Fiat na sajmu CES Las Vegas 2023 - Svetska premijera Fiat Metaverse prodavnice
Fiat se vraća na sajam CES u Las Vegasu sa dva velika noviteta, sa fokusom na potpuno novom, potpuno električnom modelu 500 sa dva inovativna projekta koji teže „tech it easy“ filozofiji Brenda
Brend Fiat se vraća na Sajam potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu, najuticajnijoj manifestaciji visoke tehnologije na svetu, sa dva velika noviteta koji uključuju novi električni model 500, predvodnika strategije elektrifikacije brenda. CES 2023, koji traje od 5. do 8. januara, je svetska pozornica za inovacije i idealno okruženje za Fiat, globalni brend koji promoviše „tech it easy“ pristup tehnologiji koja je pristupačna svima tako što nudi jednostavnu i intuitivnu tehnologiju.
U vezi sa tim, Fiat prvi put donosi publici prvi auto salon u
metaverzumu na svetu: Fiat Metaverse prodavnicu. Ova revolucija korisničkog
iskustva je dostupna zahvaljujući saradnji sa kompanijama Microsoft i Touchcast, na štandu kompanije Microsoft, koji se nalazi u hali West (br. štanda #6017), i koja stvara doživljaj
salona iz udobnosti doma. Pored Fiat Metaverse prodavnice, novi 500 će takođe
biti centar pažnje u zoni Free2Move štanda kompanije Stellantis. Obe ove
inicijative oslikavaju temeljne vrednosti brenda Fiat, koje daju prioritet
potrebama kupaca, a istovremeno ostajući relevantan u eri konstantnih promena.
Pokretanje promena u
Severnoj Americi
Na Sajmu automobila u Los Anđelesu 2022. godine, Olivije
Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni marketinški direktor
grupe Stellantis, je zvanično najavio lansiranje novog Fiat 500e u Severnoj
Americi u prvom kvartalu 2024. godine, i Fiat Metaverse prodavnica će biti
jedan od ključnih inovativnih stubova za predstavljanje električne ikone brenda
Fiat na američkom tržištu. Cilj brenda Fiat je da unese revoluciju u korisničko
iskustvo u SAD-u, preokrećući paradigmu gde, kao alternativu odlaska u salon
dilera, on donosi iskustvo pravo u domove kupaca. Fiat je još bliži svojim
kupcima, koji mogu da stupe u kontakt sa brendom i dobiju sva potrebna
objašnjenja gde god da se nalaze.
Kao lider u urbanoj mobilnosti, cilj je da predvodi i u ovom
novom prostoru, približavajući se kupcima uz zadržavanje ljudske veze
zahvaljujući Geniju za Fiat proizvode, uvek dostupnom stručnjaku za pružanje
prilagođenog iskustva. Fiat zaista ulazi u svoju ulogu inovatora, nastavljajući
svoj uspeh u Evropi kako bi eksperimentisao i pravio nove puteve u Severnoj
Americi, uz pomoć svoje perjanice i najpopularnijeg vozila ikada da pokreće
promenu ka električnom, potvrđujući svoju posvećenost tome da povede svoje
kupce u budućnost mobilnosti… još jednom.
Fiat Metaverse prodavnica:
Revolucija korisničkog iskustva
Lansirana prošlog decembra u Italiji, Fiat Metaverse
prodavnica čini brend liderom u nuđenju virtuelnog i jednostavnog korisničkog
iskustva sa ljudskim faktorom. U okviru Fiat Metaverse prodavnice, kupci će
moći da otkriju, konfigurišu, i čak kupe model New 500 La Prima by Bocelli, uz
osećaj da su u pravom salonu zahvaljujući Geniju za Fiat proizvode, stvarnoj
osobi koja je tu da odgovori na sva pitanja. Cela gama novog modela 500,
dodatni modeli i tržišta se mogu pronaći u salonu u metaverzumu tokom 2023. Fiat
Metaverse prodavnica je laka za korišćenje i dostupna za sve tehnologije i ne
zahteva VR naočare ili skup hardver. Javnost će moći da je isproba na štandu
kompanije Microsoft, koji se nalazi u hali West (br. štanda #6017) na sajmu CES
2023.
FIAT i Free2move
zajedničkim snagama za gradsku mobilnost
Novi model 500e 3+1 se presijava u specijalnoj Rose Gold shemi boja i izložen je kao jedini automobil na štandu Free2Move. Saradnja između brendova Fiat i Free2Move se zasniva na zajedničkom cilju: da se napravi sve održiviji ekosistem gradske mobilnosti, kao deo njihove misije da učine električna vozila pristupačnijim. Ova dva brenda rade na jedinstvenom predlogu vrednosti koja prevazilazi iznajmljivanje, deljenje automobila i pretplatu. Kupci će moći da uživaju u sveobuhvatnom Free2Move iskustvu u Fiat vozilu na par minuta, par dana, ili čak par meseci. Ova ponuda omogućava kupcima da prilagode svoje ugovore o iznajmljivanju i povezane usluge na osnovu korišćenja sa jednom fakturom, direktno putem namenske aplikacije.
Komentari(0)