanoj vožnji.
Novi
Fiat 600e dostupan je u dve različite potpuno električne verzije, novi Fiat
600e La Prima, koja predstavlja potpuno unapređenu verziju legendarnog New
500e, i New (600e)RED, najpristupačnija verzija New Fiat 600e i sledeći korak u
saradnji pokrenutoj 2021. godine sa (RED), organizacijom osnovanom 2006. godine
za borbu protiv AIDS-a i rad na obezbeđivanju pristupa prevenciji i lečenju
bolesti koje se mogu svakome sprečiti i lečiti. Sa najnovijim bezbednosnim i
pomoćnim funkcijama, donosi sve povezane prednosti za urbanu i vangradsku
mobilnost uz podršku pri vožnji nivoa 2.
Komunikaciona
kampanja za New Fiat 600e obuhvata reklamu sa dugogodišnjim aktivistom za
zaštitu životne sredine i oskarovcem Leonardom Dikapriom. Naziv videa je
„Italijanski model“, i on je kreativni nastavak uspešne reklame za Novi 500 pod
nazivom „Vozač“ koja prikazuje sve što Novi Fiat 600e može da ponudi.
Premijerno je prikazan danas u Lingotu, a radnja se odvija u Italiji. Novi Fiat
600e je jednako sofisticiran i ekološki osvešćen kao Novi 500, ali je unapređen
u stilu, prostranosti i dometu. On je hrabar, privlačan i savršeno otelotvoruje
koncept La Dolce Vita.
Komentari(0)