Fiat - Budućnost stiže

Na dan rođendana Fiata 500, ova automobilska kompanija slavi uspešan put brenda u poslednjim godinama sa pregledom svog sadašnjeg stanja i vizijom svetle i uzbudljive budućnosti

    foto: Stellantis
    Podeli




Ovo je takođe bila prilika da se predstavi proširena porodica 500e! Novi Fiat Topolino, mlađa sestra modela 500, i Novi Fiat 600e, starija sestra. Olivije Fransoa, izvršni direktor brenda FIAT i direktor marketinga Stellantis-a, izjavio je:

-Budućnost Fiat-a stiže. Za dve godine smo učinili da Fiat bude profitabilniji i globalniji nego ikada. Fiat je postao broj 1. brend Stellantis-a po obimu i lider u tri ključna tržišta - Italiji, Brazilu i Turskoj - u tri različite regije. Fiat ima jasnu ulogu: snažan fokus na jednostavnost, lateralni koncept, radost i društvenu relevantnost. Sve to nas čini važnijim za Stellantis: i brendom vrednim velikih ulaganja. Zahvaljujući Stellantis-u, imamo pristup većoj količini resursa, investicija i sinergija. Dakle, Fiat je zaista ponovo tu. U naredne tri godine, naš proizvodni plan će vratiti Fiat tamo gde pripada: na mesto lidera, referentnu tačku, brend koji se voli. Danas predstavljamo prve plodove ove nove ere pod pokroviteljstvom Stellantis-a: porodica 500e postaje mnogo veća, sa mlađom sestrom Topolinom, i starijom sestrom, novim modelom 600e. Ponosan sam što mogu da najavim da je Fiat obnovio partnerstvo sa organizacijom (RED), jer verujemo da biti društveno relevantan znači brinuti se o planeti, ali i o ljudima.“

Novi Fiat Topolino - Urbana mobilnost u italijanskom stilu

Fiat nastavlja svoju misiju razvoja održive mobilnosti za gradove u kojima električna vožnja postaje jednostavna i dostupna svima. Radostan, 100% električan - sposoban da se parkira i ide bilo gde - i samo 2,53 metra dug, on je pokretljiviji od klasičnog automobila. Sa autonomijom od 75 kilometara, jednostavnim punjenjem - uz jednostavno priključivanje kod kuće - i maksimalnom brzinom od 45km/h - što se savršeno uklapa u novi trend ograničenja brzine od 30 km/h u gradovima, Topolino je idealno rešenje za urbanu mobilnost. Jednostavnost je ključ: linija modela sastoji se od dva karoserijska stila „zatvorenog“ Topolina i „otvorenog“ Topolina Dolce Vita, u jednoj boji, sa jednim dizajnom točkova, jednim enterijerom, kao i uzbudljivim opcijama za personalizaciju. Topolino savršeno otelotvoruje novi stil Dolce Vita i čistu italijansku lepotu, a povodom njegovog predstavljanja, FIAT je sarađivao s pet legendarnih kompanija iz sveta „Made in Italy“: Armani, Damiani, Maserati, San Lorenzo yachts i San Pellegrino.

Novi Fiat 600e - Italijanski dodir u B segmentu

New Fiat 600e uzima najbolje od sveta B i B-SUV vozila kako bi ponudio prelep, radostan i komforan doživljaj vožnje, označavajući povratak brenda u B-segment. To je idealno rešenje za ljubitelje gradova i savršeno otelotvoruje vrednosti marke - italijanski stil i održivost. Ima veličanstvenu dužinu od 4,17 metara, 5 vrata, udoban prostor za 5 osoba i 15 litara unutrašnjeg prostora za odlaganje - najbolji u klasi - i prtljažnik sa 360 litara kapaciteta za teret. Litijum-jonske baterije kapaciteta 54 kWh daju modelu New 600e više od 400 km autonomije (WLTP kombinovani ciklus) i više od 600 km u urbanoj vožnji.

Novi Fiat 600e dostupan je u dve različite potpuno električne verzije, novi Fiat 600e La Prima, koja predstavlja potpuno unapređenu verziju legendarnog New 500e, i New (600e)RED, najpristupačnija verzija New Fiat 600e i sledeći korak u saradnji pokrenutoj 2021. godine sa (RED), organizacijom osnovanom 2006. godine za borbu protiv AIDS-a i rad na obezbeđivanju pristupa prevenciji i lečenju bolesti koje se mogu svakome sprečiti i lečiti. Sa najnovijim bezbednosnim i pomoćnim funkcijama, donosi sve povezane prednosti za urbanu i vangradsku mobilnost uz podršku pri vožnji nivoa 2.

Komunikaciona kampanja za New Fiat 600e obuhvata reklamu sa dugogodišnjim aktivistom za zaštitu životne sredine i oskarovcem Leonardom Dikapriom. Naziv videa je „Italijanski model“, i on je kreativni nastavak uspešne reklame za Novi 500 pod nazivom „Vozač“ koja prikazuje sve što Novi Fiat 600e može da ponudi. Premijerno je prikazan danas u Lingotu, a radnja se odvija u Italiji. Novi Fiat 600e je jednako sofisticiran i ekološki osvešćen kao Novi 500, ali je unapređen u stilu, prostranosti i dometu. On je hrabar, privlačan i savršeno otelotvoruje koncept La Dolce Vita.

Muzika je izvedena u saradnji sa Alfredom Rodrigezom, čudom od deteta međunarodne muzičke scene. Godine 2006. Rodrigez je bio izabran kao jedan od dvanaest pijanista širom sveta koji su nastupili na manifestaciji Montreux Jazz Festival. Tu je privukao pažnju jednog od najboljih pijanista Kvinsija Džounsa, koji mu je ponudio saradnju, čime je započela njegova velika karijera.

Komentari(0)

sortiraj